Hobitin 80-vuotisjuhlaluenta - aikataulu ja taustakeskustelu

Jos Hobitti on ennestään tuttu, eikä omaa sielua korvenna lukea vain osaa kirjasta, voi hypätä toki mukaan siitä, missä nyt mennään tai kommentoida asioita vanhasta muistista!
 
Alkavalle viikolle on vielä alustaja, mutta seuraavalle ei, joten ilmoittaudun käsittelemään silloin Kydyn/Smaugin viimeisiä hetkiä. Alustelkaahan muutkin välillä, ettei tämä mene ihan minun ja Sidhielin vuorotteluksi ;)
 
  • Like
Reaktiot: Tik
Sopiihan se! Minä voin ottaa seuraavan vuoron. Kuka mahtaa suklaan syönniltä ehtiä toimttamaan joulunpyhien tienoilla alustusta Bilbon öisestä retkestä noman-maan taakse (Varas yöllä)? Entä rakettien paukuttelulta (tai niiden välttelyltä) uudenvuoden tietämillä hurjasta taistelukohtauksesta (Pilvet repeävät)?

Tässähän alkaa tulla suorastaan kiire, jos haluaa ehtiä mukaan. Ei niitä lukuja niin kovin paljon enää ole jäljellä. Mutta kaikki jäljelle jääneet ovat vapaata riistaa.
 
Last edited:
Huomatkaa muuten, että joulupäivänä alkavan ensi viikon alustusvuoro on yhä vapaana. Voin sen kyllä hoitaa, sikälimikäli innokasta alustajaa ei ilmaannu, mutta en vuoroa varaa -- jotta tuo mahdollinen innokas alustaja saa tilaisuutensa.
 
Jaa, ehkä minä sitten varaan sen, jotta tähänkin ehdin vielä osallistua.
Siis otan luvun XVI.
 
  • Like
Reaktiot: Tik
Eniromaista! Olórinin mukaantulosta riemastuneena päätin varata itselleni kartat tammikuun lopulta. Vaan vielä ehtii mukaan niin uusia kuin vanhojakin alustajia, kaksi kokonaista lukua on jäljellä ynnä kuvitus (hmm, @Heathertoes kiinnostaako? ehditkö?) sekä Suuri Loppukeskustelu.
 
Kun kerran alustelin ensimmäisen luvun, niin olisihan se varsin sopiva päätös ottaa osalleni myös viimeinen. Käsittelen siis mielelläni luvun Viimeinen vaihe / Viimeiset vaiheet.
 
Anteeksi unohdukseni, menen kirjoittamaan alustustani saman tien.
 
Tähtään tiistaille kuvitusalustukseni kanssa (joo, mopo alkaa lähteä käsistä, ylläriiihh), tiedoxxxx :D
 
Kas niin, nyt ovat kaikki keskustelut auki, loppukeskustelun aloitin juuri, koska sitä ei kukaan ollut itselleen varannut.

Kiitos kaikille osallistujille ja seuraajille, tämä oli hauskaa! Ketjut pysyvät tietysti auki hamaan tulevaisuuteen saakka, joten kaikkiin lukuihin ynnä muihin osuuksiin voi ilman muuta laittaa lisää viestejä aina kun jotakin sanottavaa tai kysyttävää ilmaantuu.
 
Ylös