Futiksen MM, EM ja muu jalkapallo!

No niin. Huomenna se sitten vihdoin ja viimein alkaa! Kädet syyhyää jo siihen malliin, että joku voisi nähdessään lulla minua hulluksi. Hullu en ole, mutta fanaatikko kyllä. :lol:
Avausottelu on Portugali-Kreikka ja se pelataan klo 19. Illan toinen ottelu on España-Venäjä ja se alkaa klo 21.45. Mukavaa futiskesää vaan kaikille! 8)
 
Lorindel sanoi:
Airu sanoi:
Jalkapallo on mukavaa katsottavaa, kun ei itse tarvitse pelata. ^_^

Jalkapallon pelaaminenhan on erittäin antoisaa puuhaa. Ainakin minä nautin erittäin paljon - olen aina nauttinut. Enkä varmaankaan lopeta pelaamista, ennen kuin jalat lopettavat toimimisensa.
[pilkunviilausta]
Tarkoitin pelaamisella sitä, että itse ei tarvitse pelata paikan päällä
sitä.
Kyllä minäkin jalkapalloa pelaan joidenkin kavereiden kanssa. Se on hauskaa.

[/pilkunviilausta]
 
Voihan jantteri. En näe avaus ottelua enkä mitään huomenna koska olen pesäpalloa pelaamassa Kempeleessä. Minä kannustan Saksaa vaikka henki menisi. 2006 silloin sitä lähdetään katsomaan Saksaan MM-kisoja. Nyt katson kaikki ottelut jotka pystyn. TV:n edessä menee nyt pitkään niin kuin aina kun on jostain upeasta urheilutapahtumasta kyse.

Italia on toinen jota kannustan mutta Saksaa enemmän, koska olen kannustanut sitä pitempään(siis aina kun olen katsonut tai ymmärtänyt jalkapallosta). Minua suoraan sanottuna hirvittää nuo filmaamiset joita esim. Italia on useissa kisoissa paljolti esittänyt, mutta jos ne saatais pois niin silloin ei olisi huippu jalkapallossa minkään laista säröä.
 
Minäpä olenkin juuri kisojen aikaan futishulluuden vallassa olevassa Englannissa... Maassa maan tavalla, sanotaan, joten olenkin pakannut mukaani T-paidan, jota somistavat 3 leijonaa 8)
 
THMerry sanoi:
Minäpä olenkin juuri kisojen aikaan futishulluuden vallassa olevassa Englannissa... Maassa maan tavalla, sanotaan, joten olenkin pakannut mukaani T-paidan, jota somistavat 3 leijonaa 8)

Minnekäs päin Englantia menet? Kannattaa mennä katsomaan jonnekin isolle screenille matsia tuhansien muiden kanssa. Silloin tunnelmaa riittää! :)
 
Airu sanoi:
Lorindel sanoi:
Airu sanoi:
Jalkapallo on mukavaa katsottavaa, kun ei itse tarvitse pelata. ^_^

Jalkapallon pelaaminenhan on erittäin antoisaa puuhaa. Ainakin minä nautin erittäin paljon - olen aina nauttinut. Enkä varmaankaan lopeta pelaamista, ennen kuin jalat lopettavat toimimisensa.
[pilkunviilausta]
Tarkoitin pelaamisella sitä, että itse ei tarvitse pelata paikan päällä
sitä.
Kyllä minäkin jalkapalloa pelaan joidenkin kavereiden kanssa. Se on hauskaa.

[/pilkunviilausta]

My bad.. :roll:

Tuosta lauseesta vain sai jotenkin toisten kuvan. Parempi näin - sain syyn (joskin vain puolitodellisen) kehua jalkapalloa myös henkilökohtaiselta kantilta.

Mutta, asiaan.

Ciryatur sanoi:
Minä kannustan Saksaa vaikka henki menisi. 2006 silloin sitä lähdetään katsomaan Saksaan MM-kisoja. Nyt katson kaikki ottelut jotka pystyn. TV:n edessä menee nyt pitkään niin kuin aina kun on jostain upeasta urheilutapahtumasta kyse.

Italia on toinen jota kannustan mutta Saksaa enemmän, koska olen kannustanut sitä pitempään(siis aina kun olen katsonut tai ymmärtänyt jalkapallosta).

Minä olin aikoinani aikamoinen kannattaja myös. Vanhoina hyvinä aikoina (eli silloin kymmenisen vuotta sitten). Nykyään Saksa pelaa liian tylsää peliä. Liian puollustusvoittoista minun makuuni - pelistä putoaa silloin aikamoinen määrä vauhtia pois, enkä pidä sitä katsojien kannalta ollenkaan edullisena asiana.

