Arjen nyrjäyttäminen

Círdan sanoi:
Sain vasta hetki sitten tietää että se on Ereinion eikä Erenion. Tuntuu kuin maailmaltani olisi mennyt pohja. :|
Wau! Olenko niin merkittävä tyyppi, että nimimerkkini kirjoitusasu oikeasti kiinnostaa nuorempia kontulaisia? ^_^ Hitsi, toiseksi eniten mieltäni nostattanut teksti tällä viikolla.
 
Círdan sanoi:
Sain vasta hetki sitten tietää että se on Ereinion eikä Erenion. Tuntuu kuin maailmaltani olisi mennyt pohja. :|

Círdan, jos haluat mukaan Ereinionin fanikerhoon, ota toki yksällä yhteyttä. (Tällä hetkellä jäseniä ovat ainakin Vehka, douv, pikkusiskoni ja jukkapalmuni.) Jäsenet saavat oman, uniikin Ereinionin fanituspinssin.
 
Ehm, offia...
Vehka, miten tarkkaan ottaen jukkapalmusi kertoi toiveestaan liittyä jäseneksi? Kuulostaa nimittäin ihan arjen nyrjäyttämiseltä.
 
Hmm, minulla on pienestä pitäen ollut kolme keskustelutoveria: kaksi nallea, Nestori ja Sebastian nimiltään, ja jukkapalmu, jolla ei ole nimeä. Sinä aamuna, kun kerroin pikkusiskolleni, että hänet oli hyväksytty kerhoon, jukkapalmu oli mystisesti kaatunut - tulkitsin sen fanikerhon jäsenyyden tavoitteluksi.

Nalleihin liittyen vielä, että Nestori oli 9 vuotta piilossa autotallin laatikossa. Löysin hänet pari kuukautta sitten ja olin innoissani - siitä lähtien kyseinen kaveri onkin kulkenut mukanani kaikkialla. Sebastiankin on jees, mutta se on vähän nirso musiikillisesti, eikä suostu tulemaan kaupunkeihin, ja sitä paitsi kannattaa Nietzheä (Ereinion, anna olla), Nestori sen sijaan on suuri seikkailija.
 
Karkkitehdas Pandan vamistamassa Luonnonraikas lakritsi -pussissa on "Parasta ennen 04.06.09 20:53".

Minusta tuo 20:53 on ilmiselvä kellonaika. Nyt iski hirveä paniikki, mitä tapahtuu lakritsille (jos sitä on vielä jäljellä...) ko. päivänä klo 20:53 jälkeen? Pilaantuuko se silmänräpäyksessä syömäkelvottomaksi? Katoaa savuna maailmankaikkeuteen? Räjähtää? Aiheuttaa maailmanlopun? Jotakin muuta, mitä?
 
Umh, tuntui hassulta, kun menin Käärmeen etusivulle ja se ilmoitti Paikalla olevan: Lumituuli, Lumisusi, Vinyarogwen. Että lunta tupaan vain heinäkuussa! :grin:

P.S. Ne valosapelitaistelijat asuvat edelleen meidän vessan hormissa...
 
Kirjautuessani galleriaan vasemmassa yläkulmassa näkyy (siinä mistä voi tarkistaa kuinka monta kommenttia on seuraamissasi yhteisöissä) [22].

Ja näin on käynyt jo kahdesti.
 
Eräässä antikvariaatissa on toisinaan myyjänä ilmiselvä hobitti. Niin kovin pieni ja kiharatukkainen. Ensimmäisen kerran nähdessäni hänet en ollut uskoa silmiäni.

Viimeisin arjen nyrjähtäminen tapahtui Lontoossa lentokentällä. Torkuin matkalaukkuni päällä ja havahduin kun ääni kuulutti: "Mr Snape, Mr Snape.." En voinut olla pälyilemättä ympärilleni etsien mustakaapuista henkilöä työntelemässä matkalaukkukärryä!
 
lloergan sanoi:
Eräässä antikvariaatissa on toisinaan myyjänä ilmiselvä hobitti. Niin kovin pieni ja kiharatukkainen. Ensimmäisen kerran nähdessäni hänet en ollut uskoa silmiäni.

Niin on myös Vaajakosken S-marketissakin, tosin tällä yksilöllä on myös nenäkoru.. Ja rutkasti meikkiä.. :wink: :p
 
STs:n smialkisan sääntöjä tutkiessani huomasin sellaisen nyrjäyttävän jutun, että 5-henkinen smial saa kokouksesta seitsemän pistettä, jos paikalla on kuusi smialin edustajaa. :grin: (Vastaava juttu myös 6–8-henkisten smialeiden kohdalla.)

Myöskin viimevuotisten sääntöjen lause "Smialkisa alkaa 1.1.2007 ja päättyy 31.12.2007, raportointiaika päättyy 2.1.2007 ja palkinnot jaetaan Tolkien-seuran vuosijuhlassa 3.1.2007" pisti hymyilemään. ^_^
 
Cirindë sanoi:
lloergan sanoi:
Eräässä antikvariaatissa on toisinaan myyjänä ilmiselvä hobitti.

Niin on myös Vaajakosken S-marketissakin....

Helsingin Louis Vuittonilla taas on tämän viikon ajan myyjänä ilmiselvä Orlando Bloom. Väittää tosin olevansa ranskalainen ja nimeltään Eric, mutta ei minua niin helposti huijata.

Tänään tuli töissä hiukan nyrjähtänyt olo, kun viimeisen tunnin ajan olin paikallaolijoista ainoa, joka puhui suomea. Onneksi asiakaskunta oli englannintaitoista.
 
Painoin "Merkitse kaikki huoneet luetuiksi" -nappia. En jaksa lukea kaikkia sataatuhatta viestiä, jotka tämän ripariviikkoni aikana on kirjoitettu. Toivottavasti en jäänyt mistään kovin hohdokkaasta (paitsi tietenkin Pagban synttäreistä!) paitsi. :p
 
a) Kun kaataa maitorullakon, maitopurkit räjähtävät osuessaan lattiaan. (sic) On kivaa seistä keskellä sitä kaaosta kun ensin purkit lentävät päin, ponnahtavat lattiaan ja poksahtavat rikki, ja itse on maidossa ja puoli maitohuoneen lattiaa on maidossa ja ehjiksi jääneistä purkeista 23 % vuotaa.

Kuivasin sitten lattiaa suunnillee 40 minuuttia kolmella rätillä ja puristin maidon ämpäriin ja sain melkein puolikkaan ämpärillisen sitä. Käsi ylös, kuinka monella on tapana kuivata maitoa lattialta puolen ämpärillisen verran?

Ja se oli muuten aivan tajuttoman kylmää.

b) Tein tänään suunnilleen tunnin verran töitä -6 C:n pakkasessa. Kanniskelin ja pinosin ja lajittelin pakastetuotteita ja jäätelöitä, ja se oli kyllä aika hauskaa, mutta kädet jäätyi. Pakkasessa on sitä paitsi aika veikoa työskennellä, kun on heinäkuu.

c) Huomasin, että eräs tuotemerkki Findus on aina syrjässä tai hyllyn alaosassa tai muuten huomaamattomissa. Sen jälkeen nimi hymyilytti aika paljon. :)
 
Voiko oikeasti olla yhtään söpömmät häät: http://www.castoff.info/album.asp
wub.gif
Pistää melkein haikailemaan naimisiinmenosta.
 
Olin kävelemässä kotiin X-Files -leffan näytöksestä, kun yhtäkkiä kadulla vastaan kävelevän poikaporukan suunnalta kuului "tuo on Jaana, se on Karstulasta". Ehdin jo lauseen aikana kääntyä katsomaan puhujien suuntaan heidän kävellessään ohitseni, aloin spontaanisti nauraa ja samalla jo minut ohittanut poika huusi "moikka!" huomatessaan, että olin kuullut ensimmäisen toteamuksen. Itse jatkoin sanaakaan sanomatta matkaani eteenpäin, kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Minulla ei vain ole aavistustakaan siitä, kuka tämä huutelija oli. Iltahämärässä nopean vilkaisun perusteella poika saattoi näyttää etäisesti yhdeltä viime syksyn fukseistamme, mutta hän ei kyllä ole kotoisin likimainkaan samalta suunnalta tai todennäköisesti edes tiedä, mistä minä olen kotoisin. Toisaalta, en kyllä usko tuntevani ketään sopivan ikäistä poikaa Karstulasta (huutelija vaikutti ainakin viisi vuotta itseäni nuoremmalta), saati että olisin omalla epäsosiaalisella luonteellani tunnettu yhtään missään piireissä.

Hiukan hämmentävä, mutta aika hauska välikohtaus X-Files -illan päätteeksi. Ehkä vielä joskus kyseisen syyllisen henkilöllisyys paljastuu :grin:
 
Miccoh sanoi:
Olin huvipuistolaitteessa kun se meni rikki.

Missä? Milloin? Kauhiata! Ei niin saa käydä! Minulla se on ollut pelko aivan pienestä lähtien, ja sitten sinä otat sen noin rennosti.. Arki nyrjähti. :|
 
No en kerro, koska sitten se ei nyrjäyttäisi arkea ollenkaan yhtä paljon kuin jos sen ajattelee tällä tavalla. :D (Tosin olisin minä varmaan pelottavammankin tapaturman ottanut yhtä rennosti.)

No kyseessä oli Linnanmäen Kino-laite, jossa katsotaan jännittäviä lyhytelokuvia sellaisilla tosi siisteillä supererikoistehosteilla. Meidän vuorollamme teatterin kaiuttimet eivät toimineet ja piti odottaa, että joku mies tuli laittamaan ne kuntoon.

[22]
 
Minä olen joskus ollut koneenkäyttäjänä huvipuistolaitteessa kun se meni rikki, mutta silloin nyrjähtäneeltä vaikutti lähinnä väärinpäin jäänyt vaunu (tai virallisesti sanottuna gondoli), ei niinkään arki.

OT: Linnanmäen Enterprisea ajettiin muuten tietääkseni yhtenä kesänä pidemmänkin aikaa rikkinäisenä. Sen alas tuova automatiikka ei toiminut, joten laitteen pyörittyä säädetyn ajan lakikorkeudessaan koneenkäyttäjä painoi sähköt katkaisevaa hätäseis-nappia, ja kone tuli hissuksiin alas omalla painollaan ja lopetti pyörimisen sitten kun sen liike-energia yksinkertaisesti loppui.
 
Ylös