Apua kysyvälle

Aprikoin tässä, toimivatko linkit Kontuwikistä vanhan Käärmeen keskusteluihin. Jos joku voisi kokeilla tätä sivua ja napsauttaa sivun alareunassa olevaa linkkiä (keskusteluun Entit ja entvaimot). Toinen kysymys on, oletteko te avuliaat kokeilijat automaattisesti sisällä vanhassa Käärmeessä sinne (mille hyvänsä sivulle) siirtyessäni niin kuin minä (jostakin syystä).

http://wiki.kontu.info/Entvaimot
 
Olin siis "kirjautunut pysyvästi" tms. vanhaan Käärmeeseen joskus aiemmin, koska siirtyessäni sinne olin valmiiksi kirjautuneena. Nyt kirjauduin ulos ja pääsin myös Entit -keskusteluun Kontuwikin linkin kautta. Mutta jos siirryn Tolkien ja Keski-Maa -huoneeseen, en pysty kirjautumatta lukemaan muuta kuin ensimmäisen sivun (kahdestatoista). Niinpä mietin, pääseekö linkkini kautta sellaisiin keskusteluihin, jotka ovat ensimmäistä sivua kauempana huoneessa. (Mahtoiko tämäkään olla ymmärrettävää?)

PS. Kaiken kaikkiaan olen alkanut ajatella, että kaikki vanhan Käärmeen Tolkien ja Keski-Maa -huoneen keskustelut olisi tavallaan hyvä saada uuteen Käärmeeseen. Tiedä sitten, onko se mahdollista ja muiden kuin minun mielestä kannattavaa...
 
Ja pääsin linkistä eteenpäinkin selaamaan vanhaa käärmettä, mutten kirjautuneena (sillä tyhjennän selaimeni muistia ajoittain, lähinnä verkkopankin takia, jolloin joudun kirjautumaan uudelleen kaikkiin vakisivustoihini).
Itseasiassa jäinkin nyt miettimään, voinko enää edes kaivella vaikkapa vanhoja yksäreitäni, koska kirjautuminen vanhaan ei näytä onnistuvan. Ei niin, että mä niitä nyt erityisemmin tarvitsisinkaan (ehkä se vaan on hyvä joskus kadottaa turhaa painolastia).
 
Höö, en nyt oikein tiedä, kuuluuko tämä kysymys tähän osioon, mutta kysyn silti.
Eli: Onko Käärmeeseen mahdollista rekiströityä myös matkapuhelimesta? Yritin kerran, ja eteen pomppasi etteivät oikeuteni riitä?
 
Jasdril sanoi:
Kirjautuminen on minulla ainakin onnistunut sekä vanhassa, vanhassa nokiassa että uudessa iLuurissa.

Juu, kirjautumistahan minä tarkoitin... Tuli vissiin hajamielisyyksissä laitettua ´´rekisteröityä´´[22] Minun melko uudella Nokiallani pystyy kyllä esim. kirjautumaan Facebookiin, tiedä sitten mitä tapahtui Käärmeeseen kirjautuessani:?
 
Oletko uudelleen kokeillut? Ei mennyt salasana väärin (ne on usein vaikeampi kirjoittaa puhelimella kun on tottunut näppikseen) ja tunnus oikein? Ja ettet yrittänyt selata topikkia jota ei ole olemassa tai muuta?
 
Tietskari 121 (CXXI) löytyy Järin Möyremä -tuvasta:

http://keskustelu.kontu.info/Tolkien-trivia_121

Sinne on kai nykyään tarkoitus laittaa aina kysymykset omiksi ketjuikseen vanhan T-topiikin ollessa keskustelua tms. varten?
 
Profiilin kohdassa "Omistamani Tolkien-pelit" mainitaan LotR Trading Card Game, mikä on kuitenkin ilmeisesti eri asia kuin omistamani LotR Living Card Game? LotR LCG puuttuu siis listasta ja kaipaisin mahdollisuutta ilmoittaa tämän omistukseni profiilissanikin. :)

http://boardgamegeek.com/boardgame/77423/the-lord-of-the-rings-the-card-game
 
Tänään #konnussa tapahtui pieni "välikohtaus" liittyen nimimerkkiin Falas, jonka johdosta ilmeisesti kyseinen IP-osoite bannattiin kanavalta.
Ongelmana on se, että koska kaikilla koneilla on täällä (HAMKin Lepaan yksikkö) sama IP-osoite, miltään koneelta ei nyt pääse #kontuun. En siis myöskään minä.

Pyydän, voisiko joku opsi poistaa bannin.

Tai sitten olen erehtynyt pahasti.
 
Minun koneeni ei toimi Kontuwikissä niin kuin pitäisi. Kun yritän mennä jollekin sivulle, se ei lataudu, vaan tulee vain sellainen valkoinen ikkuna. Ja kun menen teehuoneeseen, yläreunassa on musta teksti, joka peittää kaikki muut linkit:"Warning: Parameter3to wfNewsTag() expected to be a reference, value given in /home/sg500/public_html/kontuwiki/w/includes/parser/Parser.php on line 3470"
Mitä tuo nyt on olevinaan? Tuo ei siis ole linkki, vaan musta, paljon isommalla fontilla oleva teksti.Ja sitten se on siellä yläreunassa vielä 4-5 kertaa, päällekäin, jolloin noin puolet sivusta joutuu sen tekstin alle.
 
Ylös