Minulla ei oikeastaan ole minkäänlaista suosikkia kisoissa - katson yleensäkin jalkapalloa aika neutraalisti (jos Suomi ei pelaa). Nyt lähinnä kannustan näitä heikommin aikaisemmin esiintyneitä maita (Latvia ja Kreikka) - ja odotan yllätyksiä. Kunhan Portugali, Saksa ja Ranska tippuvat viimeistään puolivälierissä (aika epätodennäköistä - mutta toivossa on hyvä elää). Portugalin tosin soisi menevän vaikka finaaliin asti - kotikisoissaan kun pelaavat (siinä tapauksessa menettäisin vain sievoisen summan rahaa).

Niin - ja huomenna Portugali häviää Kreikalle 0-2. :p
 
Curunír sanoi:
Minnekäs päin Englantia menet? Kannattaa mennä katsomaan jonnekin isolle screenille matsia tuhansien muiden kanssa. Silloin tunnelmaa riittää! :)

Englannin Rivieralle parhaimmillaan, aurinkoiseen Devoniin, Torquayhin. Menen sinne kielikurssille isäntäperheeseen.
 
Avausottelu on pelattu ja Kreikka voitti sen yllätyksellisesti 2-1. Nyt vaan jännäämään Españan puolesta iltaottelussa. :p
 
En olisi uskonut että Portugali häviää Kreikalle. Todella yllätyin.. negatiivisella tavalla, koska Tsekin lisäksi Portugali on oma suosikkini. (Hienoa muuten että Karel Poborsky on edelleen Tsekin joukkueessa! En malta odottaa että näen sen pelaavan. Ne sen ajat ManU:ssa oli myös hienoja.. mutta harmi vaan että se ei todellakaan saanu sitä peliaikaa mitä se olisi ansainnut!)
 
Jihuu! España voitti Juan Carlos Valerónin tekemällä maalilla. Tänään onkin sitten todellinen huippumatsi kun illalla kohtaavat Ranska ja Englanti. :p
 
England! England! England!

Kyllä Englanti tuon matsin voittaa, 2-1, kyllä näin on.



(nimittäin jos ei ole, niin olen hävinnyt 2 euroa)
 
Kyllä mäkin olen illalla Englannin puolella vaikka en muuten joukkuetta kannatakaan. En vain pidä Ranskasta ja Ranskaa kannatan vain silloin jos he pelaavat Saksaa vastaan. :lol:
 
Varmasti jännä matsi tulossa tuosta Englanti Ranska pelistä. Mitään lopputulosta en aio veikata, mutta en kuitenkaan usko, että pelissä kahta maalia enempää tehdään. Aika kova tasoisia kuitenkin molemmat joukkueet.
Toivottavasti nty vain jaettaisiin vähemmän kortteja kuin eilisessä Espanjan pelissä..
 
ne taisivatkin tässä alkaa.... :shock:
kyllä tuo ihan hauskaa on katsoa. se kreikka-portugali oli ainakin, jännä saa nähdä ehdinkö katsoa.


*turhin viesti :lol:
 
ääk

Englanti meni sitten häviämään 2-1 Ranskalle, joka teki nuo kaksi maaliaan pelit 3 viimeisen minuutin sisällä :evil: :evil: :evil: . Miten he nyt tuolla lailla menivät sähläämään?!


Ja minä sitten hävisin ne 2 euroani...
 
Jes. Olin Ranskan puolella koko matsin ja kiljuin ja huusin kun voitti.
En kyllä katsonut loppua, mutta sen pilkun kyllä.
Jes. Happy oon. :)
 
En kyllä katsonut eilistä Ranska - Englanti peliä kovin paljon, mutta näin sen lopun, Ranskalaiset saivat voiton aika "varkain", eikös siinä ollut jo varsinainen peliaika loppunutkin.

Näissä kisoissa kannatan kyllä ehdottomasti Kreikkaa :D , tiedä sitten miksi, MM kisoissa oli suosikki Japani, tykkään varmaan kannattaa tälläisiä vähän tuntemattomia jalkapallomaita :)

Saa nähdä miten Kreikka pärjää, alku oli ainakin lupaava. Seuraava peli on keskiviikkona Espanjaa vastaan, toivottavasti Kreikka voittaa.
 
En kyllä yhtään älyä, miksi englantilaiset meni mokaamaan niin pahasti tuossa eilisessä pelissä...
Ja vielä Beckham meni sen rankkarin mokaamaan.. Ei hyvä, ei.

Itse odotan innolla Portugali-Espanja ottelua. Jännää... :) Espanja on paras! :)
Aioin ensin katsoa kaikki ottelut, mutta on tuo viiden päivän partioleiri, niin jää jopa 10 katsomatta, luulisin. Nyyh... Pitää jostakin sitten onkia selville, mitä niissä on tapahtunut :)
 
Ylös