Henkilö yläpuolellani - lue ohjeet ekasta viestistä!

Jaamar sanoi:
Oli kyllä 2007. Olen ihan vakuuttunut. Raseena oli varmaan niin hyvin siellä joukon mukana sukkuloimassa etten edes tajunnut että olit uusi silloin :p

Off jatkuu:
Silloin minä tosin tulin irl-kaverin kanssa, ja olin/olimme suhteellisen vähän joukon mukana sukkuloimassa. Ujostutti vielä ja oma kaveri oli tuttu ja turvallinen. ;) En ihmettele, jos minua ei vielä siltä ajalta juuri muisteta, kun en vielä mennyt niin reippaasti porukkaan mukaan. Ja se oli 2007.
 
^ Henkilö yläpuolellani on allekirjoittaneen tavoin sotapolulla sinä-passiivia vastaan. Hän on myös epic orkesteri-ihminen! (Lisäksi hän on mulel-kurin asiantuntija ja ymmärtää hööpöhöpöismiä.)

> Kyllä, olen vasenkätinen ja ylpeä siitä! Vaikka siitä onkin kyllä aika paljon haittaa...

v Henkilö alapuolellani on jo päässyt testaamaan Helsingin uuden Musiikkitalon. :)
 
^ Henkilö yläpuolellani kävi hiljan Musiikkitalossa kuulemassa suurta idoliaan Valentina Lisitsaa alias Kissanaista.

> Musiikkitalossa käväisin joskus marraskuussa katsomassa Sibiksen oopperatuotannon Yhden yön juttu. Ooppera oli mielenkiintoinen ja sali akustisesti miellyttävä (joku niistä pienemmistä, isossa en ole käynyt). Itse talo oli sen sijaan vähän sokkeloinen ja narikassa oli noin kaksi ihmistä töissä vaikka samaan aikaan oli alkamassa RSO:n konsertti.

Ja hei, olen myös ollut Musiikkitalossa soittamassa! Pidimme yhdet orkesteritreenit siellä opetustilojen puolella kun normaali treenitilamme ei ollut käytössä. Viulistinurani tuntui lähteneen hurjaan nousukiitoon kun pääsin sanomaan soittavani illalla Musiikkitalossa :D

v Henkilö alapuolellani on juuri sairastunut flunssaan, vaikkei hänellä olisi lainkaan aikaa sairastaa.
 
^Henkilö yläpuolellani on varsin miellyttävänm oloinen nuori nainen joka laulaa minusta ihan uskomattoman kauniisti.

> Olen sairastanut ja tuntuu että on tulossa taas takaisin juuri kun oli parantumassa. Meillä on ollut töissä niin paljon sairastapauksia että en todellakaan olisi ehtinyt enkä ehtisi nyt enää sairastaa yhtään. Sairastaminen on ihan pyllystä.

v Henkilö alapuolellani On säästynyt tänä talvena suunnilleen kaikilta pöpöiltä.
 
^ Henkilöstä yläpuolellani tiedän vain, että hän kuuluu Konnun hallitukseen, ja että hän on ollut kirjautuneena tänne vuodesta 2006 alkaen. (Ja tuonkin lunttasin profiilista ^.^)

> Olen luojan kiitos säästynyt tänä talvena taudeilta. Toista se oli viime syksynä.

v Henkilö alapuolellani haluaisi minun tavoin päästä The Miittiin, vaikka todellisuus ei sitä sallikaan. (Minun esteeni ovat isosena olo riparilla, ja vanhemmat.)
 
^ Henkilön yläpuolellani on nähtävästi uudemman polven kontulaisia ja huomaan hänet vasta ensimmäistä kertaa täällä foorumilla, vaikka tämä on selvästikin viestitellyt jo jonkin aikaa (Menee todennäköisesti pitkäaikaisen epäaktiivisuuteni tiliin).
Lisäksi hänellä on mielenkiintoinen allekirjoitus.

>Olisihan se mielenkiintoista kokeilla the miittiä ensimmäisen kerran, mutta valmiiksi lykätty varuskuntapalvelukseni taitaa silloin tulla tielle.

v Henkilön alapuolellani kävi äänestämässä presidentinvaaleissa
 
^Tuo nickillään aina mieleeni Jan Guilloun kirjan Tempelriddaren, joka on lempiosani kyseisen herran ristiretkitrilogiasta (toki sarjaan kuuluu neljäskin osa, mutta kun se ei kerro Arn magnussonista, se on ikään kuin itsenäinen jälkikirjoitus varsinaiselle trilogialle).

> Kävin toki, molemmilla kierroksilla piirsin lappuseeni siistin numeron 2.

v Pitää "Kuuden vuoden kuuliaisuus" -laulusta.
 
^Henkilö yläpuolellani on smialvastaava ja innostaa aina meidät joulukorttivaihtareihin, johon minäkin lähdin ihan vain vahingossa :)

> Pidän biisistä, koska siinä on hyvä melodia ja se on Makin tekemä ;)

v Alapuolellani olevalla henkilöllä on hirveä nälkä, mutta ei ole aivan varma mitä ruokaa tekisi.
 
^ Henkilö yläpuolellani pääsee miitteihin harvoin mutta näkisin häntä mielelläni useamminkin :)

> Vatsatauti voitettu ja oletan että ruoka pysyisi sisällä jo sen verran, että uskaltaisi syödä jotain kiinteämpää...

v Henkilöalapuolellani on oppinut jotain uutta tällä viikolla.
 
