Battle for middle earth II

Kannattaako käyttää aikansa Battle for Middle earth II:sen pelaamiseen?

  • Kyllä koska.....

    Votes: 0 0,0%
  • Ei koska.....

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    0

M1thr4nd1r

Hobitti
Kyselisin kuinkas monella täällä on Battle for middle earth II (bfmeII) tietokone peli? Kiinnostaisi myös tietää mitä ohjelmaa käytätte multiplayerin osalta, sillä kyseisellä pelillä ei enää ole vakituista serveriä. Itse olen käyttänyt kohta kolme vuotta Gameranger nimistä väliohjelmaa, jolla saan muodostettua väliaikaisen huoneen pelaajille kyseisen pelin ajaksi. Jakaako tämä peli mielipiteitä Konnun ja Keskimaan osalta? virheitä toki pelistä löytyy johtuen pelin julkaisuvuodesta.

Kiitos jo etukäteen vastauksista
 
Pelaan tätä peliä nykyään enää aika harvoin, mutta vuosia sitten paljon enemmän. Pidän enemmän sarjan ensimmäisestä osasta, jossa on toki paljon vähemmän erilaisia ominaisuuksia, mutta joka on mielestäni silti jotenkin uskollisempi lähdemateriaalille [elokuville] kuin tämä kakkososa. Meno lähti ykkösosan jälkeen menemään minun makuuni liikaa sellaiseen hienoilla taikaefekteillä mässäilyyn. Lisäksi ykkösen tarinapohjainen kampanja on huomattavasti paremmin toteutettu.

Pelasin netissä itsekin Gamerangerin kautta sen jälkeen, kun virallinen serveri otettiin pois käytöstä.
 
Ylös