Äänestys The Miitin 2015 pituudesta

Kuinka pitkä The Miitin pitäisi olla?

  • Torstaista sunnuntaihin, niinkuin ennenkin

    Votes: 11 45,8%
  • Keskiviikosta sunnuntaihin

    Votes: 11 45,8%
  • Tiistaista sunnuntaihin

    Votes: 1 4,2%
  • Maanantaista sunnuntaihin

    Votes: 1 4,2%

  • Total voters
    24
  • Poll closed .

Jasdril

Kontulainen
Vastuuhenkilö
Extrapitkän vuosijuhlamiitin jälkeen huulilla ja näppäimistöillä on liikkunut ajatusta siitä, pitäisikö myös The Miitin olla pidempi. Kerro siis meille mielipiteesi ylläolevaan äänestykseen, pitäisikö The Miittiä venyttää? Myös sanalliset kommentit ovat mitä tervetulleimpia.

Äänestys on auki kaksi viikkoa.
 
Jos vaan tulijoita riittää että vuokra sadaan katettua ja kun miittiin voi nykyään ilmoittautua paremmin osallistumispäivien mukaan niin miksipä ei koko viikkoakin voisi miittailla! Antaa vähän enemmän varaa valitakin itselle sopivia miittipäiviä kun aina jollain on viikonloppuna jotakin.
Pitää vaan arvioida vähän minkä verran tulee tappiota jos olettaisi että porukasta vaikka vain puolet olisi paikalla koko miitin ajan. Parempi ettei ole liian optimistinen.

Minä en ilmeisesti ole siis mukana tämän vuoden miittitiimissä kun en ole ollut tietoinen tällaisista suunnitelmista tai muutenkaan yhtään kartalla siitä missä miitin suunnittelu on menossa. Mikä on oikeastaan ihan hyvä. Syksyllä tuntui että intoa piisaa, mutta nyttemmin olen tullut ajatelleeksi että saattaisin näin vanhanapieruna ollakin enemmän kaavoihinsa kangistunut riippakivi. Ja onhan se tavallaan vapauttavaa päästä ensimmäistä kertaa vuosiin ihan kunnolla vaan miittaamaan ilman sen suurempia velvoitteita :)
 
Mä en oo tehnyt myöskään tän vuoden miittitiimin eteen vielä mitään, tää oli ihan hallituksen kokouksessa mietitty äänestys :) Olet kyllä tervetullut jos haluat olla miittitiimissä, mutta ymmärrän oikein hyvin senkin jos haluat vain rentoutua ja nauttia itse miittaamisesta.
 
Luulen että ehkä yritän vaan järjestää mahdollisesti jotain ohjelmaa ja jätän varsinaisen järkkäilyn tänä vuonna muille. Toki mieltä lämmittää tietää että olisi ollut tervetullut :) Ihan ilman mitään panosta tuskin maltan olla.
 
15-vuotisjuhlamiitin järkkääminen on vaakalaudalla, koska puuhailuenergiani ovat huomattavasti heikommilla kantimilla kuin 6 kk sitten, joten äänestin yhden päivän lisäystä jo ihan tästä syystä. Yksi päivä lisää on vielä kohtuullinen ja mahdollinen. Äänien perusteella tosin toiselle puolikkaalle vaikuttaisi to - su olevan pisin mahdollinen.
 
Ylös