Kontu Se on hyvä paikka elää ja olla!

Arjen nyrjäyttäminen

Keskustelu huoneessa 'Pöytä', aloittanut Tik, 30.12.2005.

1. Fairy tale

Fairy tale Lapinorava

Mulla on vähän sellainen olo, kuin eläisin jossain parodiassa. Ei todellisuudessa voi tapahtua näin vai voiko? Näemmä voi.
    Pulju X kohtelee ikävästi puolisoani huonolla palvelulla.
    Puljusta X tehdään valitus.
    Soten takia pulju X on ydistämässä työtiloja puljun Y kanssa.
    Minä työskentelelen itse pulju Y:ssä.
    Pulju X:n ihmiset ovat viemässä minun työhuoneeni puljusta Y, kävivät äsken katsomassa tilaa ja mies totesi siinä että "kai nuo työpöydät siirretään täältä jonnekin?" Mun työpöytäni! Kyllä se mun mukana siirtyy. Mulla ei vain ole tällä hetkellä järkevää paikkaa mihin siirtyä. Puljun X edustaja kohtelee myös minua kuin ilmaa! Valitus puljun X toiminnasta lojuu vielä tässä työpöydälläni.

Last edited: 28.11.2017
  2. Jaamar

Jaamar Hyykäärme Vastuuhenkilö Kummi

Nova kysyi äsken että muistaakohan tiedät-kyllä-kuka Mushua. Meillä on aika hurjia tuttavuuksia.

Vimes, Arwen Undomiel Iltatähti, Fairy tale ja joku muu tykkäävät tästä.
  3. Ompas jännää olla tällä lailla itsenäisyyspäivänä yksin kotona. Itsenäisyyspäivään liittyy aina ne tietyt traditiot, niin nyt en ole oikein toteuttanut niistä mitään. En ole katsellut linnanjuhlia tai Tuntematonta sotilasta tai syönyt tavallista parempaa ruokaa tai käynyt sukuloimassa. Olin minä aamulla kirkossa lauleskelemassa ja sen jälkeen vähän veteraaneille lauleskelemassa, mutta sitten tulin kotiin ja olen käytännössä istunut ja tuijottanut kynttilää viimeiset viisi tuntia. Luulin, että perheeni, joka on ollut perjantaista asti Lapissa tulisi tänään kotiin, mutta tämä olikin virheellistä tietoa ja he tulevat vasta huomenna. Ei siinä, nyt pitää vain keskittyä vielä nämä viimeiset 12h siihen, ettei polta taloa. On muutenkin ollut aika nyrjäyttävää olla viikko yksin kotona. Tosi kivaa tosin, tykkään hirveästi olla yksin, mutta en ole koskaan ennen ollut yksin näin kauaa. Onhan se erilaista, ja siinä huomaa tiettyjä omia heikkouksiaan, mutta aika vapauttavaa oikeastaan.

Meidän talossa asuu myös aaveita. Ne pelkäävät muita perheenjäseniä ja pitävät ääntä vain silloin, kun olen täällä yksin. (Meillä on oikeasti aika valtava talo.) Mutta tulen hyvin toimeen niiden kanssa. Nekin pitävät siitä, että valoja ei käytetä kuin pakkotilanteissa.

Ai niin, ylihuomenna neljältä aamulla pitäisi lähteä kohti Saksaa. Kuoromme perinne, bussissa laulaminen, ei taida vielä niin aikaisin luonnistua. Siihenkään en ole vielä ollenkaan orjentoitunut. Ihanaa lähteä kylläkin! Me olemme maan parhaita lapsikuoroja (niin haluan uskoa) ja toivon, että pääsemme saksalaiseenkin radioon (meidät mainittiin pari vuotta takaperin Viron radiossa, sillä meillä on tapana laulaa myös kaduilla. Siis aina, kun kävelemme kaduilla. Kolmi-neliäänisesti. Täysillä.)

Joka tapauksessa, hyvää Itsenäisyyspäivää joka hobitille!

eowynofmay, Isilmírë ja Sidhiel tykkäävät tästä.
  4. Kointähti

Kointähti Parannuksen tehnyt trolli

Iltalehden sivuilta Suomi 100 -juhlavuoden lopulta. Voisivat käyttää vähemmän aggressiivisia kielikuvia urheilutoimituksessa näin pyhän sodan muistopäivinä.

indep2017.

5. Vampirelady

Vampirelady Vamperi, Queen of Sassgard Vastuuhenkilö Suomen Tolkien-seura

Jännää, miten nopeasti asioihin tottuu.
    Aiemmassa työssä jo 6h päivä tuntui loputtoman pitkältä. Täällä Lapissa sen sijaan olin tänään yli 9h töissä ja mietin että "Olipas lyhyt päivä!"
    Huomiseksi on luvattu -9 asteen lämpötilaa ja mietin että "Onpas muuten lämmintä!"
    :D

6. Constantine

Constantine Daily Doer of Dearnesses

Ei näitä nyt täällä Forochelin (o.s. Porokelin) rannoilla aivan joka päivä rymistele! Mitähän sieltä oikein yrittää murtautua esiin?

Vimes tykkää tästä.

Jaa somessa