Henkilö yläpuolellani - lue ohjeet ekasta viestistä!

^ Henkilö yläpuolellani mieluummin kiristelee hampaitaan kuin huomauttaa kämppikselleen itselleen kuuluvista, kadonneista lusikoista. Ei siinä muuten mitään huvittavaa olisi, ellen tunnistaisi siitä omaa taipumustani.

> Primukselta taisi ilmestyä uusi levy pitkästä aikaa. iTunesista voisin sen hakea. En nyt varsinaisesti ihquta sitä, mutta pidättyväiselle luonteelleni tämäkin on innoissaan olemista.

v Henkilö alapuolellani on sitä mieltä, että voisimme viimeinkin jatkaa Salamurhaajan taipaleen alustamista.
 
^ Henkilö yläpuolellani pelaa tietokoneella ihmeellisen nimisiä pelejä joista en yleensä tajua mitään. Niinpä oli mukava lukea samaisen henkilön Minecraft-keskustelun aloitus Pelisohvalla, minä ymmärsin :) Itse asiassa nyt ymmärrän paremmin pojan peliä, en hahmota noita pelejä katsomalla vaan sääntöjä tai kuvauksia lukemalla.

> Kyllä, kovasti haluaisin jatkaa Salamurhaajan taivalta, ikuisuus on kulunut ja kaipaan elämääni lukupiiriä!

v Henkilö alapuolellani suunnittelee alanvaihtoa.
 
Toivottavasti ei riko sääntöjä kamalasti kun vastaan itse omaan viestiini, mutta kukaan ei ole vastannut kuukauden aikana joten jatkuupahan tämäkin ketju.

^ Henkilö yläpuolellani katsoo melkoista myräkkää ikkunasta, tosin tämä ei varmaankaan ole mitään siihen verrattuna, miten etelämpänä eilen myräköi.

> Kyllä, suunnittelin ja vaihdoin, vuoden vaihteessa lähden koulun penkille.

v Henkilö alapuolellani olisi voinut vielä jatkaa joululomailua.
 
^ Henkilö yläpuolellani on keväinen ja raikas persoona, kevät ainakin välittyy avatariin asti.

> Niin olisin voinut ja niin teenkin. Loma jatkukoon ja arkeen palataan vasta tammikuun puolella!

v Henkilö alapuolellani on pudottanut purukumin suustaan sitä jauhaessaan.
 
^Henkilö yläpuolellani on mietityttänyt minua suuresti avattarellaan, koska se on puolikas ja hän on myös uusi Käärmeessä :)

>Kyllä.. oli n.6vuotta väliä, kun olen viimeksi syönyt purukumia, joten tekniikka ei ollut oikein hallussa ja tiputin 4purkkaa peräjälkeen suustani vahingossa.. nyt taas sujuu ^^

v Henkilö alapuolellani aikoo tehdä uuden vuoden lupauksen :)
 
^Henkilö yläpuolellani kuuluu lähimpiin kavereihini vaikka en ole nähnyt häntä aikoihin kunnolla (paitsi kesän The Miitti).

> Kyllä aion. Tosin ajattelin ennemmin tekeväni päätöksen kuin lupauksen, koska teen sen vain itselleni. Päätän yrittää huoltaa itseäni niin henkisesti kuin fyysisesti ja panostaa enemmän omaan jaksamiseeni.

v Henkilö alapuolellani aikoo ensivuonna liittyä Suomen Tolkienseuraan kun VyKin ja STs:n toiminnat yhdistyvät.
 
^Henkilö yläpuolella on hämmästyttävä tarmonpesä niin tahtoessaan. Varmaan päiväkodissa oppii johtamisen perusteet paremmin kuin armeijassa? Toivottavasti saat varattua aikaa oman itsesi huoltoon ensi vuonna.

>Kai se ensivuoden puolelle jää, pankkitunnuksia ei jaksa kaivella esiin nyt kun on jo juhlatunnelmaa muuten.

v Henkilö alapuolellani ei ostanut raketin rakettia.
 
