Avatarit – tuunausta

Pagba

Pronominit hän/hänen
Roarkilla oli täällä avapalvelu, mutta hän on kirjautunut sisään viimeksi yli vuosi sitten. Majatalossa on muokattu pyynnöstä ja pyytämättä avatareja mm. jouluaiheisiksi, mutta sellainen palvelu sopii paremmin tänne Tauluseinän puolelle.

Kerro, haluatko avaasi tuunattavan vaiko kokonaan uuden ja millaista lopputulosta kaipaat. Artisti puolestaan nappaa työtarjouksen ja esittelee lopputuloksen täällä. Sen postaamisella artisti antaa alkuperäiselle tilaajalle luvan käyttää avaa Konnussa. Muusta käytöstä pitää pyytää lupa.

Nimimerkkien ja tittelien tuunaamista varten on oma otsikkonsa Nuotiolla, tuolla sanataiteilijoiden kohtaamispaikalla.
 
Ja muistakaahan, että avaa ei kuulu vaihtaa liian usein. Se on osa kantajaansa, kasvonne täällä foorumilla. Älkää lipsuko siihen, että se vaihtuisi liian usein, koska nick ja ava ovat ne, joista teidät tunnetaan. Ei siis pyyntöjä joka toinen viikko, mielellään yksi tuunaus/käyttäjä. Toki jouluavat on eri juttu, mutta... pitäkää järki kädessä.
 
Eikö jouluavoja enää laiteta siis Majatalon topiciin? Teen siis tänne minun tekemistäni jouluavakokoelman, niin halukkaat löytävät niitä sitten täältä tulevinakin vuosina. :)

joululothe.png
joulucaps.jpg
jouluankka.jpg
jouluksu.png
jouluisilmire.png
joulutitiuu.png
joulupagba.png
jouluvehka.png
joulusteelie.jpg
 
Jep, kaikki jouluavat vastaisuudessa tänne, kuin myös pääsiäis-, juhannus-, syysloma- ja työkyvyttömyyseläkeavat. Majatalo on niille vain niin väärä paikka.

Sanomattakin lienee selvää, että harkitkaa pitkään ja hartaasti, ennen kuin vaihdatte avaanne esim. ensi kevätpäiväntasauksen ajaksi! ;)
 
Haluamatta mitenkään kritisoida tai polkea Miccohin versioita, koin että ainakin Papa Legban avassa olisi potentiaalia reilummankin mitan joulumuutoksiin ja leikiskelin hieman pitkästä aikaa Paintilla. Tuloksena tällainen tonttuzombi.

/edit. Teinpä muunnelman myös Vehkan vehka-avasta, törkeällä tavalla propagoiden tulkintaani kyykistyneestä kasvoiltaan näkymättömästä hilkkaneidosta - joskohta nyt siis piirsin valkean hilkan tilalle iloisenpunaisen tonttulakin. Pahoittelen kuvan sössöisyyttä, en huomannut käsitteleväni jiipekkiä ennen kuin tallensin ja suljin ohjelman. [22]
 
Kiitos, Halti. Vehkan uusi jouluava näyttää Mustalta Ratsastajalta, joka on vetänyt tonttulakin päähänsä.

Olen nyt paraskin puhumaan, mutta ei tehdä tästä mitään avakarusellia. Näin Joulun kunniaksi voi availla mutta arkihuolien paineessa on parempi pysyä samassa avassa pitemmän aikaa. Eihän tässä ole tarkoitus aiheuttaa kenellekään migreenikohtausta avojen vilistäessä silmissä.
 
Oh, Halti teki minulle jouluavan. ^_^ Voiko tästä enää iloisemmaksi tulla? Saa nähdä pystynkö luopumaan tästä joulunkaan jälkeen, niin suloinen avatus on ja vieläpä idolini tekemä. ;)

Kiitän kovasti.
 
