Ärsyttääkö?

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Töisä piha on ihan hienoa hiekkaa joka leviää tuulessa oikein kivasti ympäriinsä kun lapset juoksee ja kaivaa. Se käy kurkkuun, se käy silmiin ja kaiket illat saa niistää pölyä nenästään.
 
Kun kuuntelin musiikkia tietokoneelta ja satuin jammailemaan samaan aikaan... Huonolla tuurillani pikkusisko sattui juuri paikalle ja alkoi hekottaa selkäni takana kuin heikkopäinen.
 
Aule, pitäähän siskonsa ikää sen verran pidentää että muutamat naurut hänelle suo :wink:

Itse heräsin tänä aamuna kamalaan päänsärkyyn. Hyvä kun istumassa pystyi olemaan. Kävin hakemassa sairaslomaa vaikka nyt ei millään ehtisi sairastaa. Mutta parempi tänään pois kun huomenna tai ylihuomenna jolloin ihan oikeasti en voi olla poissa. Parempi siis vaan yrittää nyt vaan olla rauhassa ja lepäillä.
 
Nyt se on tapahtunut. Jotain mitä en uskonut koskaan tapahtuvan.

Olen oikeasti täysin TURTUNUT rakastetun professori Tolkienin teosten suhteen. En lukenut TSH:ta kertaakaan viime vuonna, HLT:n vaivoin, samoin Silmarillionin -mikä ihme minulla on?
Ketuttaa mielettömästi, kun ei muista mitään pikkujuttuja, jotka oli vuosi sitten vielä ihan itsestäänselvyyksiä.

Luojan kiitos alkaa kesäloma, maratoonaan Tolkienia koko kesäkuun Miittiin asti.
 
Jasdril~ sanoi:
-mikä ihme minulla on?

Ei mitään hätää, luulisin, sinulle on vain käynyt niin kuin huippu-urheilijoillekin käy ankaran harjoittelun jälkeen, luulisin, eli olet ylikunnossa ja siksi suorituksissa on tiettyä jäykkyyttä. Pidä vain pieni harjoittelutauko: korkeintaan saat tehdä kevyitä venyttelyjä eli lukea Maamiestä ja lohikäärmettä, Seppää ja satumaata tai Kirjeitä joulupukilta - kaikkein mieluiten Herra Blissiä, ja jos huimausta vielä esiintyy, keskity kuviin. Lohikäärmevuori, jos sen jostakin saat käsiisi, on myös hyvä keino päästä eroon maitohapoista.

Missään nimessä ei saa tarttua Puuhun ja lehteen tai (vielä pahempaa) Lettersiin, The History of Middle-earthiin tai (kauheaa!) Monsters and criticsiin.

Kyllä se siitä
 
Tuskin Jasdrililla on mitään syytä huoleen. Itselläkin reippaasti yli vuosi kun viimeksi tarun lukenut. Joskus päätin että luen sen joka kevät, mutta sitten tulin siihen tulokseen ettei siitä saa tehdä pakkoa. Menee maku koko asiasta jos sitä saa yliannoksen. Luen sitten kun tulee sellainen olo. Luultavasti tänä kesänä siis.
Pidä vaan ihan rauhassa taukoa jos ei huvita.
 
Minä olen lukenut Tarun viimeksi varmaan... ööö... kuusi vuotta sitten? Seitsemän vuotta sitten? Jotain sinne päin kuitenkin. Pihtaan sitä herkuksi ensi keväänä olevaa hobittimittapuun täysi-ikäistymissyntymäpäivääni varten. Tauko tekee hyvää, tarina ei pääse kulumaan ihan puhki.
 
...ja minä olen aidosti luullut olevani ainoa täällä, joka ei kahlaa Tolkienia viikottain. ;) Ei vain pysty. Ei jaksa. Ahdistaisi liikaa aloittaa keskellä lukuvuotta mokoman opuskasan kahlaaminen ja kesiin kasautuu muutenkin niin paljon lukemista. Noh, ehkä tänä kesänä parannan tapani. Taisin lukea Tolkienia viimeksi intissä ollessani eli vuonna 2004 ennen kuin aloitin viimeisen pääsykoerutistukseni marraskuussa.
 
