Henkilö yläpuolellani - lue ohjeet ekasta viestistä!

^ Henkilö yläpuolellani pitää galleriavakoilun perusteella Damn Seagullsista ja Tim Burtonin elokuvista, joten hänellä on ilmeisen hyvä maku. ;)

> Voi kyllä! Vihaan kevättä, kun siitepölyä, katupölyä ja kaikenlaista pölyä on pää täynnä.

v Henkilö alapuolellani omistaa jonkin sellaisen soittimen, jota ei osaa soittaa.
 
^ Henkilö yläpuolellani pitää monenlaisesta musiikista, ja on kuunnelut monta kipaletta last.fm:n tietojen mukaan. Verrattuna ainakin minun kipaleisiini :roll:

> Itse asiassa ei. Kyllä omistan kaksi bassoa, fagotin ja erinäisiä huiluja, mutta jokaisen soitto sujuu (ainakin omasta mielestäni..)

v Henkilö alapuolellani vastustaa eläinkokeita.
 
Ja taas minun vuoro! :p
^Henkilö yläpuolellani.. Häh? Mistäs minä mitään voisin sanoa, kun en kunnolla kontulaista tunne.. Hänellä on kiva ava ja hän osaa soittaa monia erilaisia soittimia.

>Kyllä vastustan todella, mutta sitten taas en ole asiaan senkään vertaa perehtynyt, että tietäisin, mikä olisi eläinkokeille vaihtoehtoinen.

v Henkilö alapuolellani on mielestään kaikkein suurin muumifani maailmassa! :D
 
^ Henkilö yöäpuolellani on jälleen minun henkilö yläpuolellani. Hän on erittäin utelias ja yrittää selvittää Tikin #kontu tempun. Lisäksi hän potee raskasta self-angstia yksityisviestien lähettämisestä.

> Noh.. Muumit ovat ihan kivoja mutta en nyt sanoisi että olen suurin fani :roll:..

v Henkilö alapuolellani tietää jonkin suuren salaisuuden ja palaa halusta kertoa sen muille.
 
^Henkilö yläpuolellani on väsännyt viimeisimmän Joka hobitin leppoisan trivian, ja kaiketi lähitulevaisuudessa virtuaalisella punakynällä korjailee armotta väärät ja vaillinaiset vastaukset :)

> Totta. Minulla on suuri salaisuus. Eri asia onkin, kerronko sitä aivan kaikille. On todella mahtava ja tärkeä olo, kun tietää jotakin mitä toiset eivät. Heh heh.

Henkilö alapuolellani on suuri täysikuun ystävä.
 
^ Henkilö yläpuolellani kirjoittaa kaunista kieltä, ja kuvaili hienosti rakkauttaan Fëanoriin. Ja hänellä on hyvä itsekuri, koska hän pystyy pitämään salaisuutensa (etenkin jos se on oma salaisuus ja kertominen olisi sallittua).

> Totta, pidän täysikuusta. Viimeksi tuijottelin sitä lentokoneen ikkunasta. Taianomaista. Newfoundlandilaiskaupungin valot kymmenen kilometriä alapuolella olivat ainut kilpailija kuun häikäisevälle loistolle, joka vielä toisti itsensä Pohjois-Atlantin pinnasta.

v Henkilö alapuolellani käyttää Ylen Areenaa enemmän tai vähemmän säännöllisesti, ja katsoo sieltä erityisesti asiaohjelmia.
 
^Kuika ollakaan, minä en tunne henkilöä uläpuolellani sen erikoisemmin. Hänen avansa saa minut aina ajattelemaan jotain pyykkiä pesemässä olevaa ihmistä. Hän on jo melko "vanha" kontulainen ja on kirjoittanut paaaaljon viestejä. Ihailtavaa..

>no empä katsele Ylen Areenaa.

vHenkilö alapuolellani kärsii tällä hetkellä jostain suuresta surusta.
 
^ Henkilö yläpuolellani on yksi aktiivisimmista tänä vuonna liittyneistä kontulaisista ja hän on Círdanin avatarista samaa mieltä kuin minä, että se näyttää pilveltä eikä aallolta.

> No niin kärsii, kun tuntuu että en osaa tehdä mitään oikein. :(

v Henkilö alapuolellani on iloinen.
 
Kun ei kukaan muukaan, niin minä sitten..
^henkilö yläpuolellani on saanut lakin, niin kuin avasta näkyy. Avakin on muuten aivan loistava, niinkuin tuolla spekuloidaan avatareja -topicissa on jo mainittu.

>Olen! Kukapa nyt ei olisi iloinen viidensadan stipendistä!

vHenkilö alapuolellani, ei millään keksi, mitä laittaisi tähän kohtaan ja ensimmäinen ajatus, mikä hänen päähänsä pälkähtää liittyy jotenkin tunteisiin, kuten kaksi muuta aiempaakin.
 
Toivottavasti tämä menee nyt oikein.. :D

^Henkilö yläpuolellani on melko uusi käyttäjä, mutta hyvin aktiivinen sellainen, ja muutenkin mukava persoona.

>Tunteisiin liittyen sanoisin, että olen umpirakastunut :p

v Henkilö alapuolellani tuntee vetoa Draculaan. :p
 
No niin, tämä keskusteluhan on saanut taas eloa! :)

^ Henkilö yläpuolellani asuu omasta mielestään liian kaukana koulusta. Hänen koneensa (varsinkin mese) bugittaa hyvin runsaasti eikä hän pidä siitä yhtään. Hän näyttää silloin tällöin siltä kuin olisi aikomuksissa syödä poikaystävänsä. (Lisääkin tietoa löytyy, mutta en viitsi laittaa kaikkea!)

> No en tunne minkäänlaista vetoa! Enemmänkin Dracula pelottaa minua.. [22]

v Henkilö alapuolellani pelkää maailmanloppua.
 
^ Henkilö yläpuolellani on saanut minut hämmästymään, koska hän on samanikäinen kuin minä, ja kirjoittaa paljon asiallisempia viestejä kuin minä :grin: Lisäksi hän harrastaa tanssia, ja hän on viimeaikoina saanut lempinimekseen Sirkku, vaikka onkin miessukupuolta edustava kontulainen.

> Jos ilmastonmuutoksen toteutuminen lasketaan maailmanlopuksi, osuit oikeaan. Ei ole kivaa jos puoli Suomea jää meren alle...

v Henkilö alapuolellani pitää kesästä, uimisesta ja linnun laulusta rannalla. Nauttii elämästä! :)
 
^ Henkilö yläpuolellani ei ilmeisesti vastannut viimeisimpään Joka Hobitin Leppoisaan Triviaan, vaikka muutoin on kovin aktiivinen täällä.

> Kyllä, kovastikin pidän noista, uiminen käy kyllä muutoinkin kuin kesällä ja linnun laulu muuallakin kuin rannalla on kaunista. Kesä tietysti on vain kesällä ja talvella on pääasiassa kylmä.

v Henkilö alapuolellani ei osaa päättää mitä söisi päivälliseksi.
 
^ Henkilö yläpuolellani ei ole ottanut käyttöön titteliä, vaikka onkin saanut kokonaista kaksi loistavaa ehdotusta.

> Itse asiassa en osaa päättää, mitä söisin lounaaksi. Ruokalassa ei ole mitään ihmisravinnoksi kelpaavaa enkä ehtinyt käydä aamulla kaupassa. Olisipa kääpiöleipää, niin ruokalan silakkapihvikin alkaisi tuntua vallan makoisalta vaihtoehdolta.

v Henkilö alapuolellani odottaa kauhulla helteitä ja hikoilua.
 
^ Näin henkilöstä yläpuolellani unta keväämmällä (unessa hänellä oli punaiset hiukset). Hänellä oli ainakin ennen myös näyttävä kokoelma barbaarielokuvia!

> Odotanko kauhulla helteitä? Hiemanko! En pidä kuumuudesta ollenkaan ja palan hirveän helposti, eli minulle sopisi paremmin noin 18-20 astetta lämmintä.

v Henkilö alapuolellani aikoo matkustaa kesällä Euroopan ulkopuolelle.
 
^ Henkilö yläpuolellani on tietojeni mukaan etevä puhumaan englantia. Lisäksi hän koukuttui aikoinaan pahasti Castlevania-peliin.

> Noh, jos Englanti lasketaan Euroopan ulkopuolelle niin sitten! :) Ensi kesänä olisi tarkoitus matkata Jamaikalle tanssin mukana.

v Henkilö alapuolellani ei ole koskaan ehdottanut yhtään titteliä.
 
^Henkilö yläpuolellani muistuttaa eräiden henkilöiden mielestä vaahtokarkkia avatariltaa, hänen irc-gallerian kuvissa eivät näy kasvot, hän on Kontu-kummi, hän kehtaa olla tulematta The Miittiin jonkun tosi tärkeän sukulaisen juhlan takia, ja hän on oikein ymmärtänyt, mitä Potter-elokuvissa on vikana.

> Olenpas. Neljä tulee tässä heti mieleen. Eiku viisi. Viisi, se on lopullinen vastaukseni (mutta onko se totuus? Emme ehkä koskaan saa tietää...) Ei, kuusi! Vieläkö kasvaa?

v Henkilö alapuolellani EI ole käynyt lukemassa novelliani Vitsaus, mutta nyt ehkä lukee tuntiessaan omantunnon pistoksen, koska sitä ei ole kukaan vielä kommentoinut, vaikka minä sitä niin odotan. Sitten minulla on hyvä mieli ja toivottavasti henkilöllä alapuolellanikin, koska on saattanut minut niin iloiseksi. Joko tämä viesti riittää? Ehkä.
 
^ henkilö yläpuolellani on hyvin erikoinen ihminen. Tunnen hänet in real life ja siitä tämä erikoisuus. Hän omistaa kaksi koiraa ja.. En paljasta kaikkea..

> En ole lukenut, mutta ehkäpä nyt..

v Henkilö alapuolellani on mielestään liian lihava tai laiha.
 
^ Henkilö yläpuolellani on minulle melko tuntematon tuttavuus. Hän omistaa mielenkiintoisen allekirjoituksen.. :)

> Itseasiassa pidän itseäni melko sopivan painoisena. Eli väärin meni, ketuttaako? [25]

v Henkilö alapuolellani aikoo osallistua tämän vuoden The Miittiin.
 
Off alkaa..

Dracaena sanoi:
hän kehtaa olla tulematta The Miittiin jonkun tosi tärkeän sukulaisen juhlan takia

Hei, älä kehtaa! Saat sen kuulostamaan tosi pahalta! :p En minä sinne juhliin haluaisi mennä, se vaan oli äidin keino estää minua menemästä the Miittiin. Ensi vuonna niin ei tapahdu.

.. Off päättyy.
 
Ylös