Arjen nyrjäyttäminen

Jaamar

Hyykäärme
Vastuuhenkilö
Kummi
Kirjat Monte Criston kreivi ja Kolme muskettisoturia luonut ranskalaiskirjailija Alexander Dumas oli neljännesosan verran mustaihoinen, sillä hänen isänäitinsä oli mustaihoinen orja. Myös kirjailijan isä oli varsin mielenkiintoinen upseerismies.
Minun arkeni nyrjähti tuon kirjailijan osalta ihan täysin kun kuulin tarinan miten joku oli ihan pokkana katsonut kirjan selkämystä vähän kummeksuen ja todennut että Dumbass. Tästä mielikuvasta on aika vaikea päästä irti.

Shacklebolt

Kontulainen
Beforeignersin vitosjakson huikea repliikki: "Olen pahoillani, mutta pyhimyksen tappaminen ei sovi Foodien arvoihin."
Semminkin, kun kuitenkin käytännössä marttyyriudeksi tulkittu kuolema teki Olavista pyhimyksen, ja pyhimyksen tappaminen on muutenkin vähän hankalaa, kun pyhimykseksi noin muutenkin pääsääntöisesti tullaan vasta kuoleman jälkeen. Puolisoni ei ollut kovin vastaanottavainen eilen illalla viihdeteollisuuden ja hagiografian risteyskohtien pohtimiseen, outoa :D

Incánus

Korppi
Olen päätynyt keskusteluun, jossa joudun perustelemaan täysin eri näkökulmaa, kuin miten normaalisti asiasta ajattelen. Se jos mikä nyrjäyttää arjen.

Olórin

Kontulainen
Suomen Tolkien-seura
Yle Puheella on tiukka aikataulu. Yleisurheilun MM-kilpailut loppuivat pitkiin viesteihin, joiden välissä kuultiin parhaan suomalaisen (Etelätalo keihäässä 4.) haastattelu. Selostajat kävivät myös läpi mitalitaulukkoa, koska viimeisen lajin jälkeen ei jää enää paljon aikaa. Miesten pitkä viesti sitten käynnistyi ja loppu puolella selostaja totesi: "Meillä on puoli minuttia aikaa, ehditään saada tämä maaliin. -- Ja Yhdysvallat voittaa, toisena Jamaika ja kolmantena Belgia. Näin saatiin yleisurheilun MM-kisat käytyä." Ja sitten lähetys loppuu ja 21.40 alkaa Puheen aamussa kuultua.