Esitellään itsemme!

Isilmírë

Kuukivi
Tervetuloa hobittijoukkoon @Muratti ! On täysin ok vain lukea, mutta jos mieleesi tulee jotain sanottavaa, älä suotta kursaile vaan osallistu keskusteluun. Roikuin itsekin kyllä aikoinaan anonyyminä lukijana useamman kuukauden ennen kuin rohkaistuin edes rekisteröitymään, mutta sitten oli jo pakko päästä esittämään omiakin kommentteja ;)

Banazîr Gamgi

Kontulainen
Hei! Löysin foorumin jo maaliskuussa tai huhtikuussa (olen unohtanut), mutta en ole kirjoittanut mitään siitä lähtien. Olen 24 vuotta itävaltalainen Suomen opiskelija ja iso Tolkien-fani. Olen erittäin kiinnostunut Tolkienin kielistä (ja myös Suomen vaikutuksesta Quenyaan). En varmasti tiedä mitä kertoa minusta. Jos asuisin Keski-maassa olisin luultavasti hobitti. 😉 Valitettavasti olen vähän ujo, siis ehkä pysyn vain hiljaisena lukijana.
Tervetuloa mukaan! Mukava saada uusia ihmisiä tänne foorumille. Äläkä turhaan ujostele, täällä on todella mukavia ihmisiä joiden kanssa ujompikin uskaltaa keskustella (olen itsekin aika ujo ihminen, mutta silti täällä keskusteleminen on mielestäni oikein mukavaa).

Lilja Ruuti Reppuli

Hobitti
Vastuuhenkilö
Suomen Tolkien-seura
Hei!
Tärkeä ilmoitus! 😁
Olen uudistanut nimeni. Esiinnyin Uudessa-Seelannissa Hobittilassa Lilja Ruuti Reppulina, ja tästä päivästä lähtien se on nimeni.
Entinen Velmunen, nykyään hobitti nimeltään Lilja Ruuti Reppuli. Ruuti on kutsumanimi. ❤