Ärsyttääkö vieläkin?

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Minyaleiel sanoi:
Ärsyttävät kuukautiset: pitkästä aikaa oikeat, pillerittömät sellaiset. Heräsin viime yönä puoli kolmen aikaan tutunoloisiin vatsakramppeihin, ja alavatsa ja -selkä kipujen myötä viime yö ja tämä päivä on mennyt aivan höpöksi. :x Lepään ja kiroilen, kumpikin auttaa omalla tavallaan. Kai tää tästä. Joskus 35 vuoden päästä ehkä helpottaa.

Kärsin itsekin ihan järkyttävistä kuukautisista tuossa viikonloppuna. Hyvä kun pysyi jaloillaan. Eli sympatiat Minyalle. Todella ärsyttävä vaiva.
 
Ärsyttää omat hiukset!!
Hommasin "hienon" purppuran raidoitusaineen, piti muka onnistua värjäys tummiinkin hiuksiin.. Ja kanin kikkanat, lopputuloksena on purppuraläikikäs päänahka niiltä kohtaa mihin väriainetta laitoin, mutta itse hiuksissa ei ole niin mitään värimuutosta!
Koska, voi koska, minä opin, etteivät väriaineet vain kertakaikkiaan tartu näihin hiuksiin... :x
 
Tyhmät, läskit, kärpäset, joiden
mielestä on aivan mielettömän hauskaa
tulla Vampiren Mahtavaan Yläkertahuoneistoon (TM),
kuolemaan.
Koko ajan pitäisi olla nyppimässä niitä lattialta
roskikseen, tai imuroimassa kuolleita elukoita
ikkunan välistä. T_T
 
Kävin äsken kaupassa ja siellä myydään jo glögiä. Joo, aloittakaa vaan joulunodotus vaikka juhannuksena minun puolestani kunhan teette sen niin että viattomien sivullisten ei tarvitse katsella jouluhärpäkettä ennen joulukuun alkua. Johan sitä ehtii kyllästyä koko jouluun ennen kun se oikeasti alkaakaan ja sitten joulu onkin pilalla.
 
Kauppa vissiin vain toimii sillä tavalla, että sitä tarjotaan, mistä on kysyntää. Minua ällöttää järjettömän aikaisten myyntitoimien sijaan se, millaista roskaa ja rihkamaa kaupat tursuavat aina kalenterijuhlien edellä. Mutta sitä valtaosa ihmisistä ilmeisesti haluaa, halpaa ja heikkolaatuista krääsää, jota käytetään kerran ja heitetään sitten pois (vrt. esim. naistenlehtien kuusenkoristelujutut, jotka yrittävät uskotella, että joka vuosi pitäisi kehittää joku uusi teema ja hankkia sitä varten kokonaan uudet koristeet).
 
Ei glögissä sinänsä mitään pahaa ole, tunnen useankin ihmisen jotka nauttivat sitä myös keskellä kesää. "Joulunodotus" onkin sitten asia erikseen. On myös mielenkiintoista, että vaikka harva tunnustaa mainonnan vaikutuksen itseensä, maailmassa on onnistuneita markkinointikampanjoita.
 
Aloitan kohta glögi irti joulusta kampanjan :D
Se ihana kuuma juoma pitäisi todellakin liittää talveen, ei jouluun. Ihana juoda heti pakkasilla esim. lenkin jälkeen...mahtavaa, että sitä on jo kaupoissa.

Noh samaa mieltä olen siitä, että joulukamaa tulee liian aikasin myyntiin. Itse nyt työt aloitin tavaratalossa visualistina ja varmasti kyllästyn kaikkeen jo todella aikaisin...
 
Joku Utumnon syvimmästä ja haisevimmasta syöveristä kömpinyt nuljaska on varastanut meidän talvirenkaamme. Loppuvuoden budjetti taisi mennä nyt uusiksi.
 