^ Henkilö yläpuolellani on ollut Vihreässä lohikäärmeessä jo pitkään ja hänen tittelinsä on jäänyt hyvin mieleeni heti ensimmäisestä kerrasta kun sen näin.

> Niin en ostanutkaan, mutta isäni osti kyllä.

v Henkilö alapuolellani odottaa jotain ensi vuoden tapahtumaa niin suurella innolla ettei malta pysyä housuissaan.
 
^ Henkilö yläpuolellani varmaan nautti joulusaunastaan, uskon ma.

> 12.1. Game of Thrones. Telkkarista. Iiiiiiih... (heitin housut pois[22])

v Henkilö alapuolellani ei myöskään ymmärrä, miksi pitäisi väristä 3 tuntia ulkona pakkasessa katsomassa raketteja, joista ainoat hienot ovat ne 2 viimeistä...
 
^ Henkilö yläpuolellani silkkaa vaatimattomuuttaan ilmoittautuu pelkäksi Kontulaiseksi, vaikka oikeasti hän on Grand Old Lady.

> Kolme tuntia olisi aivan liikaa, mutta se puolituntinen, mikä tänään yhteensä meni kaupungin ilotulituksen seuraamiseen kuudelta illalla, oli ihan okei.

v Henkilö alapuolellani teki uudenvuodenlupauksen, josta jo sydämessään tietää, ettei pysty sitä pitämään.
 
^ Henkilö yläpuolellani (usein iha kirjaimellisesti pituutensa tähden) on hyvinkin tutustumisen arvoinen persoona. Jos et ole vielä tavannut häntä niin suosittelen.

> No nyt ainakin tuntuu siltä että päätökseni huolehtia itsestäniin henkisesti kuin fyysisestikin kuolee ikuisuusflunssan alle. En edes kunnolla päässyt yritykseen kiinni ja olen vaan yksinyt koko vuoden.

v Henkilö alapuolellani haluaisi päästä ensikesän The Miittiin koska ei ole aikoihin/koskaan päätynyt miittailemaan kontulaisten kanssa.
 
^ Henkilö yläpuolellani oli muistaakseni ensimmäisessä miitissään yhtä aikaa minun kanssani (se siis oli minunkin ensimmäinen miittini). Tuntuu että Jaamarista on tullut hurjan aktiivinen "keskuskontulainen" lyhyessä ajassa, vaikka siitähän on jo vaikka kuinka kauan kun silloisessa The Miitissä oltiin.

> Minä minä, tahtoisin miittamaan ja nimenomaan The Miittiin. Siellä on aina kivaa tekemistä. :) Olen tainnut olla viimeksi miitissä joskus... Vesilahdella... Pari vuotta sitten?

v Henkilö alapuolellani kävi/käy perinteisesti vasta tänään äänestämässä presidentinvaaleissa, vaikka ennakkoäänestyksen houkutukset ovat olleet esillä jo kauan.
 
Vimes sanoi:
^ Henkilö yläpuolellani oli muistaakseni ensimmäisessä miitissään yhtä aikaa minun kanssani (se siis oli minunkin ensimmäinen miittini). Tuntuu että Jaamarista on tullut hurjan aktiivinen "keskuskontulainen" lyhyessä ajassa, vaikka siitähän on jo vaikka kuinka kauan kun silloisessa The Miitissä oltiin.
Kohta seitsemän vuotta :) Seisottiin kaikki (minä, sinä, meppin, Elemmakil olisiko Jasdrilkin ollut samassa porukassa vai tuliko vasta myöhemmin) Petäjärannan rappusten edessä ihmettelemässä mitä tuleman pitää. Oli aika lohdullista että oli muitakin uusia paikalla silloin.
 
^^Henkilö (Jaamarin) yläpuolella tuo kalloavatarinsa ansiosta vieläkin mieleen erään merirosvon (Mary? Marie? Maria?) King Reily -nimisellä laivalla. Että me seilattiin ja syötiin papukaijamuhennosta. Vaan huonosti taisi käydä silläkin kertaa.

