Arvoitus

Nurn

ääni yössä
Eipä ole oikeita vastauksia näkynyt. Täsmennetään vielä , että ratsastaja putoaa ratsailta.

Lindëalda

Hobiittinen
Jos oikeaa vastausta ei tunnu irtoavan, silloin kannattaa antaa joku pieni vihje tai keksiä arvoitukselle jatkoa! :)

Nurn

ääni yössä
Olórin osui oikeaan tai ainakin tarpeeksi lähelle. "Hevosensa takaisin" oli siis oikea vastaus. Vuoro Olórinlle.

Olórin

Kontulainen
Suomen Tolkien-seura
Jaa, arvoitus. En oikein tiedä, onko tässä ketjussa tarkoitus esittää itse keksittyjä arvoituksia, vai arvoituksia ylipäänsä? Tartuin kuitenkin taas arvoituskirjaan, koska en itse niitä osaa keksiä. Kirjasta avautui tällainen sivu:

"Yksi miekka, kaksi tuppea, pistää kumpaan tahtoo."

Jaamar

Hyykäärme
Vastuuhenkilö
Kummi
Vähän kaukaa haettua, mutta jalka ja kaksi sukkaa.

Niin ja minusta ainakin on sama onko arvoitus itse keksitty vai jostain kopioitu. Pääasia että pidetään kivaa arvuuttelemalla :)

Nurn

ääni yössä
Tässä ei nyt ole kyse mielensä pahoittamisesta vaan täysin tarpeettomasta huomionhakuisuudesta. Eikä kaikkea omassa päässään liikkuvaa tarvitse kirjoittaa nettiin vaan voi huomioida mm. yhteisön luonteen ja hyvät käytöstavat.
Olen jo varautunut siihen, että moni taas pahoittaa mielensä , mutta:

miesoletettu ja naisoletettu petipuuhissa "doggy style"-asennossa?

Olórin

Kontulainen
Suomen Tolkien-seura
Tarkentavana vihjeenä sanon, että vastaus ei ole luonteenomainen ihmiselle vaan eräälle eläimelle.

Nurn

ääni yössä
Jotenkin tuntuu, että pyrit ihan tarkoituksella juuri siihen.
Arvoitusta tässä olin ratkomassa. Todella ikävää, että veikkaukseni pahoitti mielesi. Olin kuitenkin varoittanut mahdollisuudesta moiseen.

Jaamar

Hyykäärme
Vastuuhenkilö
Kummi
Pitää nyt jotain yrittää vaikka varmaan menee aika kauas. Härkä ja nenärengas.