Henkilö yläpuolellani - lue ohjeet ekasta viestistä!

^ Suhtaudun ylläolevaan henkilöön kuin tyttäreeni, vaikkei hän sitä uskokaan.

> Eikös sillä kaverilla ole jokin heiluri? Perehdyn häneen sitten kun ehdin.

v Henkilö alapuolellani on pahan kerran jäänyt koukkuun digitaaliseen huumeeseen nimeltä Minecraft.

Muoks. Näemmä en tiennyt mitään filosofi Foucalt'sta. Niinpä Jasdrilin viesti on edelleen uusin ja tämän voi jättää täysin huomiotta.
 
(Kukaan ei ainakaan suostu tunnustamaan puolen vuoden aikana minkäänlaisia addiktioita hakuttelupeliä kohtaan, joten vastaanpa vähän vasemmalla kädellä, jotta saadaan tämäkin taas käyntiin)
^Henkilö yläpuolellani on yksi isoimmista ihmisiä joita olen ikänäni tavannut. Hänen myhäilyssään on lisäksi jotain karhumaista.

> Sanotaan, että olen pyrkinyt nimenomaan välttelemään kyseistä peliä, koska olen kuulut sen koukuttavasta konteksista enkä halua joutua sen uhriksi. Samanlainen tapaus oli ollessani yläasteella kun World of Worldcraft oli kova sana ja kaikki kaverit puhuivat siitä ja minä jättäydyin tietoisesti pois piiristä vaivihkaa.

v Henkilö alapuolellani haluaa kertoa jotain vastikään lukemastaan kirjasta.
 
^Henkilö yläpuolellani pelaa Assassin's Creediä, on aktiivinen kontulainen ja näppärä keskustelija ja hänellä on mystillinen allekirjoitus.

>Deathless! Deathless! Paras kirja jota olen vuosiin lukenut, woaah, rakastuin. ♥ Aivan mieletön, nyt haluan vain metsästää lisää Catherynne M. Valenten kirjoja. :)

v Henkilö alapuolellani pitää Etsyssä shoppailemisesta (tai vain sivuston selailemisesta).
 
^Henkilö yläpuolellani on miittaajaperheen uusin jäsen. :D

>Suklaa on tottakai parasta, myös jäätelössä.

v Henkilö alapuolellani tykkää ANNO-peleistä.
 
[skipatkaa tämä viesti jatkossa, konnavahteilen vain]

Hei Cimorene,

pieni muistutus sinulle ja muillekin jatkoa varten, älä vastaa ketjuun ellet vastaa kuvausta seuraavasta kirjoittajasta, PAITSI jos viimeisimmästä viestistä on kulunut jo viikko. :) Ohjeet löytyvät ensimmäisestä viestistä, niin kuin otsikkokin kertoo.

Vehka sanoi:
Ohjeena sen verran, että ellet vastaa edellisen henkilön antamaa kuvausta seuraavasta kirjoittajasta, älä vastaa topikkiin, ellei viimeisimmästä viestistä ole kulunut viikkoa. :)

----

//Nerwen muistuttaa säännöstä: vastaa ketjuun vain jos kuvaus todella koskee sinua.
 
^Henkilö yläpuolellani näkyy miiteissä yhtenään ja hänellä on mielestäni hyvin rehdin oloiset kasvot

> Olen tykännyt siitä vähästä mitä olen päässyt Anno 2070 kaverini luona kokeilemaan ja aihe on videopeliksi aika puhutteleva

v Henkilö alapuolellani on hankkinut mielestään ihan hyvän joululahjan jollekulle ja haluaa kertoa siitä.
 
^ Henkilö yläpuolellani on vaikuttanut minusta aina livetapaamisissa jollain tavalla mystisen kiehtovalta. Kuin hän tietäisi jotain mitä me muut emme tiedäkään.

> Kyllä olen ostanut mielestäni onnistuneen joululahjan joka pitää käydä huomenna hakemassa postista ja haluaisin kertoa siitä, mutta valitettavasti en täällä voi.

v Henkilö alapuolellani on selviytynyt tästä syksyn puolesta ilman suurempia sairasteluja.
 
^Henkilö yläpuolellani on hyvä ystäväni ja odotankin seuraa tapaamistamme innolla!

> Selvisin syksystä suhteellisen terveenä, kun syksyn teatteriporukan kanssa jouduttiin
olemaan erittäin tiiviisti, joka tarkoitti pakollista terveenä pysymistä.
Kuitenkin koko ajan vastanäyttelijän sylissä tai jotain, niin pakko molempien pysyä
terveenä, että pystytään vetämään roolit kunnolla.

v Henkilö alapuolellani on iloinen vihdoin koittaneesta talvesta, pakkasesta ja lumesta.
 
^Henkilö yläpuolellani vaikuttaa viestiensä perusteella ystäväiilseltä ja mukavalta ihmiseltä.:)

>Kylläkylläkyllä, olen mielettömän iloinen talvesta, pakkasesta ja lumesta! Lumesta, koska lumiset oksat puissa ovat niin kauniin näköisiä aamuauringossa. Talvesta, koska talvi vain on niin ihana vuodenaika, ja pakkasesta, koska ei tarvitse tallustella nilkkoja myöten mutavellissä ulkona.

vHenkilö alapuolellani on käynyt ainakin kerran jossain miitissä, tai haluaisi päästä osallistumaan johonkin miittiin.