^ Henkilö yläpuolellani kykenee ratkaisemaan rubikin kuution niin nopeasti, ettei katsoja ehdi pitkästyä. Lisäksi hän viihtyy kunnon hobitin tavoin avojaloin.

> HS:n tiedetoimittaja Jani Kaaro pitää itseään ekstroverttinä. Hänen kirjoitustensa ja toimenkuvansa perusteella olisin odottanut hänen olevan introvertti. Mutta mielikuvat voivat olla harhaanjohtavia.

v Henkilö alapuolellani on joko joskus ollut kunnallisissa tai valtiollisissa vaaleissa ehdokkaana tai voisi kuvitella olevansa tulevaisuudessa niissä ehdokkaana.
 
Nostaisin tätä topiikkia hiukan ylemmäs nyt näin syyskuun puolella, kun kunnallisvaalit alkavat lähestymään ja ihmisiä varmasti ehdokkaana myös Konnusta :)
 
(Herätelläänpä tätä keskustelua kun konnusta ei näytä löytyvän edes potentiaalisia kunnanvaltuutettuja)

^Henkilö yläpuolellani vaikuttaisi olevan varsin kantaa ottava ihminen ja tällä on varsin filosofinen allekirjoitus.

>Hmmmmm... No kenties voisin kuvitella itseni jossain elämänvaiheessa ottavan osaa jonkinmoisiin kuntavaaleihin jos kuvittelisin sillä ottavan kantaa itselleni tärkeisiin asioihin ja arvoihin.

v Henkilö alapuolellani katsoi Putouksen viime jakson.
 
^Henkilö yläpuolellani on salaperäinen, ainakin profiilin perusteella pääteltynä! Avatar on monitulkintainen ja hieno.

>En katso Putousta, mutta viime viestistä on kulunut jo yli kuukausi, joten on kai sallittua vastata jo? :O

v Henkilö alapuolellani pitää italialaisesta ruuasta kuten pizzasta ja pastasta.
 
^Henkilö yläpuolellani vaikuttaa virkeältä nuorelta naiselta, profiilin perusteella ainakin.

> Italiainen ruoka on sydäntä lähellä ja tykkään kokeilla reseptejä ja lukea Italian ruokakulttuurista. Pizzani eivät kyllä ole lähelläkään italialaista perinnettä, mutta erilaista pastoja on kokeiltu ja risottoakin pitäisi tehdä tänä viikonloppuna.

v Henkilö alapuolellani tykkää lakkailla kynsiään ja koristella niitä.
 
^ Henkilö yläpuolellani tuntuu olevan varsin aktiivinen käyttäjä, ja mukavimman oloinen hiisi, mitä tiedän.

> Niin no, kynsien lakkaminen tai ulkonäköön panostus ylipäätään ei voisi kiinnostaa pätkän vertaa, mutta yritän vähän herätellä tätä topikkia.

v Henkilö alapuolellani katsoo aina Käärmeeseen kirjauduttuaan, keitä on paikalla.
 
^ Henkilö yläpuolellani on tuttu minulle lähinnä laivanlastauksesta, mutta vaikuttaa hyvin lupaavalta nuorelta Tolkien-tietäjältä, jolla on suuri tulevaisuus edessään.

> En nyt aivan joka kerta vilkaise ketä on paikalla, koska täällä ei juurikaan minun tuttujani pyöri, mutta useimmiten se tulee kuitenkin vilkaistua.

v Henkilö alapuolellani katsoo Selviytyjät Suomea.
 
^ Henkilö yläpuolellani on lähes samanikäinen kanssani; ainoastaan 11 päivää nuorempi.

> Yhden jakson olen Selviytyjät Suomea katsonut, sillä olin aikeissani itsekin lähettää hakemuksen kyseiseen Ohjelmaan. Ehkäpä parempi etten hakenutkaan, sillä vaikutti avausjakson perusteella heikolta kopiolta jenkkiversioon verrattuna.

v Henkilö alapuolellani tykkää valvoa öisin ja nukkua pitkälle päivään.
 
^ Yläpuolella olevan henkilön avasta tulee mieleen lapsuuden tehtäväkirjojen yhdistä pisteet tehtävä vaikka avassa luultavasti onkin soluja.

> Olen virkeimmilläni illalla yhdentoista ja kolmen välillä ja silloin saan eniten aikaiseksi. Nukun pitkään jos siihen on mahdollisuus, yleensä ei ole.

v Henkilö alapuolellani osallistuu kevätseurantaan.
 
^Henkilö yläpuolellani on aika aktiivisesti Konnun miiteissä.

>Enhän minä urpo edes kevätseurannasta ole kuullut saatikka että osallistuisin.

v Henkilö alapuolellani pukee housut ennen sukkia
 
^Yläpuolella olevan henkilön toivoisin näkeväni Jyväskylämiitissä ensi kerralla, kun viimeksi missasin.

> Todellakin. Varsinkin nyt kun oon taas löytänyt kevyet kesäkengät joihin ei edes tartte sukkia jos ulkona on lämmintä.

v Henkilö alapuolella tietää ainakin jotenkuten, kuka on Michel Foucault.
 
Ylös