FotR-sinfonian myyntipöytä

Olen tulossa autolla ja omistan vaaterekin, joten voin ottaa sen mukaan. Ei mene ihan kokonaan kasaan ilman työkaluja, mutta mahtuu takapenkille. Voin tulla huomenna hengailemaan tiskin taakse ja tuoda samalla rekin.

Edit. Paitarekin hankinta on hyvä ajatus, mutta tähän hätään sitä ei ehditä hankkimaan. Eiköhän me pärjätä tuolla miun rekillä tämä tapahtuma. Henkareita mulla ei kylläkään ole kuin muutamia vapaana.
 
Vuorotus näyttää toimivalta.

Minusta paitarekki voisi olla järkevä hankinta yhdistyksille tulevaisuuttakin ajatellen, ehkäpä se kokoontaitettava malli, jota myös ehkä saisi jostain lähempää keskustaa kuin Huonekalujätti(tm).
Nimim. Paitojen koko-malli -kyselyyn turhautunut myyjätär

Edit: Ah, Shetai ehti väliin. Hyvähyvähyvä.
 
Hienoa! Mäkin voin tuoda jonkun verran henkareita, niin saadaan paidat esille.
 
Dodih, tää on vissiin se päivä jolloin jotain tapahtuu. Koetan itse olla Tampere-talon kulmilla viiden maissa, katsotaan siinä sitten sisäänmenoa jahka muitakin ilmestyy paikalle. Teidän nimenne on ilmoitettu Tampere-talolle, joten meidän pitäisi päästä kulkemaan myös D-oven kautta. Kaikilla torstain tiskaajilla lienee minun numeroni ainakin hallussaan.
 
Itse tulen varmaan hieman myöhemmin: töitä klo 17 asti ja pitää saada ruokaa. Mutta tulen ennen kello 18!
 
Minä olen joskus puoli kuuden aikoihin pudottamassa meillä olleet kamat (paitsi jos edessä ajaa taas sirkus, jolloin olen joskus kuuden jälkeen :p)
 
Olen sopinut teidän kulut palvelupäällikön kanssa, joten no worries. Saatanpa itse ehtiä teitii vastaankin. Mutta pärjäätte kyllä ilman muakin. Viime konsertin mallin mukaan mennään :) D-ovi on Yliopiston puolella rakennusta, henkilökunnan parkkipaikan vieressä.
 
Ylös