Varpushaukka ei lue tätä! *käskee*

Äitini. Mitä suurimmassa määrin. Pääsi sairaalasta ja on kotona heikkokuntoisena - ja soittaa mulle kymmeniä kertoja päivässä. En enää vastaa joka kerta, esim. töissä mä en voi koko ajan olla päivystämässä kännykän ääressä.

Lisäksi mä hoidan äidin raha-asioita yhä, kun itse ei jaksa. En jaksa minäkään. Ne ovat solmussa, raha-asiat, omaa rahaa olen laittanut sen verran, että visan saldo täynnä ja oman perheeni kesälomamatka vaarassa jos en saa hotellien ja laivamatkan verran lyhennettyä visaa. Ei kiva. :(

Mä en kohta jaksa enää mitään.
 
Eieiei! Tämä on niiiin epäreilua. Katselin juuri tauluseinän kuvia ja mikäs siellä sattuukaan heti toisena silmiin. Isilmírën hieno rautatie(omena?)puu. Eikä omani meinaa edes selvitä hengissä! On se niin väärin. Mukavaa että muut saavat nauttia kauniisti kukkivista omenapuista, mutta miksi eivät minun voi kukkia! :cry:
 
Ai melkori sentään.
Rasittava jumikohta SW:ssä.
Kyllä siitä varmaan yli pääsee kohta, mutta nyppii, kun ei tiedä, mitä ihmettä pitäisi tehdä.
:p
 
Jollain tavalla paha olo. Ollut koko kevään. Ahdistaa epätietoisuus tulevasta varsinkin kun olisi jokin tavoite mutta tällä hetkellä sen saavuttaminen tuntuu ylitsepääsemättömältä. Olisi niin mukava vain olla koulussa ja tehdä niin kuin pyydetään. Ei tarvitsisi ajatella mitään niin isoa kuin että miksi ryhtyisi isona. En todellakaan tiedä miksi haluan isona!
Tänään oli kurssilla kertauspäivät ja tajuntaan jysähti raskaasti fakta siitä miten vähän on oppinut suhteessa siihen mitä pitäisi oppia, ja siihen, miten paljon tuntuu kuitenkin oppineen yhdistettynä enää kahteen ja puoleen viikkoon lukuaikaa. Tuntuu inhottavalta, vaikka tiedän kyllä että vuoden päästä olisi paljon suuremmat mahdollisuudet ja että välivuosi antaisi aikaa tehdä kaikenlaista ja valmentautua paremmin uuteen urakkaan. Ei vaan jaksaisi.
 
Ärsyttää kun minut heräteltiin viimeyönä enkä saanut enää sen jälkeen kunnolla unta. Ja heräämisen syykin oli vain se, että minulle lähetettiin viesti ja hehkutettiin kuinka ihanaa KISSin keikalla oli... Olen todella katkera kun ei minulla ollut varaa lähteä sinne myös kun olen satsannut jo W.A.S.P.in ja Bon Jovin keikkaan... Ja sitten se oli vain suolaa haavoille varsinkin keskellä yötä.
Toinen mikä ärsyttää on se, ettei tupakkalakkoni pitänyt.
 
Pikku Myy sanoi:
Olisi niin mukava vain olla koulussa ja tehdä niin kuin pyydetään. Ei tarvitsisi ajatella mitään niin isoa kuin että miksi ryhtyisi isona. En todellakaan tiedä miksi haluan isona!

Mullekin on vasta hiljattain alkanut vähän valjeta, miksi haluaisin, ja mä olen opiskellut jo kaksi vuotta yo:ssa. Älä siis ota paineita, Pikku Myy, ja jos joutuu huonolle alalle, sieltä pääsee varmasti pois. Anna virran viedä, kyllä se vie (ainakin jonnekin).

Ärsytys: äänekkäät koneet ulkona. Pakenen kohta kirjastoon.
 
Nämä viimoset koulupäivät, kun ei tehdä yhtään mitään! On niin tylsää vaan istuskella ja odotella, että jokos tämä kohta loppuu. Onneksi on ne muutamat tunnit, kun harjotellaan kevätjuhlaan.

Ärsyttää myös, kun ne ihmiset jotka asuu lähellä tai muuten vaan on liikkeellä omalla kulkupelillä, pääsee aikasemmin pois, kun koulu loppuu jo yhdeltä. Ei pitäisi, mutta loppuu. Ja sitten ne, jotka asuu kauempana, joutuu odottelemaan ihan älyttömän kauan, että linkit tulee..
 
