Fuinurin kuvia

Fuinur

Kontulainen
Täällä voit kommentoida kuviani, jotka eivät ikävä kyllä, jostain syystä aukea :( , mutta näkyväthän ne kuitenkin pieninä. :)
Kuviani voit käydä katsomassa tauluseinässä. Kuvissa on mm. meidän koiran kuvia ja kuvia Kemin lumilinnasta 2007

Eli siis kommentteja kehiin....
 
Mitä, missä on kuvia ja miksen minä löydä niitä? Tädille pitää tehdä asiat helpoiksi, kun täti ei muuten osaa...
 
Tauluseinään pääsee sivun yläreunan Tauluseinä-linkistä ja Fuinurin kuvat ovat täällä: http://kontu.info/taulu/?Fuinur :)
 
Voi kiitos Miccoh!
Minen kestä tuollaisia ylisuloisia luppakorvaisia koiria! Mä olen sellaisille ihan yliherkkä! Tahtoo koiran... :cry:
 
*Elanor* sanoi:
Minen kestä tuollaisia ylisuloisia luppakorvaisia koiria! Mä olen sellaisille ihan yliherkkä! Tahtoo koiran... :cry:
Tälläista palautetta on mukava saada. Koira on kuvissa vielä puoli vuotias, vaikka se on kohta jo 1-vuotias (synttärit 30.12).
 
Heii, miten meni koiran ekat synttärit? Oliko ihan hirmuiset pippalot? Varmaan raketteja ja muita paukkuja ihan vaan koiran kunniaksi! :wink:

(Laitoin muuten muutaman kuvan omista täystuholaisistani tuonne tauluseinälle.)
 
*Elanor* sanoi:
Heii, miten meni koiran ekat synttärit? Oliko ihan hirmuiset pippalot? Varmaan raketteja ja muita paukkuja ihan vaan koiran kunniaksi! :wink: (Laitoin muuten muutaman kuvan omista täystuholaisistani tuonne tauluseinälle.)
Hyvinhän ne meni. Pidettiinhän me sille pikkukemut (tosin pari päivää myöhässä matkan takia), mutta ei raketteja sillä se pelkää niitä. En itsekään oikein pidä rakettitouhuista.
Mukavan näköisiä kissoja. Sisältääkö nuo täystuholaiset kissojen lisäksi myös ne pikku-balrogit? :grin:
 
Ylös