> Kävi tosiaan äänestämässä "tänään" eli sunnuntaina. Ja tuli oikein hyvä mieli siitä. Ja mieli vain parani ääntenlaskentaa seuratessa.

V Pysytäänpä pressanvaaliteemassa (kerran kuudessa vuodessahan tätä vain saapi hypettää) ja todetaan, että (A, 18 vuotta täyttäneille:) alla oleva henkilö ei vielä ole päättänyt, kumpaa aikoo äänestää, mutta kertoo meille miten aikoo saada siitä selvän, sillä äänestämään hän menee, kissa vieköön. (B, alle 18-vuotiaille:) alla oleva henkilö ei tiedä kumpaa äänestäisi jos saisi äänestää, mutta kertoo meille miten aikoo saada siitä selvän, sillä äänestämään hän menisi, kissa vieköön toisenkin hiiren, jos vain saisi.
 
^Henkilö yläpuolellani on mainio rotta! Vallan mainio tosiaan ja erittäin mielenkiintoinen. Kirjoitukset ovat mukavaa viihdettä ja on tullut testattua monesti kenen joukoissa seison.

>Kyllä, en ole vielä päättänyt ketä äänestän, mutta aion ottaa siitä selvän erilaisten vaalikeskusteluiden ja kannanottojen jälkeen. Kunhan saan yhteydenoton yhteen asiaan heidän tiedotuspäälliköiltään, uskoisin homman olevan selvä :)

vHenkilö alapuolellani ottaisi mielellään aikalisän ja nauttisi hetken ihanasta lumisesta luonnosta. Ottaisi aikaa itselleen :)
 
^ Henkilö yläpuolellani on samalla alalla kuin minä. Rempseä ja iloinen nuori nainen, joka tulee varmasti pärjäämään elämässään.

> Olisi kyllä itseasiassa aika kiva lähteä omalle pikku hiihtovaellukselle, reppu ja reissumies-tyylillä vetäisi tuolla umpihangessa yhden yön yli-reissun. Nukkuisi pitkästä aikaa lumikuopassa tai kuusenperseessä, havupatjalla.

v Henkilö alapuolellani kärsii akuutista Star Wars-kuumeesta.
 
^Henkilö yläpuolellani on moniosaaja. Hän on toiminut mm. usean kontulaisen terapeuttina, ja
osaa tehdä kivoja haarniskoja ynnä muuta. Hänellä on myös hieno teepannu.

>Kyllä, tahtoisin SWOTORin kovasti! Tai edes KOTOR: Sith Lordsin, jota en ole pelannut
vuosikausiin. Jommankumman hankin kyllä, kunhan saan rahaa.

v Henkilö alapuolellani on koiraihminen. (Eli tykkää Maaaaaaaaaaaaaseista.)
 
^ Henkilön yläpuolellani kanssa on vaarallista alkaa katsoa Youtubesta videoita. Päätyminen hyvin randomeihin videoihin on väistämätöntä, ja mielenterveydelle voi syntyä pysyviä vaurioita.

> Rakastan koiria! Ja Maaaaaaaaaasia!

v Henkilö alapuolellani on vasenkätinen.

PS: Minäkin olin silloin kesällä 2007 Petäjärannassa ensimmäisessä miitissäni. :)
 
Offi: Me taidettiin olla 2005 ellen väärin tulkinnut Jaamarin viestiä (kohta seitsemän vuotta sitten). Ekassa miitissä siis. Ja toistaiseksi ainoassa The Miitissäni muuten. :( Ja kuten sanoinkin aihetta sivunneessa on-topic viestissäni, tahtoisin tänä vuonna The Miittiin, ehkäpä se onnistuu...
 
Oli kyllä 2007. Olen ihan vakuuttunut. Raseena oli varmaan niin hyvin siellä joukon mukana sukkuloimassa etten edes tajunnut että olit uusi silloin :p
 
Ylös