Haluatko Finncon-myyjäksi?

Micco

Verkostelija
Suomen Tolkien-seura
Oletko aina halunnut istua kassatyössä ilman palkkaa? Tämä on ainutlaatuinen mahdollisuus kokea con myyjän näkökulmasta!

Tämänvuotien Finncon tulee jo ihan kohta ja Suomen Tolkien-seuralla ja Verkkoyhteisö Konnulla on tapahtumassa tänäkin vuonna yhteinen myyntipöytä. Nyt olisi siis ajankohtaista tiedustella ihmisten halukkuutta osallistua myymiseen.

Siis jos myymiseen osallistuminen lauantaina tai sunnuntaina kello 10-18 kiinnostaa, lähetä minulle vaikka sähköpostiviesti (miccoh(ät)gmail.com), joka sisältää sopivat kellonajat, niin yritän koota myyntivuorolistaa.
 
Vaikka en olekaan tulossa niin voin mainostaa että myyntityö sen kerran ainakin kun olen osallistunut on ihan hauskaa puuhaa. Pöydän ympärillä pörräsi ihan mukavasti kontulaisia ja hauskaa ja rentoa höpöttelyä myyntityön välissä ja myydessäkin. Ei mitään paineita. Jos minun päälläni pystyy laskemaan rahat ja ajattelemaan myyntilistat niin siihen pystyy kuka vaan. Ja sitä paitsi tästä kokemuksestani myös kiitokset sille että työvuorot sai tosi hienosti sovittua niille hetkille kun ei ollut itseään kiinnostavaa ohjelmaa. Voin suositella ;)
 
Näillä näkymin minulla ei juuri ole vänkäröintiä lauantaina aamupäivällä eikä koko sunnuntainakaan. Istun myyntipöydän ääressä aina kun voin. Se tosiaan on aika leppoisaa puuhaa. Ärsyttävimpänä piirteenä ovat näkymän tukkivat conilaiset, jotka tutkivat jokaisen myytävän rintamerkin tarkkaan – eivätkä sitten osta yhtään mitään.
 
Ylös