(Jotenkin näin tämä ketju kai toimii:D)
 
^ Minulla ei rehellisesti sanottuna ole pienintäkään haisua kuka hän on, mistä päin ja minkälainen kontulainen. Toivottavasti iloinen, huumorintajuinen sekä hyvän ruoan ystävä - kuten kunnon kontulaisten kuuluukin. :)

> Olen käynyt ainakin kerran jossain miitissä... kyllä. :D

v Henkilö alapuolellani on ollut Konnussa/Käärmeessä pidempään kuin minä. Hän on todellinen konkari, jonka rinnalla näytän lähes nyypältä. ;)
 
^ Henkilö yläpuolellani aiheuttaa minulle flashbackeja muinaisista Kontu-ajoista, jolloin hän muistaakseni kirjoitteli runoja (kuten minäkin).

> Sikäli kuin profiilin liittymispäivämääriin on uskominen, olen todellakin hippusen vanhempi kontulainen. :D

v Henkilö alapuolellani on innoissaan jalkapallon mm-kisoista.
 
Λ Henkilö yläpuolellani (helpotti tätä kohtaa juuri tuolla ilonaiheiden puolella) harrastaa geokätköilyä.

> Kyllä, olen varsin innoissani piakkoin alkavista jalkapallon MM-kisoista.

V Henkilö alapuolellani on käynyt pelaamassa biljardia parin viimeisen viikon aikana.
 
^
Henkilö yläpuolellani vaikuttaa aktiiviselta kontulaiselta, edellisen viestin perusteella kiinnostunut jalkapallon seuraamisesta. Tai ainakin kuvittelen näin olevan.:)

> Noh, en ole kyllä sitten koskaan pelannut biljardia, ei vain ole minun juttuni.:)


V
Henkilö alapuolellani on käynyt uimassa tänä kesänä ainakin kolme kertaa.
 
^ Henkilö yläpuolellani vaikuttaa jotenkin tutulta, hänestä tulee mieleen eräs nuori nainen tältä paikkakunnalta.

> Kyllä, olen käynyt uimassa tänä kesänä kolmeen otteeseen ainakin. Oli kylmää vettä, ja kävin pulahtamassa. Teatterilta tuli kielto, ettei saa vilustua.

v Henkilö alapuolellani nauttii lomapäivistään vihdoin!
 
^ Tapasin yläpuolisen henkilön ensikerran 2007. Sen jälkeen hän on ainakin heittänyt käsisaippuat kotini seinälle, Järjestänyt useita larppeja joissa aina päädyn naimisiin jonkun kanssa ja toiminut kaasonani oikeissa häissäni.Tätä henkilöä näkisi mieluusti enemmänkin jos hän ei olisi niin super kiireinen.

> Kyllä nautin. Olen jo pikään kaivannut oikein pitkää lomaa ja nyt minulla on oikeus lomailla vaikka kolme vuotta jos vaan rahatilanne sallii.

v Henkilö alapuolellani on vastannut jo Tolkien-seuran kyselyyn.
 
^ Olen tavannut henkilön yläpuolellani tähän mennessä livenä vain viime vuoden The Miitissä. Suloinen pikku hobitti on luonteeltaan herkkä, mutta rohkea ja aktiivinen toimimaan. Voisi olla pikkusiskoni. :heart:

> Olen vastannut kyselyyn varmaan ensimmäisten joukossa. Olen gallup-aktiivinen ja nopea tarttumaan toimeen.

v Henkilö alapuolellani on uskaltautunut tänä kesänä kokeilemaan jotain uutta.
 
^ Olen iloinen että olen saanut tutustua yläpuolella olevaan henkilöön, joka on piirtelevä elämäntapahobitti.

> Olin pidempään miettinyt miten seitanin saisi tehtyä uunissa ja päädyin viimein kokeilemaan. Hyvää tuli :)

v Henkilö alapuolellani törmäsi jännään historialliseen faktaan
 
^ Henkilö yläpuolellani tietää paljon tanssimisesta ja tykkää olla paljain jaloin.

> Niinhän mie törmäsin, mutten kerro sitä, vaan säästelen tietokilpailutopikkiin. Voi veikkoset, kuinka hykerryttävän hauska ja jänskä fakta se on, kunpa tietäisitte...

v Henkilö alapuolellani aikoo osallistua seuraavaan Sotahuutoon, eikä hän tarkoita sillä Pelastusarmeijan lehden tekemistä.
 
^ Henkilö yläpuolellani on aikamoinen koiranleuka ja puujalkojen heittäjä.

> Jollakin tapaa tulee osallistuttua. Joko taistellen tai työvoimana, kun oma ryhmä ensimmäistä kertaa järjestää Sotahuudon.

v Henkilö alapuolellani on tuskastunut helteisiin ja odottaa syksyä intomielin.
 
Satekai sanoi:
^ Olen iloinen että olen saanut tutustua yläpuolella olevaan henkilöön, joka on piirtelevä elämäntapahobitti.

Offailen sen verran että änkeän tähän väliin todetakseni kiitokset Satekaille mainiosta tittelistä! Pakkohan tuo on ottaa omakseen. ;)
 
Ylös