Hobitti Turun Kaupunginteatterissa 11/2021

Mie lähtisin mieluusti mukaan! Asun nykyään Turussa, joten kerrankin oisi heleppo lähteä miittaamaan vuooosien tauon jälkeen. Eli yhen lipun varaisin. :)
Hei @Vimes, laitoin sulle yksityisviestin lipuista, asialla on kiire.
 
Mulla on nyt liput, mutta ne ovat yhtenä pitkänä pdf-tiedostona. Yritän viikonloppuna pähkäillä, miten sen saa pätkittyä. 😅
 
Ja hei noista väliaikatarjoiluista, niin niissä oli ryhmävarauksen minimi 20 samaa tuotetta, jota tuskin saadaan kasaan. Eli käytännössä varaukset täytynee tehdä tuolta yksityisvarausten puolelta. Ajattelin kanssa tehdä varauksen etukäteen, haluaako joku tulla samaan pöytään eli samaan varaukseen?
 
Ja sitten vielä yksi asia. Mulla on tosiaan noi meidän teatteriliput ja yritän jakaa ne huomenna. Useampia lippuja varanneille jaan vierekkäiset paikat ja alelippujen paikat ovat siellä missä ne ovat, mutta jos jollakulla on muita vahvoja toiveita siitä, kenen vieressä haluaa istua, niin laittakaa viestiä vastauksena yksärillä tämän päivän eli lauantain aikana, niin katson, mitä voin tehdä. Muuten jaan paikat suunnilleen ilmoittautumisjärjestyksessä.
 
Ja hei noista väliaikatarjoiluista, niin niissä oli ryhmävarauksen minimi 20 samaa tuotetta, jota tuskin saadaan kasaan. Eli käytännössä varaukset täytynee tehdä tuolta yksityisvarausten puolelta. Ajattelin kanssa tehdä varauksen etukäteen, haluaako joku tulla samaan pöytään eli samaan varaukseen?
IMielellään tultaisiin Novan kanssa samaan varaukseen. Tarvitseeko tilaus tietää varatessa?
 
Tarkoittaako tämä siis, että äitini ja lapseni istuvat joillain satunnaisilla paikoilla?
Ei, aleliput ovat vierekkäin ja vieressä on peruslippupaikkoja, joten te saatte viisi vierekkäistä paikkaa. Eli pystyn järjestämään vierekkäiset paikat niille, jotka ostivat yhdessä useamman lipun.
 
Last edited:
Mielellään tultaisiin Novan kanssa samaan varaukseen. Tarvitseeko tilaus tietää varatessa?
Juu, pitää tilata ja maksaakin etukäteen. Saahan tarjoilua toki ostaa paikanpäältäkin, mutta sitten ei ole varattua pöytää ja joutuu jonottamaan. Tässä listaa: https://teatteri.turku.fi/sites/default/files/atoms/files/valiaikatarjoiluesite_syksy_2021_0.pdf tai täältä:
 
Last edited:
Minä varasin Hobitti-leivokset etukäteen, koska viimeksi kahvilaan oli hirmuinen jono ja lisäksi Hanna Kullanväärtti sanoi, että heidän ollessaan katsomassa Sormusten Herraa näytelmän nimikkoleivokset loppuivat kesken.
 
Ja sitten vielä yksi asia. Mulla on tosiaan noi meidän teatteriliput ja yritän jakaa ne huomenna. Useampia lippuja varanneille jaan vierekkäiset paikat ja alelippujen paikat ovat siellä missä ne ovat, mutta jos jollakulla on muita vahvoja toiveita siitä, kenen vieressä haluaa istua, niin laittakaa viestiä vastauksena yksärillä tämän päivän eli lauantain aikana, niin katson, mitä voin tehdä. Muuten jaan paikat suunnilleen ilmoittautumisjärjestyksessä.
Ja sitten vielä yksi asia. Mulla on tosiaan noi meidän teatteriliput ja yritän jakaa ne huomenna. Useampia lippuja varanneille jaan vierekkäiset paikat ja alelippujen paikat ovat siellä missä ne ovat, mutta jos jollakulla on muita vahvoja toiveita siitä, kenen vieressä haluaa istua, niin laittakaa viestiä vastauksena yksärillä tämän päivän eli lauantain aikana, niin katson, mitä voin tehdä. Muuten jaan paikat suunnilleen ilmoittautumisjärjestyksessä.
OnKo kaksi yhtä kuin monta?
 
No nyt on liput mailailtu kaikille paitsi @Olórin ille, joka ei ole vielä ilmoittanut, mihin sähköpostiin hän sen haluaa 😊. Jos lippujen kanssaon jotain ongelmia, niin ilmoitelkaa mulle.
 
Ylen Lounais-Suomen uutisissa oli tänään juttua Hobitti-näytelmästä. Ohessa linkki Areenaan, Hobitista aletaan puhua kohdassa 5.23:


P.S. Samoissa uutisissa (3.23) kerrotaan myös, että Lounais-Suomessa on mahdollisesti (ettei vain todennäköisesti tai jopa aika varmasti) lähiaikoina tulossa rajoituksia yli sadan hengen yleisötilaisuuksiin, koska arvaatte kai miksi. Joulukuussa tilanne voi olla toinen (pahempi tai parempi, kuka tietää) mutta jos joku pyrkii paikalliseen LoTR-konserttiin Logomoon (samat muutokset esiintyjiin tietysti siellä kuin Helsingissä) 21. marraskuuta, lienee viisasta tarkkailla tilanteen kehittymistä ja pitää koronapassi valmiina taskussa.

P.P.S.S. Turun Sanomien verkkosivuilla (arvatenkin myös paperiversiossa) oli eilen uutinen Hobitista. Lukekoot ensimmäisiä rivejä pidemmälle ne, joilla on digitilaus voimassa:

 
Last edited:
Ylös