Archipelacon

Lehtokuusama

Lonicera xylosteum
Ajattelinpa pistää tässä pystyyn Archipelaconille oman keskustelun. http://www.archipelacon.org/
Ilmoittautuminen on tosin jo mennyt, joten enemmin tässä kysellään ketä kontulaisia on paikalle suuntaamassa. Muutaman toki jo entuudestaan tiedän.
Onko seuralla muuten myyntitavaraa tuolla?

Tällä hetkellä suurin kysymysmerkkini on, miten hankkiudun torstaiaamuksi Turun satamaan. VR:n laivajuna tulisi näköjään juuri viime hetkillä perille, mutta uskaltaako tuohon luottaa. Joku bussi matkaisi keskellä yötä Helsingistä Turkuun, ollen hyvinkin ajoissa perillä. Vaihtoehtoisesti olen pohtinut löytyisikö Turusta ketään majoittajaa edeltäväksi yöksi. Mahtaisiko kontulaisista löytyä?
 
Lehtis pääsee miun kyytiin, jos tahtoo. Mutta tietojeni mukaan aika monet pk-seutulaiset ovat lähdössä sillä 5 junalla suoraan satamaan.

Seuralle tulee jotain pientä myyntitavaraa mukaan. Ei oteta omaa myyntipöytää, mutta pidetään ilmeisesti perjantaina iltapäivästä miitti, jossa voi ostaa mm. badgejä. Saatan ottaa myös muutaman uuden t-paidan mukaan.
 
Sama torstaiaamun laiva on täälläkin tähtäimessä, mutta menen jo edellispäivänä Turkuun ja kavereiden nurkkiin yöpymään. Sunnuntai-iltana taas Helsingin-laivalla kotiin.
 
Meidän pesue on kokonaisuutena tulossa. Mennään jo keskiviikkona ja tullaan takaisin maanantaina :)
 
^ Freyja taitaa olla jakautunut jo?

Minäkin olen järjestellyt majapaikkaa Turusta edelliseksi yöksi. Nyt niitä olisi jo kaksi paikkaa! Heathertoesin tavoin takaisin sitten Helsingin laivalla.
 
Vaikuttaa lupaavalta, sopivasti jää myös vapaita aukkoja vänkäröintiin ja yleiseen hengailuun.

HAHAHA, mä täällä itken sitä, kun kaiken aikaa menis jotain suht kiinnostavaa ja useampikin vielä samaan aikaan (plus tietty pari kertaa menee tosi kiinnostaviakin juttuja yhtäaikaa) eikä tyhjiä lokeroita pahemmin näy :D No, nyt oon vasta katsonut nuo yleistasolla läpi eli tarkemmalla tutkimisella ja pohtimisella varmaan löytyy sit jo muutama potentiaalinen vapaa aukkonen lisää sellaisista ohjelmista, jotka voi suht helposti uhrata.

Tolkien-miitistä (jee!) mietinkin muualla, että infopisteelle voi varmaan laittaa ajankohtaisen infon tarkasta paikasta ja siitä, jatkuuko miitti todnäk ilmoitettua pidempään jne. Mulla sattuu kaikkein mielenkiintoisimmat luennot miitin päälle (ja sitä ennen), niin en voi ottaa hoitaakseni, joten huutelen vain törkeesti sivustasta ;)
 
Ylös