Halutaanko Satakuntaan miittejä?

passenger

Hobitti
Vähän ontuva otsikko mutta ei se kai mitään. Eli on tullut pohdiskeltua että haluavatko satakuntalaiset miittitoimintaa? Itse kaipaisin niitä lähemmäs. Jos on muita jotka niitä haluavat, suunnitellaan ja toteutetaan yhdessä!
 
Satakunnassahan oli muutama vuosi sitten vielä hyvinkin aktiivista miittailiporukkaa, mutta se on näköjään kadonnut ihmisten muutettua muualle ja osan hävittyä Konnusta.

Itsekin kerran Satakunta-miitissä olleena voin sanoa, että hienoa miitti porukkaa onkin. Mutta toivotaan, että saisit herätettyä ihmisiä sieltä suunnaltakin. :)
 
Heeij, voitaisiin vaikka halutakin~

Minä asustelen tosiaan Porissa, ja olisi kyllä oikein hienoa saada johonkin lähimaastoon miittiä! Tuon vakiofoorumini miitit ovat lähes aina vähintään sen parin-kolmensadan kilometrin päässä, ja se jos mikä kyrsii kun lisäksi vielä kaukosuhteilee. Menee rahat pääasiassa sen yhden kivan ihmisen luo matkaamiseen eikä miitteihin tahdo sitten enää olla varaa .__.

Heh, oli pakko vähän purkaa ärtymystään johonkin, kun tuntuu että miitit pidetään aina jossain muualla kuin Satakunnan alueella. Turussa sentään näyttäisi olevan tällä foorumilla melko aktiivista miittailua, ainakin vakkarifoorumiini verrattuna~

ELI pointtinani oli siis se, että miittiä juu Satakuntaan ja paljon väkeä paikalle.^^ Lisää kiinnostuneita vaan niin päästään suunnittelemaan ajankohtaa ja puuhaa, eikös juu? :>
 
Olen täysin samaa mieltä kanssasi Celebsûl! Kaikki miitit ovat niin kaukana ettei viitsi usein lähteä minnekään kauas. Itsekin asun Porissa joten pidetään sitten vaikka kahdestaan miittejä. :) Tuntuu etteivät satakuntalaiset halua miittailla, mikä meitä porilaisia (ja muita satakuntalaisia) oikein vaivaa? ;)
 
Oi oi, heräsipä vanhoja muistoja kunnolla, kun tuli Satakunta-miitit taas puheeksi! Oi niitä aikoja, kun sielläkin vielä oli aktiivisia miittaajia, itse kävin myös paljon miiteissä siellä päin, kun Satakunnan alueella asuin. Ikävä kyllä vanha miittaajaporukka siellä päin taitaa olla lähes täysin kuollut. Vähän päälle kymmenpäisesta aikaisemmasta miittaajaporukasta suurin osa on kerta kaikkiaan lopettanut aktiivisen Käärmeessä käymisen.

Mutta siis, minä olen kyllä mukana, aivan ehdottomasti! Yritin itse muistaakseni joskus aikaa aikaa aikaa sitten myös herätellä Satakunnan touhua uudelleen, mutta silloin ei oikein herätty, toivottavasti siis nyt! Vaikka virallisesti Tampereella asustelenkin, vietän suurimman osan viikonlopuistani kuitenkin siellä päin, joten eiköhän sitä joskus miittiinkin asti voisi taas eksyä.
 
Noniin Satakuntalaiset, herätys~ Tiedän että täällä on enemmänkin Satakuntalaisia kuin me kolme, astukaatten siis kaapista :> Ja huomasinpa erään uuden tulokkaan olevan peräti Porista~ Miittiä pystyyn nyt, min olen yksinäinen ja kaipaan tekemistä! Tai voin minäkin koittaa miittiä järjestellä jos vaan osallistujia löytyisi...
 
Nähtävästi aktiivisia satakuntalais-miittaajia ei ole muita kuin me, joten miittailemmeko nyt sitten keskenämme vain? :)
 
Nyt voisi olla aiheellista sanoa: "Mitä sä Hatha oikein sotket näppejäs johonki Satakunta-miittiin, kun et sä kuitenkaan oo ite menossa sinne, ja miittitoiminta sun omilla hoodeilla on ihan yhtä kuollutta!" Vaan Hatun on tehtävä mitä hatun on tehtävä: potkia kontulaisia persauksille ja lisätä miittailuaktiviteettia. [22]

Eli pitäkää ihmeessä miitti kolmestaan! :) Ei se välttämättä tee miitistä yhtään huonompaa. Taatusti on parempi pitää pieni miitti kuin ei miittiä lainkaan. Kuka ylipäätään keksi, että suuri on kaunista? Samalla saa lisää miittikokemusta, ja mitä enemmän aktiivisia miittailijoita on ympäri Suomea, sitä paremmin valtakunnallinenkin miittitoiminta saa osallistujia.
 
Erittäin hyvin sanottu Hatha.

Ei ole häpeä vaikka pitäisitte kolmistaan miitin. Muutamia vuosia kun mennään taaksepäin niin muistampa jopa yhden Huittismiitin. Meitä oli huimasti kolme henkilöä paikanpäällä, mutta hauskaa oli. :)
 
Ovatko nämä vähäisetkin satakuntalaiset jotka ilmoittivat miittailuhalukkuudestaan muuttaneet mieltään? Jos todella aiomme miittailla niin eiköhän olisi aika tehdä asialle jotain? Ensiksi kai olisi päätettävä paikka ja katseltava sopivia aikoja. Itselläni on seuraavat 4 viikkoa aikamoista koulurumbaa ja luulen niin olevan muillakin mutta mikäs sitten kävisi?
 
Toki toki, miittiä esim. Poriin voisi nyt kyllä saada, nyt kun minäkin reaktiivistuin.. Vaikka pieneltä näyttäisi nyt, niin kuitenkin tunnen ihan muutenkin ystävinä monia entisiä aktviisia miittaajia, niin ehkä niitä saadaan mukaan taivuttelemalla...

Vaikka edellisestä viestistä tuntuu olevan aikaa (niin tässä keskustelussa kuin minulla), niin löytyykö sitä porukkaa vielä, lähiaikoina tai kaukaisempina?
 
Minä ilmestyn kyllä paikalle, ellen ole jollain toisella paikkakunnalla miitin aikaan käymässä~ Mutta kyllä min pääosin täällä Porissa kykin, joten eiköhän tuo onnistu.^^
 
No mennään sitten Celebsûlin kanssa kahdestaan "kahville" jos ei kukaan muu tule mukaan! :D

Mulle käy milloin vaan, tylsää lomailuahan tässä jatkuu vielä elokuun loppuun saakka.
 
Ylös