Haelvae sanoi:
Nämä viimoset koulupäivät, kun ei tehdä yhtään mitään! On niin tylsää vaan istuskella ja odotella, että jokos tämä kohta loppuu. Onneksi on ne muutamat tunnit, kun harjotellaan kevätjuhlaan.
Nyt puhut todellakin asiaa!
Aivan sama täällä. Uskomattoman tylsää vain istua!
Minusta olisi enemmä hyötyä kotona, voisin siivoilla ja auttaa äitiä, mutta sen sijaan istun tunnilla katsomassa jotain tylsää leffaa.

Nojaa, ajattelin olla kiltti tyttö, ja jäädä huomenna "kipeänä" kotiin... :angel:
 
Päärynä sanoi:
Pikku Myy sanoi:
Olisi niin mukava vain olla koulussa ja tehdä niin kuin pyydetään. Ei tarvitsisi ajatella mitään niin isoa kuin että miksi ryhtyisi isona. En todellakaan tiedä miksi haluan isona!

Mullekin on vasta hiljattain alkanut vähän valjeta, miksi haluaisin, ja mä olen opiskellut jo kaksi vuotta yo:ssa. Älä siis ota paineita, Pikku Myy, ja jos joutuu huonolle alalle, sieltä pääsee varmasti pois. Anna virran viedä, kyllä se vie (ainakin jonnekin).

Itsehän olen jo ehtinyt lukion jälkeen opiskella yhtä alaa yliopistossa, paria toistaan sivuavaa alaa amiksessa ja nyt taas toista alaa yliopistossa, mistään vielä valmistumatta. Pikku hiljaa tässä on hahmottunut, mitä haluaisin tehdä - sekä ainakin se, mitä en todellakaan halua tehdä. Vaikka joidenkin mielestä olenkin tuhlannut aikaani saamatta mitään aikaiseksi, olen itse kuitenkin varsin tyytyväinen tähän "kokeillaan ja katsotaan" -linjaan.

Mutta se mikä ärsyttää? Toimin Noise.fi -verkkolehden valokuvaajana ja sivuston uusi livevastaava tuntuu olevan täysi tampio. Kiitos hänen akkreditointihakemuksemme Provinssirockiin lähtivät myöhässä, joten festarit ovat vaakalaudalla. Tämän lisäksi kyseinen herra tuntuu olevan täysin kykenemätön edes täyttämään valmiita hakulomakkeita netissä oikein, joten kaikki me toimittajat/kuvaajat saamme täytellä jälkikäteen hakemuksiamme erikseen.
 
Kävin tänään allekirjoittamassa työsopparin, saamassa pikaisen perehdytyksen ja kuittamassa varusteet. Nyt vasta ihan todella hahmotan sen, että ensi maanantaina klo 9.00 minä seison Lidlissä asiakkaiden ja henkilökunnan turvallisuutta varjelemassa. Voi Eru sentään että piti vielä kesätyöalan aiheuttaman yleisen kärvistyksen kukkuraksi joutua aloittamaan vartijanurani juuri Natsi-Sparissa kyttäämällä. Ihan kuin koko juttu ei olisi tarpeeksi ahdistava ilmankin.

Joo, asenneongelma, tiedän. Olen vain niin huolissani siitä, pärjäänkö työssä ja kestääkö pääni pelkkää tylsää hengailua tunnista toiseen.
 
Ärsyttää... parikin asiaa. Ensinnäkin ihmiset, jotka eivät hoida hommiaan ajoissa (ja jättävät vielä asiat kesken, siten että minä aivan liian tunnollisena työntekijänä joudun niitä paikkaamaan). Kyseessä asia, joka näkyy ns. ulkopuolisille, eli puolitiehen jättäminen ei ole oikein hyvä juttu.

Ja sitten tietokoneohjelma, jolla tuota em. juttua pitäisi fiksata... Mitään ei löydy enkä ollenkaan osaa käyttää sitä (ts. se ei ole looginen). Menee aikaa ihan turhaan asiaan, joka olisi oikeastaan jonkun muun ongelma.

Edit: ja kuinka ollakaan: ohjelma on ihan looginen, vika oli koko ajan minussa.
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös