Haluaisinpa

Pikku Myy

Kontulainen
Aloin kaivata keskustelua, jossa voisi jakaa pieniä jokapäiväisiä toiveita, haluja ja aikomuksia. Pyrkimyksien ei siis tarvitse olla tasoa "Aionpa saavuttaa taloud-Nobelin ensi vuonna", vaikka olisihan se jännää. Voi myös olla pitkällisiä ikuisuusprojekteja, joiden tarkoituskin on toteutua vasta myöhemmin.

Oma aikomukseni olisi herättää horrokseen vaipunut runoyhteisö taas eloon ja versomaan. Saimme ystävien kanssa jo aloitettua mukavan pienen LJ-yhteisön, jossa pystyi julkistamaan tekeleitään, mutta kiire ja ns. elämä vievät osansa. Nyt pitäisi vain keksiä hyvä aktivointikeino. Jos jollakulla on kokemusta tällaisista projekteista, jakakaa viisauttanne!
 
Minun pääni on kovin riskialtis löytämään projekteja, joita se haluaisi saada tehdyksi. Tänä syksynä minun piti kesäisten suunnitelmien mukaan kääntää Civilization IV:ää suomeksi. Valitettavasti suunnitelmissa ei ihan ollut muuton mentävää aukkoa, joten yhden kuukauden mentyä kaikkeen muuhun kuin suomentamiseen olen päätynyt taas Konnun pariin. Välissä on ollut pari pienempää projektia. Suomennosprojektia en kuitenkaan ole hylkäämässä, se vain saa odottaa kunnes minulla on sille taas aikaa. Valitettavasti minun pitäisi taas paneutua myös työelämärintamalle, ja kokemuksesta täytyy todeta, että se tekee pahasti hallaa minkään projektin toteutukseen. Olen aikasyöppö.

Mitä taas tulee aktivointiin, niin Konnun puolelta sitä kokemusta on paljonkin. Harmi että muutamalta viime vuodelta ne ovat jääneet heikoiksi, mutta toisaalta oma innokkuuteni on myöskin ollut hakusessa. Nyt olen saanut akut ladattua, joten pääaseeni aktivointiin on oma innokkuus.
 
Yhteisistä projekteista voi myös olla apua aktivoinnissa. :) Ainakin itse olen huomannut, että sellaisen suunnittelu on kasvattanut olemattoman aktiivisuuden sellaiseksi, että sen huomaakin jopa jostain joskus...

Itsekin haluaisin saada kovasti asioita aikaan! Haluaisin onnistua aktivoitumaan siten, että tekisinkin joskus jotain mielekästä (niin opiskelussa kuin vapaa-ajallakin). Miljoona pientä juttua on aina vähintään suunnitteluasteella, mutta eivätpä ne usein kovin pitkälle pääse... [22]
 
Haluaisin todella päästä huomenna kouluun.

Olen ollut kipeä viime tiistaista asti ja on kasa kokeita tehtävänä, mutta näkisi kavereita ja olisi tekemistä. :D
 
Toivoisin, että voisin nähdä Luxemburgilaista ystävääni useammin. Häntä on niin kova ikävä, nähtiin viimeksi kesällä 2008. Ollaan kumminkin pidetty tiiviisti yhteyttä kirjeitse ja sähköpostilla. Miksi parhaiden ystävien pitää olla niin kaukana?
Minulla on onneksi lentolippu Esch-sur-Alzetteen, ihana joululoma tulossa. :)
 
Haluaisinpa vietävästi nukkua edes yhden yön välillä hyvin ja ilman mitään vaikeuksia tahi ongelmia. Enkä edes pyydä mielestäni paljoa, jo viidestä tunnista tervettä unta olisin kiitollinen näin alkuunsa :)
 
Haluaisin ottaa itsestäni niskasta kiinni ja saada asioita tehdyksi. Rästissä on psykan itseopiskelu, ruotsin kirjoitelmia ja muutama käsityötä (ne pitäisi jopa aloittaa :hups:). Omasta itsestäänhän tämä on kiinni, mutta on se niin vaikeata :|
 
Haluaisin, että äiti ja isä lähtisi loppuviikoksi vaikka johonkin reissuun ja saisin olla ihan rauhassa vaan kotona, haluaisin vielä sen lisäksi vuokrata Makuunista pari leffaa. Ahdistaa, kun ei ole hetken rauhaa.
 
Vetehinen, nauti rästeistä nyt kun ne eivät vielä vaikuta niin loputtoman vakavilta - siis suoraan tulotasoosi tai kännykkäliittymäsi toimimiseen vaikuttavia ;-D

Ja vaikkei kumpikaan noista aivan vielä ole vaarantunut niin haluaisinpa tosiaan ehtiä ja jaksaa hoitaa kaiken mikä pitäisi vielä tehdä ennen joululomaa. Vaikka niin kuin yhdeksän kurssia ja sun muut asiat.
 
Iivari sanoi:
Vetehinen, nauti rästeistä nyt kun ne eivät vielä vaikuta niin loputtoman vakavilta - siis suoraan tulotasoosi tai kännykkäliittymäsi toimimiseen vaikuttavia ;-D
Niinpä, taidan sitten tulevaisuudessa naureskelle noille rästeille. Nytkin ihmettelen, miten olen voinnut hermoilla yläasteen läksyistä, kokeista ja esitelmistä. Nehän olivat niin helppoja :wink:
 
Haluan kunnon netin. Tämä ottaa pattiin kun trailerit jne. tökkii pahasti. Ja olisin halunnut mukaan miittiin, mutta minkäs teet jos kukaan ei tule holhoojaksi, olen liian nuori kuulemma yksin menemään. Ja myöskin haluaisin saada joulukortit valmiiksi, mutta jotenkin ei nyt saa tehtyä.
 
Haluaisinpa, että minulla olisi sen verran sopivasti ja mukavasti ja riittävästi rahaa, että minun ei tarvitsisi ajatella sitä ollenkaan.

Haluaisinpa, että ei tarvitsisi opiskella yksin ja itsenäisesti.

Haluaisinpa, että saisin hyvän ja onnellisen suhteen tämän tietyn herran kanssa, johon olen silmäni iskenyt.
 
Boah sanoi:
Haluaisinpa, että minulla olisi sen verran sopivasti ja mukavasti ja riittävästi rahaa, että minun ei tarvitsisi ajatella sitä ollenkaan.

*Sigh* Sama täällä. Rahat ei riitä mihinkään haluamaani.

Haluan, että lemmikit eivät voisi sairastua. Meidän kissaneiti on nuhassa. Pärskii kokoajan. Kauhistuttavaa. Se ei ole kivan kuuloista. Aikas huolestunut tuosta kisusta tällä hetkellä olen.
 
Elämässäni on pari asiaa, jotka haluaisin ojennukseen:

1. Haluaisin kovasti vuorille laskemaan vuorien tuijottelun sijaan, mutta tämän estää perjantain tentti, joka pakottaa minut istumaan ahterillani lukemassa. Asiaa ei auta, että tänäänkin jossain Stubain suunnalla on porukkaa hurumycket.

2. Haluaisin kovasti jäädä tänne jouluksi, mutta kai sitä on pakko tulla töihin välillä, ettei kaikki unohdu.

3. Haluaisin keksiä, millaisia joululahjoja pitäisi hankkia, koska laskuvälineet mukaan lukien kamaa ei saisi lähteä Suomeen yli 20 kg.
 
Ylös