Futiksen MM, EM ja muu jalkapallo!

Oon seurannu nyt päivittäin ainakin yhen matsin ja ehdoton lemppari on tällä hetkellä tuo Saksa.
Oon myöskin alkany lyömään vetoa noista "kiinnostavammista" matseista. Tulosvetoa lähinnä tullut pelailtua parilla kympillä per peli, ja uskokaa tai älkää, oon vielä joku 50€ voitolla :p
Vedonlyöminen tuo ihmeellistä lisäjännitystä noihin otteluihin.
Onkos teissä kessään vedonlyöjän vikaa?
Jos on niin ootko näissä kisoissa vetoa lyöny?
 
Onhan sitä vetoa tullut lyötyä. 2 euron panoksella, mutta rahaa se on pienikin raha. Valitettavasti kaikki tähänastiset vetoni ovat menneet päin...öö...tolppaa?

Ja tuo Tsekin peli oli yksi parhaista jalkapallo-otteluista, mitä olen ikinä nähnyt. Mahtava maali ihan loppuminuuteilla, ihan toista luokkaa kuin Ranskan viritelmät.
 
Kisojen kuumimmat joukkueet ovat kyllä tällä hetkellä Tshekki ja Ruotsi. Kummatkin ovat pelanneet hienoa jalkapalloa, jonka katsomisesta nauttii. Tänään jännittämään Españan puolesta! 8)
 
Voi vitsi. Tietääkö joku, miksi ne eivät näyttäneet tänään sitä alkuillan ottelua?
Ärsyttää moinen.
Jalkapalloa oisi mukava kattoa.
 
En tiedä mitään varmaa syytä siihen, miksi alkuillan ottelua ei näytetty, mutta voisiko sillä olla jotain tekemistä noiden yleisurheilukisojen ja formuloiden kanssa?
 
Juu, tuo yleisurheilu on syynä miksi ei alkuillasta jalkapalloa näytetty. Huomennahan jalkapallo alkaa vasta 21.25 ja kestää aina puoli kahteen asti. Hiisi soikoon, nyt ei ole edes taukoa sitten noiden pelien välissä. Onhan jalkapalloa mukava katsoa, mutta kaksi peliä putkeen on hieman liika, etenkin tuohon aikaan illasta.
 
Seuraan, melko innokkaasti. Ainakin Englannin pelit. Kannatan Englantia, siis. En oikein tarkkaan tiedä syytä, mutta kannatimme kaksi vuotta sitten MM -kisoissa kaverin kanssa Englantia, ja näissäkin kisoissa olemme pelien aikana lähetelleet toisillemme tulikiven katkuisia tekstareita. Esim. silloin viestit olivat painokelvottomia, kun Zidanen suosiollisella avustuksella Ranska peittosi Englannin. Hienot maalit olivat, myönnetään, ja Englanti löysäsi jatkoajalla hieman liikaa. Mutta voitto Sveitsistä maistui sitäkin makeammalta. 8)

Itse en jalkapalloa osaa pelata, ja sääntöjäkin ymmärrän melko vähän, mutta on se seuraaminen silti mukavaa.
 
Airu sanoi:
Voi vitsi. Tietääkö joku, miksi ne eivät näyttäneet tänään sitä alkuillan ottelua?
Ärsyttää moinen.
Jalkapalloa oisi mukava kattoa.

Asia johtuu siitä, että alkusarjan viimeiset ottelut pelataan lohkoittain yhtäaikaa, jollei mitään taktikointia ja sopupeliä syntyisi. Hitsi!! España ei päässyt jatkoon! :cry:
No, nyt mun täytyy varmaan ruveta kannattamaan Portugalia... :)
 
Niin siinä sitten kävi, että Englanti meni jatkoon. Damn.
Nyt vaan pistetään peukut pystyyn, että Italia, Englanti ja Portugali tippuu pois mahdollisimman nopeasti niin saadaan kiva voittajakin vielä. :)

Ruotsi Ruotsi Ruotsi \o/

Okei, onhan noita kisoja tosiaan tullut seurailtua kohtalaisesti, ainakin tulokset olen katsonut joka aamu herätessäni. Viime viikonloppuna juttelin eräiden hollantilaisten kanssa kun olivat kanssani samalla leirintäalueella. Hollanti ei ole aikoihin mitään voittanut niin omat suosikkini ovat kisoissa Tsekki, Hollanti ja Ruotsi. Mutta mikäli voittajaa ei noista kolmesta saada niin sitten on ihan sama kuka voittaa, kunhan ei Italia, Englanti tai Portugali. :)
 
No niin! Portugali kohtaa siis Englannin ja tuo matsi taisi tosiaan olla perjantaina. Ranska sen sijaan on jo aikamoisen varma välieräjoukkue kun se saa vastaansa Kreikan. Peukut kuitenkin nyt pystyyn Portugalin ja Kreikan puolesta! :)
 
En nyt menisi vannomaan mitään Ranskan puolesta jos saavat vastaansa Kreikan. Kreikka on ollut kisojen yllättäjä ja varmasti haluavat todistaa mihin pystyvät.

Ainoa jännitys lienee onkin se, että pystyykö kisojen yllättäjäjoukkue jatkamaan loistavia suorituksiaan kun vastaan kuitenkin asettuu Ranska, joka on kiistatta maailman parhaita joukkueita tällä hetkellä.

Innolla jääkäämme odottamaan tuota matsia. :)

Englanti vs. Portugali pelistä ei paljon erikoisia toiveita minulla ole, mutta ehkäpä kuitenkin mieluummin Portugali kuin Englanti. :p
 
JESS!! Pohjoismaat menivät jatkoon hiukan sopupeliltä haiskahtavalla ottelullaan. Kyllä mahtaa Italian poikia harmittaa, mutta totuushan on se, että Tanska ja Ruotsi ovat pelanneet paljon paremmin kuin Italia. Heja Sverige...och Danmark! :)
 
Ei pitäisi olla vahingoniloinen... mutta HEJA SVERIGE! Haa, siitä sai Italia. Syy tähän ilakointiin on kahden ystävän Italia -fanitus, ja olen pahoillani mahdollisesti muille aiheuttamistani tunnemyrskyistä.
 
Oujee, jeejee. \o/
Italia tippui. Heja Sverige! Minä olen Ruotsin puolella.
EM-kullan se vie.
Pompin ympäri olohuonetta, kun Ruotsi tasoitti ja Pohjoismaat jatkossa.
Olen vieläkin niin intona, että herrajöö.
 
Nonnii. Saksa sitten tippui. Onneks Hollanti jatkaa kisoissa.
*hymyilee edelleen Italian tippumisesta*

Kohta ne tosipelit sitten alkaa. Sitten on jännitettävää oikein roppakaupalla. Ruotsi Ruotsi Ruotsi! \o/
 
Baros upotti Saksan lopullisesti ja nahkahousujen kotimatka voi alkaa. Tänään alkaakin tosipelit ja heti vastakkain isäntämaa Portugali ja Englanti. Vive ó Portugal! 8)
 
Voi apua. Jännitän älyttömästi tämän illan peliä.
Toivottavasti Portugalin kisat loppuvat. :p

Harmi, että Italia putosi. Kyllä olisi saanut Ruotsille koittaa kotimatka. Tosin aika heikko esitys Italialta, joten kai se oli sitten ansaittua.
 
Ylös