F1-legenda Ayrton Senna. (1.5.2004)

Re: ...

Kynteli sanoi:
Onko meitä uskollisia F1-faneja niin paljon, että oman F1-keskustelun aloittaminen kannattaa?
Täytyy kyllä myöntää, että minä, joka en ole neljään vuoteen jättänyt yhtä ainutta GP:tä katsomatta, olen alkanut kyllästyä. Ja kiitos siitä kuuluu ehdottomasti Herra Schumacher vanhemmalle. PAH!

Minä ainakin sinne hyökkäisin heti kommentoimaan, mutta vasta muutamaa tuntia Gp:n jälkeen. Olen liian fanaattinen keskustellakseni järkevästi heti vaikkapa keskeytyksen jälkeen. :D

Ruusa Gamgi sanoi:
Kumma kyllä, minä en nähnyt Waeltajan viestissä mitään pilkkaavaa.

Ystävillä on usein tapana tietää enemmänkin kuin vain asian pintapuolinen ulkoasu. Tästä me olemme mesessä käyneet monta hermojaraastavaa keskustelua ja Waeltaja on yrittänyt pakottaa meikäläisen ottamaan kuvakkeestani pois kauniit formula-autoni.

Ruusa Gamgi sanoi:
Ovatko nämä siis niitä kymmenen vuoden takaisia tuntemuksiasi? Toivon tosiaankin niin, lapselta tällaista voikin odottaa, mutta neljätoistavuotiaalta ei ehkä enää. Ja se, että joku toinen formulakuski olisi jotenkin syypää... Huhhuh. Toivottavasti et tarkoittanut ihan sitä.

Kyllä minä olen kuullut useammaltakin taholta spekulaatioita siitä, että kyseessä olisi ollut M.Schumacherin painostuksen aiheuttama ajovirhe. Jopa eräältä sukulaiseltani, joka oli ollut paikan päällä ikuistamassa onnettomuutta. Minä en ole missään vaiheessa kädet ristissä silmät kiihkosta pullistuen rukoillut sitä, että Schumacher olisi kuollut Sennan sijasta, mutta ajatellut asiaa siltä kannalta, että mitä formuloiden taso olisi nyt jos asiat olisivat vielä toisin.

Vielä tästä formuloiden saastuttamiseen liittyvästä kysymyksestä sen verran, että ymmärtääkseni yhden kisapäivän tuottamat päästöt ovat yhtä suuret kuin suuremman luokan lentokoneen nousussa kuluvat päästöt. Ainakin olen jonkun suusta kuullut tuon joskus, joten älkää hirttäkö minua jos olen väärässä.
 
Ylös