Arda-triviaa.

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ulmolla ainakin, koska hänhän ne laittoi liikkeellekin. Mutta en ole varma saattaahan sitä muillakin olla voimaa tyynnyttää merien myrskyt.
 
Uinen, sanon minä. Eikös se pystynyt hillitsemään Ossen vihan. En kuitenkaan ehdi lisää kysymyksiä laittaa, joten joku saa laittaa mun puolestani. :)
 
Uinenhan se oli se oikea vastaus :)

Eli jos minä sitten samalla laitan myös seuraavan.

Eli välillä helpompi kysymys:

Kuka oli Turin Turambarin äiti?
 
Kysytäänpäs sitten sellaista, että mikä on nimeltään ainoa naispuoleinen kääpiö jonka Tolkien tiettävästi teksteissään esittelee? :D
 
Tämä aihe rupeaa hiukan menemään sekavaksi ja asioiden listaamiseksi.
Yrittäkääs esittää hiukan vaikeampia kysymyksiä, niin olisi tässä enempi järkeä.
 
Oikea vastaus!
Ja mitenköhän sekavaksi? Ei minusta. Ja sitten taas tämähän on kysymys topicci. Ei kai tällasessa tarvii ruveta mitään keskustelua väsäämään? Tämähän on juuri mainio topic. :)
Eihän tämä ole ollenkaan sekavaa, vaan ihan samanlainen kuin vaikka topic mistä elokuvasta? (tai jotain vastaavaa) :?

Ja sehän on Ciryaturin vuoro 8)
 
Mirabella sanoi:
Tämä aihe rupeaa hiukan menemään sekavaksi ja asioiden listaamiseksi.
Yrittäkääs esittää hiukan vaikeampia kysymyksiä, niin olisi tässä enempi järkeä.


Mistäs sen tietää mikä on vaikea ja kelle? Ei nämä kaikki kysymykset ole olleet todellakaan sellaisia jotka olisi kaikkien tiedossa.. :?
 
Turin Turambar sanoi:
Ja mitenköhän sekavaksi? Ei minusta. Ja sitten taas tämähän on kysymys topicci. Ei kai tällasessa tarvii ruveta mitään keskustelua väsäämään? Tämähän on juuri mainio topic. :)
Eihän tämä ole ollenkaan sekavaa, vaan ihan samanlainen kuin vaikka topic mistä elokuvasta? (tai jotain vastaavaa) :?
Ongelma onkin se, että esim. Mistä elokuvasta -topiikki ei ole puhdasta läpihuutojuttua kovillekaan elokuvafaneille, eikä se ole mennyt eikä luultavasti tule menemäänkään parin-kolmen tyypin kysymys-kopitteluksi. Tämän topiikin tilanne taas on aika toinen.
Joko aletaan kysyä vain vaikeampia kysymyksiä, tai vaihtoehtoisesti (mitä itse kannatan) kysytään kyllä monen tasoisia kysymyksiä, mutta tietoviisaammat antavat helppojen kysymyksien kohdalla ensin aikaa vähemmän asioihin paneutuneille yrittää vastata. Tällöin visailu olisi kaikkien kannalta mielekästä. Minä en ainakaan saa juuri tyydytystä, jos onnistunkin vastaamaan oikein kysymykseen Bilbon sukunimestä, joku ehkä saakin (kärjistetty esimerkki).
 
Eli toisin sanoen, minä pidän ja sinä ja moni muu pidämme vain suumme kiinni :) ?

Ja eikä nämä ole olleet todellakaan tasoa mikä on Bilbon sukunimi(paitsi ehkä muutamille itseni mukaanlukien), mutta jos näin on niin teen sitten niin etten kirjoita tänne kuin sitten jos ei tunnu vastausta tulevan. :) Outoa tämäkin, mutta tehän ne säännöt laaditte.

Ja yksi asia vielä. Minä taas saan tyydytystä siitä, että saan helponkin kysymyksen oikein :D
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös