Henkilö yläpuolellani - lue ohjeet ekasta viestistä!

^Henkilö yläpuolellani on joutunut oudosti silmieni ohittamaksi, tai sitten on vaihtanut avatariaan ihan äskettäin.

>No en seuraa! Ei jaksa innostaa...

vHenkilö alapuolellani pitää tulisesta ruuasta
 
^Henkilö yläpuolellani on minulle aika tuntematon, mutta hänellä on kiva avatar ja on samanikäinen joten eiköhän hän ihan kunnon Kontulainen ole! :D

>Joo, pidän tulisesta ruuasta todella paljon, vaikka sitä syödessäni nenäni rupeaa aina vuotamaan.

vHenkilö alapuolellani pitää Maraboun Daim-suklaasta ja seuraa Lost-sarjaa Neloselta.
 
^Henkilö yläpuolellani viiltelee toisinaan itseään lusikalla.

>Mieluiten suklaalevymuodossa. Njam! Yritin jo kertaalleen lopettaa Lostin katsomisen ja spoilaantua netissä, mutta löysin sieltä enemmän kysymyksiä kuin vastauksia. Jatkoin sitten.

vHenkilö alapuolellani on tuskitellut sitä, ettei pysty nuolemaan kyynärpäitään.
 
^Henkilö yläpuolellani on usein kuivan humoristinen. Hän on taitava kirjoittaja ja varsin idearikas, kuten nopanheittäjyys kertoo. Pagba osaa silloin tällöin piikitellä hieman ilkeästikin, mutta hänellä on kuitenkin hyvä sydän, päätellen osanotoista ja siitä hellyydestä, jolla puhuu pojastaan. Ettäs tiette.

>En oikeastaan, mutta myönnän kerran yrittäneeni.

v Henkilö alapuolellani osaa matkia pokémonien ääniä.
 
^ Henkilö yläpuolellani on mukava ja kirjallisesti hyvin lahjakas otus (joka tykkää LeGuinista).

> Jep, Pikapika! Bulba! Squirtlesquirtlesquirtle! Ja kyllä, sama toimii myös "livenä". Kysykää vaikka KRO:lta.

v Henkilö alapuolellani ei ole vielä lukenut Hurinin lasten tarinaa.
 
^Henkilö yläpuolellani taitaa tykätä aivan uskomattoman paljon kissoista. Häneltä varmaan löytyy niitä (tai muita söpöjä nelijalkaisia) yksi tai useampikin. Hän vaikuttaa hyvin mukavalta immeiseltä. :)

> Ei, en ole lukenut vielä Hurinin lasten tarinaa. Meinasin ostaa sen tässä viime kuussa, mutta päädyinkin sitten ostamaan The Dirtin. Ajattelin että ostan sen sitten kun se on vähän halvempi koska rahat on niukalla. :)

V Henkilö alapuolellani taasen, hän (kuten minäkin) vollotti viime torstaina Lostia katsoessaan.
 
^ Henkilö yläpuolellani vaikuttaa mukavalta ja iloiselta henkilöltä, jolla on tavoitteita tulevaisuutensa suhteen. Hän käyttää tekstissään hauskasti hymiöitä.

> Nähäi, en vollottanut viime viikolla Lostia katsoessa, enkä myöskään ensimmäisellä kerralla jakson nähdessäni. Itse asiassa en koskaan vollota katsoessani elokuvia tai TV-sarjoja tai kirjoja lukiessani tai...

v Henkilö alapuolellani ei voi sietää scifi-sarjoja tai -elokuvia tai yhtikäs mitään scifiin liittyvää.
 
^henkilö yläpuolella on varmaankin mies (no okei okei, katoin profiilista) koska ei itke TV sarjoja katsellessaan.

>en kyllä tiiä. Kyllä jotain scifiä voi lukee, mutta en kyllä pidä (ainakaan mistään tähän mennessä näkemästäni) scifi elokuvasta.

vhenkilö alapuolellani on yli-innokas kirjoittaja.
 
^ Henkilö yläpuolellani tykkää henkilö yläpuolellani keskustelusta.

>Tämä henkilö on niin yli-innokas kirjoittaja, ettei koskaan saa aikaiseksi lausettakaan, kun vaan puhkuu intoa kirjoittaa, mutta ei saa ajatuksiaan päästä ulos.

v Henkilö alapuolellani miettii usein tutkiessaan kaikenlaisia esineitä: Millainen sen keksimisprosessi on ollut ja minkälainen persoona sen keksijä oli?
 
^Henkilöllä yläpuolellani on sellainen avatar, että sitä jää tuijottamaan vähäksi aikaa miettimään, mitä se esittää. Myös hänen nickinsä on sellainen, etten todellakaan tiedä, kuinka se lausuttaisiin. Allekirjoituksesta päätellen hänet voi syödä.

> Henkilö tässä ei ole aiemin miettinyt asioiden keksimisprosessia, mutta saattaa nyt aloittaa, koska heräsin siihen, että sen sijaan että tuijotan tylsänä tyhjyyteen, voisin miettiä miten se tyhjyys tuli eteeni tuijotettavaksi. Lienee mielenkiintoisempaa.

v Henkilö alapuolellani ei käytä lyijytäytekyniä, koska häneltä on aina lyijy lopussa.
 
^ Henkilöllä yläpuolellani oleva avatar on meidän äidinkielenkirjassa. :grin: Lisäksi hän on aina luullut että Dumbledore tappoi Grindewaldin.

> Käytän lyijytäytekyniä silloin tällöin, kun saan muilta lainaan niitä ja ne ovat pullollaan lyijyä :twisted: *nuolee huuliaan ja suunnittelee kynän varastamista*. Muuten sattuu aina lyijy loppumaan :D

v Henkilö alapuolellani ajattelee, että maahanmuuttajat ovat uhka Suomelle.
 
[off]
Círdan sanoi:
Henkilöllä yläpuolellani oleva avatar on meidän äidinkielenkirjassa :grin: .
Mhäh, John Howen Tolkien-kuvitusta äidinkielenkirjassa? Mihin tämä maailma oikein on menossa - parempaan päin? :urg:
[/off]
 
Älkääkä sanoko yli-innokkaaks tähän keskusteluun... :nekobasu:
^henkilö yläpuolellani on innokas kirjoittaja ja tuntuu olevan aiheesta riippumatta joka paikassa ilmaisemassa mielipidettään.
>Ei maahanmuuttajissa mitään pahaa ole! Eivät todellakaan mikään uhka!
vHenkilö alapuolellani pitää pikkuveljen parhaita parhaina karkkeina maailmassa. :D
 
^ Avatarin vuoksi yhdistin ylhäisemmän henkilön ensinnä Círdaniin, molemmilla kun on oikeassa reunassa kirkasta. (En koskaan kiinnitä avan sisältöön huomiota, enemmänkin niiden muotoon ja sävyyn. Lisäksi olen olltu viimeaikoina epäaktiivinen, ja koin uuden herätyksen vasta ihan hiljattain aamunkoin aikaan - siksi kaikki uudet viestihaukat, jollaisia kumpainenkin edellämainituista käyttäjistä on, on jäänyt huomaamatta ennen kuin vasta nyt.) Siksipä luulin hänen olevan mies. Haelvae tykkää salmiakista, vaikka Salmakia ei tykkääkkään. Lisäksi hän on hälväläinen urheilufani, joka on kyllaestynyt Kimi Raeikkoesiin ja Matti Hautamaekeihin, ja siksi protestinomaisesi omaksui kaeyttaejaenimekseen Haelvaen.

- Minä en ole koskaan kuullutkaan moisista karkeista, mutta uskoisin olevani pitämättä niistä. En erityisemmin välitä useimmista karamelleista (joka on sanan 'karkki' alkuperä; vrt. englannin caramel, joka on perua latinan cannamelliksesta, joka on muodostunut latinan sanoista canna (ruoko) + mellis (hunaja). Canna voidaan myös jäljittää kreikan kanna:an, joka taasen on luultavasti perua assyyrian qanu:sta, joka on lainattu sumerien gin:istä. Toisaalta cannamelliksellä voi olla arabialainen tausta, siitä kuitenkin myöhemmin toisaalla.).

v Alapuolellani oleva henkilö ei lukenut äskeistä etymologiaa pohdiskelevaa tekstiäni loppuun, ainakaan ajatuksen kanssa. Hän on käynyt ulkomailla viidesti ja osaa saksaa.


ps. etsin hetken nappulaa ylösalaisin olevalle hatulle.
 
offia, offia...

Elmemmakil, minä olen sukupuoleltani mies :p Viestistäsi sai sen kuvan että luulit että olen mies.. :grin: Olkoon tämä informaationa ettei tule väärinkäsityksiä..
 
^ Henkilöä yläpuolellani sanotaan #konnussa Gwyddaksi, myös NotGwyddaksi, ja hän virheellisesti luuli minua Haelvaeksi.. Lisäksi hänellä on nimi jonka tarkoitusta en muista..

> En lukenut, en, en älynnyt mitään siitä. Olen käynyt kuin ihmeen kaupalla tasan viisi kertaa ulkomailla: Berliini x3, Lontoo x1, Tallinna x1 (= Saksa, Englanti ja Viro). Osaan puhua saksaa suht koht sujuvasti, olen lukenut sitä 4 vuotta.

v Henkilö alapuolellani puree kynsiään ja luulee olevansa muita parempi autonajaja.
 
^Henkilö yläpuolellani on aktiivinen ja melko uusi kärmesläinen, joka on kunnostautunut eritoten Keski-Maa ja Tolkien -huoneessa, jossa hänen viestejään on mukava lukea.

>En luule olevani muita parempi autolla ajaja, tiedän olevani huono kuin mikä. Siksi juuri sitä täytyy aina välillä päästä harjoittelemaan. Ja en pure kynsiäni, niihin voi olla tarttunut ties mitä mönjää, hyi.

v Henkilö alapuolellani ei meinaa keksiä, mitä arvaisi alapuolelle tulevasta henkilöstä.
 
^
En tiedä henkilöstä joka on yläpuolellani, koska olen uusi. Noh, olkoon, keksin... Hänellä on kiva avatar.

>No oli hiukkasen vaikea keksiä, mutta kuitenkin tarpeeksi helppoa :roll:

v
Alapuolellani henkilö on pakkomielteinen teksiviestien lähettelijä.
 
^
Henkilö yläpuolellani on ilmeisestikin melko uusi käyttäjä, mutta kuitenkin on tullut rohkeasti mukaan keskusteluihin. Hänellä on myös kauniin keväinen avatar.

>Kyllähän noita tekstiviestejä tulee läheteltyä joskus liikaakin, mutta enemmän pidän soittamisesta tai kasvokkain juttelusta.

v
Henkilö alapuolellani kärsii siitepölyallergiasta.
 
Ylös