Apua kysyvälle

Aa, tuo onkin siis suunniteltu ominaisuus. Kiitos tiedosta, mietin tuossa jo että olenko reagoinut niin paljon että reagoinnit ovat loppuneet minulta tältä päivältä. Mutta täällä saakin vissiin reagoida ihan loputtomasti, ettei mitään päivärajaa ole asetettu.
 
Onko kukaan muu huomannut, että yksityisviestejä laittaessa hymiötä katoaa? Ainakin backia painaessa kaikki viestin hymiöt häviävät (minulla) ja tänä aamuna myös enter sai aikaan saman ja ihan uutena kun klikkasin viestin matkaan oli se yksi hymiöni hypännyt kelkasta. Tämä on itseasiassa aika vanha ongelma, mutta koska se vaikuttaa lopulta kohtalaisen vähän ihan jokapäiväiseen Käärmeessä seikkailuun niin en ole tullut asiasta missään aikaisemmin maininneeksi, mutta olisihan se vaivattomampaa jos ei tarvitsisi miettiä missä vaiheessa kirjoittamista hymiöt kannattaa lisätä.
 
En ole huomannut tuota hymiöongelmaa, mutta minulla on viestejä kirjoittaessa ja muokatessa sekä tietokoneella että puhelimella sellainen ongelma, että jos on vaikka neljä rivinvaihdolla erotettua tekstinpätkää ja haluan kursivoida niistä toisen rivin, niin toisen lisäksi myös neljäs rivi kursivoituu. :knockout: Ensimmäinen ja kolmas pysyvät tavallisina.
 
Laichalafin mainitsemaa toimintoa ei taida olla ainakaan tässä versiossa joka meillä on tästä foorumisoftasta käytöstä. Lähin vastaava olisi käyttää "seuratut keskustelut" -linkkiä, joka näyttää ne ketjut joihin on ottanut osaa tai joita on alkanut seurata. Eli "opt-in" eikä toivottu "opt-out", mutta lähin toimiva vastine.

Mitä Dracaenan kysymykseen tulee niin lisäsin Kirpputoriin erillisoikeuden poistaa aloittamansa keskustelu. Oikeuksien määrittely on vähän kankeaa joten en löytänyt pienellä etsinnällä mistä voisin korjata tuon yleispäteväksi säännöksi.
 
Se, ettet sinä halua nähdä jotain @Laichalaf , ei tarkoita, että se on automaattisesti "tuubaa". Ymmärrän hyvin, ettei esimerkiksi kirjojen jne. arvailu sitaattien perusteella tai tietokilpailu kiinnosta kaikkia, mutta monille niistä on paljonkin hupia. Mitä varsinaisiin keskusteluihin tulee, tuubaahan on vain huonosti perusteltu argumentti. Itse aiheet ovat relevantteja niin kauan kuin ihmiset ovat niitä koskevasta keskustelusta kiinnostuneita.
 
Se, ettet sinä halua nähdä jotain @Laichalaf , ei tarkoita, että se on automaattisesti "tuubaa". Ymmärrän hyvin, ettei esimerkiksi kirjojen jne. arvailu sitaattien perusteella tai tietokilpailu kiinnosta kaikkia, mutta monille niistä on paljonkin hupia. Mitä varsinaisiin keskusteluihin tulee, tuubaahan on vain huonosti perusteltu argumentti. Itse aiheet ovat relevantteja niin kauan kuin ihmiset ovat niitä koskevasta keskustelusta kiinnostuneita.
Asuinplaneettamme litteydestäkin olen nähnyt monia hyviä argumentteja, se etten halua enää niitä nähdä, on tosiaan oikeuteni. Pitäisi kenties laittaa pystyyn Ardan Pallonmuotoisuutta tukeva ketju tms.
 
Nyt alkoi kiinnostaa, millaisella argumentilla maan litteyttä voisi uskottavasti perustella, mutta se ei kyllä ehkä ole tämän ketjun aihe eikä sitä käsittääkseni kukaan ole Konnussa yrittänytkään.
 
Keskustelu on nyt menossa pahasti ohi otsikosta. Suosittelen jatkamaan sitä muualla. (Tätä sananvaihtoa voisi olla hauskakin lukea, mutta mitä Sha Ka Reen nimessä se tässä ketjussa tekee?)
 
Tämä ei ole niinkään avunpyyntö kuin kysymys, mutta

Ilmeisesti foorumi toimii niin, että Keski-Maa ja Tolkien -alueelta ei voi poistaa viestejään samalla kun poistaa tilinsä, ja muilla alueilla poistetun tilin ketjujen aloitusviestit eivät kokonaan poistu, vaan ne jäävät tekstikentän osalta tyhjiksi?
 
Ylös