Jostain syystä on niin väsynyt ja ikävystynyt olo. Ihan kuin jotain tärkeää puuttuisi, vaikkei mitään puutukaan. Tai puuttuupa, jalkapalloharjoitukset. Haluaisin taas potkia palloa. Mutta kuten jotkut ehkä tietävätkin, olen ollut keväällä jalkaleikkaukseessa,ja revähdysvaaran vuoksi ei kentälle ole asiaa. Ja polven turpoilu! Se nyt voisi ainakin painua Udúnin mustiin varjoihin. Polvi on kuin pallo ja särkee hiljalleen kokoajan.:(
 
Mainittakoon vielä, että myös vanhempieni talvirenkaat sekä minun ja mieheni maastopyörät lähtivät samaa matkaa kuin meidän talvirenkaamme. Tällainen on omiaan aiheuttamaan minulle väkivaltafantasioita. Enkä ole ainoa, isä kuulemma suunnittelee kyttäävänsä ensi yön ulkovarastollamme ladattu haulikko kaverinaan.
 
Eräs ihmisentolvana eli minä olen onnistunut hukkaamaan bussilippuni. Su se oli vielä tallessa, vaan eipä ole enää. Harmittaa niin peikkomaisen paljon tuo krtin katoaminen, että hyppisin tasajalkaa, ellen olisi toipumassa jlkaoperaatiosta kovalla vauhdilla enkä halua näinollen riskeerata mitään.:urg:
 
Ärsyttää olla ärtynyt tietämättä oikeasti syytä siihen. En ole edes pahasti ärtynyt, mutta tuntuu että yllättävän paljon aikaani kuluu pieniin ärsytyksenaiheisiin. Vaikka oikeasti asiat ovat ihan hyvin. No toivottavasti pahin ärsytyksenaiheeni osoittautuu aiheettomaksi ja loppuviikosta asiat olisivat vielä vähän paremmin että voisin vielä vähän paremmin ärtyä siitä että olen ärtynyt vaikka ei pitäisi.

Ja nyt kun tuon kirjoitin niin rupesi enemmänkin huvittamaan koko juttu :p
 
Jaamar, tiedän tunteen!!! Minulla oli ihan sama juttu tuossa noin kuukausi sitten. Ärsytti ihan mielettömästi ja mietin, että mikä nyt on kun näin ärsyttää ilman syytä. Aloin jo vähän huolestua omasta pääkopasta, kunnes tilanne "pelastui".. Minulta murtui (paremminkin katkesi) oikean käden etusormi ja arvaa ärsyttikö? Ja ärsyttää vieläkin.. Elämä muuttui hetkessä piiitkäksi aikaa. (Mutta sormihan tuo vain on, kaikki kunnioitus pahempia kokeneille.)
Nyt ärsyyntymiseni on huomattavasti lievempää, kuin mitä noin kuukausi sitten, vaikka silloin ei edes ollut mitään syytä. Mahtavaa tämä elämä.. ;) Ole varovainen Jaamar, ettet kuitenkaan saa "oikeita ärsyyntymisen aiheita". Tsemppiä!
Nimimerkillä: Kokemusta on ;)
 
Flunssa on iskenyt jälleen. Nenäliinoja kuluu siihen tahtiin, että nessupakettia olisi varmaan vaan parasta pitää pöydällä vieressä eikä laukussa. Aamuinen kurkkukaktus on sentään jo kadonnut, ainakin toistaiseksi. Väsymyskin piinaa edelleen ja työskentelytahti ei päätä huimaa.

Ulkona puhaltelee sen verran hyytävän kylmä viima, että pitänee lisätä kahden villatakin ja villasukkien kaveriksi varusteisiin vielä pipo ja paksumpi kaulaliina ja vaihtaa trenssi talvitakkiin. Eipä villakuorrutus kyllä ole duhantuloa estänyt, mutta eipähän tarvitsisi enää jäätyä pystyyn.
 
Päivät lyhenee, kaamos lähenee, ja "toistuva keskivaikea masennnus" oireilee tuttuakin tutummin. Voi miksi miksi miksi, en jaksa. :just:

Ja kyllä, tämä kuuluu lähinnä ärsytyksen aiheisiin. Asia on pohjimmiltaan niin surullinen ettei siitä jaksa jauhaa tämän vakammin tai syvällisemmin, ärsyttää vain.
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös