FotR -sinfonia Tampereella 28.4.-1.5.2011

Eiköhän tämä ole tällä selvä. Kokoonnumme varmaankin jossakin ennen näytöksen alkua, menemme omilla lipuillamme sisään ja suoritamme paikanvaihdon salissa. Eihän tässä olekaan kun reilu neljä kuukautta h-hetkeen. :)

edit: Jee! Neljässadas viesti!
 
Enää ehkä noin kahdeksankymmentäviisi ja puoli yötä odotettuun elämykseen. Jee!

Jäin innostuksestani huolimatta yhteistilauksen ulkopuolelle. Syynä tietysti oli kiireinen syksy tai sitten ehkä vähän rupesin julkiosallistumista jännittämäänkin... Tiedä tuota nyt sitten enää. :D

Mutta ilokseni huomasin etta sain vielä liput lauantain näytökseen, ja sain ne tänään jopa tulostettua kun koneen täytin kaiken maailman mustehilla. Voinkin sieltä sitten muutama rivi taaempaa teidän joukkoanne tiirailla ja miettiä josko minäkin samaan riviin jonain päivänä tohtisin tuolini asettaa. Eipä tässä kiire.

Pääasia tässä viestissä oli ruveta noita öitä laskemaan tietty. Ja kertoa ilo hyppysissä olevista lippusista. :)
 
tmdoob sanoi:
Enää ehkä noin kahdeksankymmentäviisi ja puoli yötä odotettuun elämykseen. Jee!
Aupuapaniikki, kiire hässäkkähärpätys! Asut ihan kesken ja koko seuraava kuukausi viikonloppujen osalta ihan täysi ja... ja..!
No joo, ei siihen pitkään mene kun vaan saan alkuun. Tod.näk. ompelen päivässä kun en malta jättää kesken ja yksityiskohtia voi väkerrellä viikollakin. Mutta toista kertaa en halua leikata palaa sormestani tuon asun takia :p
 
Sinfonia-asut. Käytän tilaisuuden hyväkseni kun voi pukeutua aiheeseen sopivasti koska niitä tilaisuuksia tulee kuitenkin aika vähän.
 
FotR-elokuvakonsertin kestoksi on ilmoitettu 3 tuntia 19 minuuttia, 20 minuutin väliaika. Elokuvan laatu HD eli teräväpiirtokuva.
 
Ilman mitään erityistä asuakin sinfoniaan on toki tervetullut. Itse pukeudun Konnun myyntipöydän taakse todennäköisesti metsänvihreisiin opiskelijahaalareihin ja haltiakorviin, koska vappuaattona voi olla menoja muuallekin näin ensimmäisen vuoden opiskelijana. Mutta jos olet aina halunnut pukeutua fantasia-aiheisesti eikä sopivaa tilaisuutta ole tullut, sinfoniassa se on sallittua ja ihasteluja varmasti satelee! Viime sinfoniassa paikalla oli ainakin upeita hobitteja, velho, haltioita ja Rohanin neito.

Oih, olisi jo pian kevät! :)
 
Järkyttävän keski-ikäinen pitää ihmisen olla, ettei tule edes mieleen, jotta voisi pukeutua aiheeseen sopivasti. Vapunaatto ja kaikki, pitääpä ottaa harkintaan.
 
Mordreda sanoi:
Järkyttävän keski-ikäinen pitää ihmisen olla, ettei tule edes mieleen, jotta voisi pukeutua aiheeseen sopivasti. Vapunaatto ja kaikki, pitääpä ottaa harkintaan.

Paikalla on muitakin keski-ikäisiä pukeutuneita, joten sekaan vain! Jos en sitten jänistä viime hetkillä, tämän kertainen puku ei oikein suostu taipumaan haluamiini muotoihin...
 
eowynofmay sanoi:
Paikalla on muitakin keski-ikäisiä pukeutuneita, joten sekaan vain! Jos en sitten jänistä viime hetkillä, tämän kertainen puku ei oikein suostu taipumaan haluamiini muotoihin...
Etkä jänistä :) Minäkin taistelen tuon puvun valmiiksi niin kyllä sinäkin. Ja siellä nähdään ja tunnistellaan toisiamme ;)
 
Pöydälleni ilmiintyi tekninen raideri ja käsiohjelmateksti enklanniksi. Kappaleiden nimien kääntäminen suomeksi näyttää mielenkiintoiselta :)
 
Jaa'a, kova on pohdinta pukeutuako jotenkin erityisesti vaiko ei. Ei enää pitkä aika pohtia, voi.
 
Minä olen ollut niin penkkaripukuhuumassa koko talven, etten tullut edes ajatelleeksi, että tännekin pitäisi jotain kivaa keksiä päälleni. Ehkä olen tylsä, ja laitan saman kuin viimeksi pari vuotta sitten, silloin minut näki vain kourallinen kontulaisia (kävin päivää aikaisemmin kuin kontuporukka, koska kyseiselle päivälle tulikin esteitä joita en saanut millään peruttua. Onneksi sain vaihdettua liput).
Oikeastaan haluttaisi keksiä jotain uutta ja erikoisempaa päälle. Toisaalta en haluaisi investoida pukeutumiseen...
 
Huoh, olen investoinut pukeutumiseen tänä vuonna (tässä vaiheessa!) jo niin paljon sekä ajallisesti että rahallisesti, että varmaan tulen jälleen kerran paikalle normimaailman vaatteissa. Ehkä jos Kaksi tornia tulisi joskus niin sitten... :p
 
Miullakaan ei taida olla aikaa puvun tekoon, joten joko tulen normikuteissa tai keskiaikapuvussa.
 
featherille kiitokset kun pidät meidät ajantasalla yksityiskohdista. :) Osaatko kertoa minkä kokoiselta kankaalta elokuva esitetään? Olen ollut hieman huolissani siitä miten se erottuu katsomon takaosiin, mutta tuo HD-tieto jo hieman lohduttaa. Lisäksi kävin juuri katsomassa Taikahuilun, enkä ole ennen tajunnutkaan että soittajat saadaan isossa salissa tarvittaessa monttuun "pois tieltä".

Niin, ja minulla on edelleen se yksi hulluilta päiviltä ostettu halpa lippu sunnuntain näytökseen myynnissä - ensi kuussa laittanen sen huutonettiin jos ei kukaan kontulainen sitä halua lunastaa itselleen tai kaverilleen.
 
Tuo pukeutumispuoli on käynyt mielessäni nyt, kun odotettu päivä lähestyy. Kun fantasia-aiheista, eikä keskiaikaista pukua ole käytössä, sitä tulee miettineeksi muuten, ettei olisi liian rahvaanomainen, muttei muutenkaan moukka. Kai siellä on porukkaa laidasta laitaan? Voi että rupest tekemään mieli pukua.
 
Fairy tale, aivan varmasti :) Suurin osa yleisöstä tulee kuitenkin paikalle ihan tavallisissa, siisteissä vaatteissa. Upeasti pukeutuneet kontulaiset/muut otukset ovat sitten vähemmistö jota kateellisena ihaillaan. Mutta mikään iltapukua vaativa elitistikonsertti ei todellakaan ole kyseessä :p
 
Ylös