Ärsyttääkö?

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Sähläsin työkkärin aikojen kanssa ja nyt en päässytkään sinne tänään ja joudun stressaamaan asiaa vielä huomiseen asti. Ai että harmittaa taas. Tuntuu että en osaa henkisesti aloittaa lomailua ennen kun olen hoitanut tämän asian pois päiväjärjestyksestä. Enkä siis pääse stressin tunteesta vieläkään eroon. Tosi ahdistavaa.
 
Murr... :x (nyt kannattaa pysyä tieltäni ja pitkään)

Alku asetelma: Ostin vuosi sitten Samsungin(4gt muisti) Mp3-soittimen, joka meni rikki vähän aika sitten. Sain vaihdettua uuteen Sonyyn (2gt)josta piti vielä maksaa 20 euroa lisää...

Olen käynyt nyt yli 10 (joka kerralla noin.30 min.) kaupassa, joka ei ole kuullut lausetta; -asiakkaalla on oikeus vaihtaa tuote jos se ei vastaa odotuksia! Eli Mp3 soittimelle ei pysty siirtämään musiikkia, joka on otettu CD-levyltä (laite vain ottaa sata vuotta sitten netistä ladattuja biisejä.) No kyllä se paikan johtaja pystyi siirtämään uudella multimedia-tietokoneella musiikkia siihen, mutta perus-kotikoneella ei pysty!!!Eli nyt pitäisi ostaa uusi tietokone tai Mp3-soitin!!!!!!!!

Tämä on nyt vain pikku asia verrattuna ihmisiin, joilla on tällä hetkellä vakavempia ongelmia :(
 
Lailath, vetoa kuluttaja-asiamieheen. Tai sitten vänkäät niin kauan että ne vaihtaa. Yleensä ensimmäinen toimii, toinen mikä toimii, on jos satut omistamaan pelottavan vanhemman, se kannattaa raahata mukaan vaikka olisikin jo mukamas aikuinen, toimii joka kerta.
 
Matkalle lähteminen on tosi kivaa ja mukavaa, mutta minä en voi sietää pakkaamista! Pakollistahan se on jos mielii reissata, mutta.. Minä en tiiä, mikä siinä inhottaa, mutta jostain syystä se on minulle todella vastenmielistä..
 
Polvi lonksuu ja sen takia en voi kunnolla nousta rappuja enkä pyöräillä (vaikka en pyöräilystä tykkääkään niin nopeampi tapa käväistä jossain minne ei voi ottaa koiraa mukaan Esim. työkkärissä). Ja öisin herää aina siihen kun polvea särkee jos nukkuu jalka koukussa.
 
Estelwen sanoi:
Ärsyttää ennen kaikkea se, että kämppikset eivät osaa ostaa wc-paperia, vaan neljä kertaa viidestä se on minun tehtäväni. Nytkin paperi on loppu! Ärsyttää, että on kämppiksiä.

Juu, ja kun aikanaan pääsee kämppiksistä eroon ja hankkii perheen, niin kukaan muu perheen jäsen ei ikinä hae komerosta/kellarista/muusta säilytyspaikasta loppuneen vessapaperin tilalle uutta ja huomaat asiantilan vasta siinä vaiheessa, kun olet jo toimittamassa vessa-asiaasi...

Kämppiksien kanssa voi kokeilla keskustelua em. harmituksista, mutta oman kokemukseni mukaan siitä ei ole apua, koska ao. henkilöt eivät näe mitään vikaa omassa toiminnassaan ja ottavat nokkiinsa, sen sijaan että muuttaisivat käyttäytymistään.

WC-paperiongelmaan on yksinkertainen ratkaisu. Osta jatkossa paperia vain omaan käyttöösi.Säilytä paperi omassa huoneessasi, kun et tarvitse sitä vessareissuilla. Kämppiksesi hankkikoot omat paperinsa tai pyyhkikööt mihin haluavat.

Ja nyt asiaan:
Juuri nyt ärsyttää ylemmän naapurin siivousinto: pitääkö sen koko päivä hakata paukuttaa mattojaan pihalla...
 
Centaurea sanoi:
WC-paperiongelmaan on yksinkertainen ratkaisu. Osta jatkossa paperia vain omaan käyttöösi.Säilytä paperi omassa huoneessasi, kun et tarvitse sitä vessareissuilla. Kämppiksesi hankkikoot omat paperinsa tai pyyhkikööt mihin haluavat.

Edellisessä kimppakämpässä ongelmana oli juuri tämä. Tai no, vähän samanlainen tilanne. Olin kolmesta asukkaasta ainoa, joka paketillisen vessapaperia ostettuaan vei sen kaikkien käyttöön vessaan. Kukaan ei tästä valittanut, vaan käyttivät tyytyväisenä "minun" paperiani. Kuitenkin vessapaperipaketin tultua tiensä päätökseen, jolloin ikään kuin odotin toisen kämppiksistä automaagisesti tarjoavan seuraavat paperit, ilmeistyi vessaan vain ja ainoastaan yksi rulla. Jonka loputtua taas toinen kämppis toi sinne yhden rullan jne. Kämppikset siis muokkasivat tuota Centaurean ohjetta varastoimalla yhteiseen käyttöön tarkoittamansa vessapaperit omiin kätköihinsä. Tämä taas oli erityisen mukavaa, jos paperi sattui loppumaan kämppisten ollessa poissa maisemista.

Ne kämppikset olivat kyllä muutenkin vähän erikoisesti soveltuvia kimppa-asumiseen. Olen aina luullut, että kimppa-asumisen yksi perusideoista ja parhaista puolista on se, että kaikkien asukkaiden ei tarvitse ostaa itselleen ihan kaikkia tavaroita, joita kämppiksiltäkin voi lainata. (Tämä toteutuukin nykyisessä asunnossa oikein mukavasti.) Edellisessä asunnossa kävi kuitenkin heti toisen asukkaista paikkoja esitellessä selväksi, että tilanne oli toinen - lopulta asunnosta löytyi vessasta kolme nestekäsisaippuaa, keittiöstä kolme tiskiharjaa ja omat pullot fairya, kolme imuria... mitä näitä nyt oli :D
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös