FotR -sinfonia Tampereella 28.4.-1.5.2011

Hei feather, laitoin sinulle yksityisviestillä muutaman musavisa-aiheisen kysymyksen noin niin kuin varmuuden vuoksi jos olet vielä ko. toimittajaan yhteydessä ja tarvetta on.
 
Kyselenpä sellaista, että kun tuon kirjan ehdottomasti haluaisin, onko siitä mahdollista tehdä varausta etukäteen?
 
Pirkanmaan sanomien haastattelu on sovittu, haastateltavina
allekirjoittanut sekä Verkkoyhteisö Kontu ry:n varapj Minyaleiel.
Ilmoitamme kun tiedämme, milloin haastattelun sisältävä lehti
julkaistaan.
 
Aiemmin mainitsemani kilpailu löytyy täältä:
"Osallistu kisaan ja voita liput täysin uudenlaiseen elokuvaelämykseen - tähän ei mikään äänentoisto pysty!" http://www.radio957.fi/index.php?option=com_sbscompetition&tmpl=competition&cid=212
 
Tuohon Vampireladyn asiaan palaisin, elikkäs aiotaanko jonkinlaista piknikkiä tjms järjestää? Olisi hyvä tietää etukäteen.

Lisäksi, kävin tätään katsastamassa tuota Tampere-taloa (SM-kisat) ja kyllä sieltä takaakin näkee mielestäni aivan hyvin. Minulla tosin on hyvä näkö, joten en tiedä huononäköisistä, että miten he näkevät.
 
Heippa kaikki ihanat kontuliaset c:
Olisikohan joukossanne joku, joka jäi ilman lippua ja haluaisi kovasti mennä sinfoniaan? Itselläni olisi yksi opiskelijalippu, josta pääsisin mielelläni eroon. Laittaakaa vaikka yksityisviestiä minulle, jos olette itse tai tiedätte jonkun, joka mahdollisesti voisi haluta ostaa sen itselleen...
 
Ksulle ja kaikille muillekin tiedoksi että The Music of the Lord of the Rings Films-kirjat on matkalla Suomeen ja Tampereelle :) Kirjaa voi varata sähköpostiin pauliina.hanninen@tampere.fi
 
Tulisi vaan nopeasti nuo kirjat niin pääsisi hypeltään omaansa!! Kirjat siis myynnissä Ennen elokuvakonsertteja ja väliajalla hintaan 50 €. Ostaa siis voi vaikka ei konserttiin olisikaan tulossa. Haluaisiko joku esimerkiksi kapellimestarin nimikirjoituksen? Voin kysyä häneltä olisiko hänella aikaa...
 
Voi totta kai! Jos vain kapellimestarilla on aikaa...! (Oma varaus lähtikin jo eilen...)
 
Vampirelady sanoi:
Ajattelivatko Kontuihmiset ja otukset järjestää myös tänä vuonna jonkin sortin piknikin tjsp?

Caele sanoi:
Tuohon Vampireladyn asiaan palaisin, elikkäs aiotaanko jonkinlaista piknikkiä tjms järjestää? Olisi hyvä tietää etukäteen.

Niin. Sitähän me vain pohdiskellaan, aaarrrre. Varsinkin kun pitäisi lunastaa kirjat Mayltä. :p
 
Tästä oli puhe jossain kokouksessa ja muistelisin näin äkkiseltään että sään salliessa pidettäisiin piknikkiä Tamperetalonviereisessä puistossa. Mutta sitä en muista sovittiinko asiasta mitään sen tarkempaa. Ja kyllähän piknik on jos porukka vaan päättää kokoontua paikassa X ;)
 
Tällaista asiaa, että ennen vaiko jälkeen? Kun tuo esitys loppuu vasta joskus klo 18, niin ehkä ennen olisi parempi... Ainakin minun (ja varmaan monen muunkin, jossain muualla kuin Tampereella asuvan) kannalta olisi hyvä tietää, kun saattaa olla VR:stä riippuvaisia kuljetuksen suhteen.
 
Caele sanoi:
Tällaista asiaa, että ennen vaiko jälkeen?

Molempi parempi :D.

Olisiko sama systeemi kuin viime kerralla eli ennen konserttia piknik Sorsapuistossa ja jälkeenpäin muu syöpöttely?
 
Hmm, kuulostaa aika pätevältä systeemiltä.

Luottaen täsmällisyyteenne, tapaan teidät klo 11 Sorsapuistossa.

Ei vaan.;)
 
Tulen ainakin pyörähtämään irl-porukkani kanssa (tosin yksi niistä on mukakontulainen, ei se kai ole yhtään viestiä kirjoittanut) johonkin aikaan, kun kuitenkin tullaan Treelle jo perjantaina näillä näkymin. Katsotaan miten paljon osallistumme itse piknikkiin, minua vähän houkuttaisi mutta toisaalta täytyy myös ottaa Isosta Kaupungista kaikki irti kun sinne kerrankin pääsee ilman hirveää kiirettä pois (taidemuseot, täältä me tulemme) ja siellä on kuitenkin paljon kulttuurikohteita, joita tällaisen Taideopiskelijanelikon (tm) täytyy käydä läpi.

Edit. Kirjakin muuten kiinnostaa, en uskalla vielä ainakaan ennakkovarata kun rahatilanne on kummallinen muutenkin. Mutta jos siihen saa nimmareita, niin ehdotan myös solistien signeerauksia.

(Täysin asian laidasta, meinasin kirjoittaa aluksi muokkaukseni alkamaan "edit" -tekstin sijaan "ps". Kuitenkin sunnuntain vaalivalvojaismaratonin jälkeen se tuntui epäsopivalta.)
 
KAPELLIMESTARI TAPAAMINEN: kysyn Erik Einolta ja Kaitlyniltä jos he tulisivat tapamaan faneja lauantain 30.4. esityksen jälkeen Tampere-talon ala-aulaan. Kirjat ovat saapuneet (varanneille varattuina). On kyllä todella näyttävä, kaunis ja mielenkiintoinen kirja!
 
Oi! Ihanaa, piknikki ennen konserttia! Olen hirveän iloinen, että tuli ostettua lippu silloin aikaisemmin. Nyt olen ihan intoa pihkuen odottamassa ensi viikkoa ja konserttia! Olen vain ollut niin kiireinen viime aikoina, että on vallan ihanaa, että pääsen jonnekin muualle kotoa, etten vallan homehdu tänne :D
 
Ylös