Tuohan on ihan kauheaa kasvinkidutusta, kun tuolla tavoin se tungetaan tonttulakkiin.. Tosin jouluhan on kohta jo mennyt, niin samapa kai tuo. :)
 
Mic: Haltihan on aina nähnyt tämän avan kasvottomana, valkohilkkaisena tyttönä. Huppu siis vaihtui tonttulakkiin, ei kasveja kiusattu.
 
Minulle saa mielellään joku joka osaa ja haluaa tehdä hienomman kevättaustan ukkelilleni. Kiitoksia. :)
 
Kuin myös! Loppiainen on jo ohi ja jouluaiheessa pysyttäytyminen osoittaa huonoa makua (paitsi jos on kauppa Tampereen Kehräsaaressa). Alkuperäinen avatarini on kadonnut tietoviidakkoon. Kai sen sähköpostiviestin liitetiedostosta saisi takaisin, mutten tiedä mille palvelimelle sen laittaisin. Kyllä, olen oikeasti näin käsi nettijutuissa. Jos siis joku ystävällinen tuunaisi avatarini kevätaiheiseksi ja antaisi ftp-osoitteen minkä laittaa profiilisivulle, olisin kovin kiitollinen.
 
Ai tää vai?

avatar_papa_legba.png

http://merri.net/avatar_papa_legba.png
 
Jaa, kiitos, tämä, aiemmin saamani linkki, ei enää kelvannut systeemille kun joulun jälkeen yritin avaani alkuperäiseksi palauttaa. Pyyntö on silti edelleen voimassa, sillä kierivä kivi ei jäädy eikä vierivä virta sammaloidu.
 
Lindon ystävällisesti maalasi vanhasta riimumonogrammistani kiinalaisen version ja Merri muokkasi sen avatariksi. Kaunis kuva! Keväinen, kesäinen, syksyinen ja talvinen – ajaton, kuten itämaiset taideteokset tapaavat olla. Mitäköhän se tarkoittaa kiinaksi? Lietelantakaivo?

Villiintynyt isoäiti -titteli herättää jatkossa hämmennystä nyypiöiden keskuudessa.
 
Olin kovin mieltynyt Pagban villiintyneeseen isoäitiin, eihän tuohon uuteen keksi ollenkaan yhtä nasevaa titteliä! Kiinaa taitamattomana arvelisin merkin kuitenkin tarkoittavan hedelmäkaupan mainosta. :wink:
 
Voisihan tuo Pagban ava vieläkin vilkkaalla mielikuvituksella olla jokin villiintynyt/tanssahteleva/piruetteja tekevä/kaunoluisteleva tikku-ukko joka pitää vasenta kättä lanteellaan. Se kaartelee ilmeisesti avomeren jäällä kohti kaukaisuutta. Sen selkä siis on meihin päin. Lisäksi se on unohtanut vasemman jalkansa treenaamisen niin että se on ihan tikku. Selvä kuin pläkki!
 
Löytyisikö jouluavan tekijää minulle? Oma aikani ei tunnu näinä päivinä riittävän (ikäänkuin osaisin Paintin avata ja piirtää sillä tonttulakin... :p). Jos joutilasta löytyisi, pitäisin erityisesti jos tämän kuvan Théodenille ilmestyisi tonttulakki: http://www.cine-collector.com/catalog/images/51177974.jpg

Kiitoksia jo etukäteen mahdolliselle avatarin tekijälle :).
 
Voisiko joku ystävällismielinen tehdä minullekkin jouluavan; pöllölleni riittäisi pelkkä tonttulakki. Omat tuotokseni kun tahtovat sisältää liikaa kilotavuja... :hups:
Kiitän valmiiksi sitä taiteilijaa, joka on avan valmis tekemään. :)
 
Kovasti kiitoksia sekä Isilmirëlle että Idrilille~, jotka molemmat tekivät minulle todella hienon avan. Nyt voin vaihdella Théodenille sekä isoa että pientä tonttulakkia :D.
 
Ylös