FotR-sinfonian myyntipöytä

Micco

Verkostelija
Suomen Tolkien-seura
Täälläkin voisi mainostaa Tolkien-seuran sähköpostilistalle Micin lähettämää viestiä:
Tampere-talon sinfonia lähestyy ja yhdistysten pöydän taakse kaivataan aktiiveja to-su päiviksi esitysten ajaksi (ja hieman ennen ja jälkeen) :p

Joten ilmoitelkaa jos pääsette tulemaan ja mihin aikaan. :)
 
Minä voin olla pöydällä torstain ja lauantain ihan koko sen ajan mikä tarvitaan. Sunnuntainakin olen paikalla, eli voin auttaa tarvittaessa, mutta silloin on "oma" näytös joten olisi kiva jos ei esim. väliajalla tarvitsisi juosta pöydälle. Perjantaina en näillä näkymin pääse paikalle ollenkaan.
 
Minullekin torstai onnistuu, mutta ehkä huonoiten, kun pitää sitten tulla suoraa töistä ja sieltä heti nukkumaan. Perjantai on parempi, kun ei ole aikaista herätysta. Lauantai onnistuu myös, mutta sunnuntai ei, kun menen itse katsomaan :)
 
Onpas se jo pian! Jehna. Itse voin olla (sittenkin) pöydän takana to ja pe. Tampere-talolle pitäisi viime kerran tavoin ilmoittaa lista ainakin niistä, jotka pöytää saapuvat ekoina kokoamaan, jotta päästään ajoissa paikalle. Kaikkien tiskillä istujien kannalta tämä ei ole niin tarkkaa. Laittelen varmaan sinne huomenna päivällä mailia ja poimin siihen kaikki tässä topiikissa siihen mennessä ilmoittautuneet. :p
 
Jos on tarvetta, niin pääsisin paikalle jo perjantai-illaksi ja ehkä voin sunnuntainakin pyöriä jaloissa. Lauantaina osallistun piknikkiin ja sinfoniaan, joten en pöytäile ainakaan ihan niin aktiivisesti.
 
Eiköhän se Mic riitä jos tuot tavarat paikalle torstaina, Halti, Shetai ja minä voidaan varmaan tsumpailla ne esille jne.
 
Kisu lähetti kanssa postia, että voisi tulla torstaina :)
 
Voin olla pöydän takana lauantaina, kovasti tarvittaessa ehkä perjantainakin. (Kooste kuuninkaallisista häistä, nöyyh! :p )

Torstaina töitä ja sunnuntaina itse katsomossa.
 
Hop! Minä voin pöytäillä perjantain, lauantaina tulen vain piknikille ja torstaina on menoa. Sunnuntaina oma näytös, mutta voin jäädä sen jälkeen purkamaan pöytää ja pakkaamaan tavaroita. :) Koostaako tästä joku jo suunnilleen aikataulua, ettei mikään päivä jää ilman vastuuhenkilöä?
 
Minä voin tosiaan tulla vain torstaina, mutta voin tulla hieman aikaisemmin (pääsen lähtemään töistä klo 17), eli voin auttaa kokoamisessa.
 
Tuon tavarat paluumatkalla kotiin, eli joskus viiden jälkeen, ehkä lähempänä puoli kuutta :)
 
Mennäänkö sitten näin:

To: Ksu, Nrw, Halti
Pe: Mic, Shetai, Minya
La: douv, Nrw, Mic
Su: Miccoh, Shetai plus sitten purkamisessa varmaan auttavat katsomaan tulleet :)

Ksu voi ottaa voittopaitansakin samalla torstaina!

Hei ajatuksena oli myydä vanhoja paitoja rekistä. Saadaankohan Tre-talolta sellainen vai pitäisikö säätää itse. Esim. jollain narulla voisi päästä jo pitkälle ja useamman pitäisi tuoda henkareita.
 
Puutun asiaan kun siitä jotain tiedän, talon väki itse on myynyt paitoja tylsästi tiskille viikattuna..
 
Rekkejä saa halvalla. Sattuneista syistä tiedän ainakin yhden huonekalujätin myyvän niitä alkaen 7,95€. Käyttöä voisi olla myöhemmissäkin tapahtumissa. Paketti ei paljon paina ja näppärämpi ihminen taikoo sille olan yli heitettävän kantopussukan, mutta kokoamiseen taidetaan tarvita ruuvimeisseli. Sini-tuotteella näyttäisi olevan myös kokoontaitettavia rekkejä, epäilemättä näppärämpi vaihtoehto (hinnasta en tiedä, mutta tuskin yhdistysten taloutta kaatavista summista kyse).
 
feather sanoi:
Puutun asiaan kun siitä jotain tiedän, talon väki itse on myynyt paitoja tylsästi tiskille viikattuna..

Kiitos :)

Niin mekin yleensä, mutta nyt meillä on viime vuosien paidoista hajakokoja jäljellä. Eli paljon erilaisia paitoja ja vain muutama koko jäljellä per paita. Eli helpompaa, jos ihmiset voisivat itse katsoa rekistä, johon ne on järjestetty koon mukaan.
 
Kahdeksan euroa ei kyllä yhdistysten budjetteja kaada. Ehtiikö joku(tm) Huonekalujättiin?

Minä voin tuoda henkareita. Muutamahan niitä kyllä pitäisi olla siellä tavaralaatikoissakin kun EKF:ää varten ostettiin.
 
Mä en ehdi (tai siten ehdin, että perjantaiksi saisi, mutta ei varmaan kannata). Jos ei kukaan muukaan, niin sitten narua pitää ottaa mukaan, jos sillä saisi jotenkin :)
 
Mic sanoi:
helpompaa, jos ihmiset voisivat itse katsoa rekistä, johon ne on järjestetty koon mukaan.

Niin siis rekistä, johon ne oli alun perin järjestetty koon mukaan, kunnes erinäiset ihmiset ottivat eri väleistä paitoja katsoakseen niitä tarkemmin ja laittoivat ne sitten takaisin minne sattuu ;)
 
Mic sanoi:
To: Ksu, Nrw, Halti
Pe: Mic, Shetai, Minya
La: douv, Nrw, Mic
Su: Miccoh, Shetai plus sitten purkamisessa varmaan auttavat katsomaan tulleet :)
Tämä vaikuttaa ihan passelilta vuorotukselta. Tulen kyllä varmaan perjantainakin pyörähtämään paikalle ja katsomaan menoa.
 
Ylös