Hukkunut linkki

Fearless

Hobitti
Minulta on kadonnut osoite, josta voi ladata Open Canvas nimisen piirustamisohjelman... Jos joku olisi niin ystävällinen, että ilmoittaisi minulle mistä OC voi ladata (englanniksi) olisin hyyyvin kiitollinen. :)
 
http://artofdreams.free.fr/tutorials/tips_oc1.htm#download

Tuolta sivulta löytyisi ainakin jotakin siihen viittaavaa juuri tuosta downloading -otsikon alta. :)Ehkä sieltä löytyy kaikkea muutakin hyödyllistä tietoa.
 
Onko tässä mitään vaarallista ladata tätä? Viiruksia meinaan tai jotain? xD Olen nimittäin juuri tekemässä tärkeää tutkimus juttua jonka kanssa olen sählännyt jo kauan. Jos se nyt tuhoutuu niin menen varmaan silalle ja hyppään alas.
 
Google löytää kyllä tallaisetkin

Tässä virallinen kotisivu:
http://www.portalgraphics.net/en/index.asp
 
Valitettavasti vain tuolla sivulla on vain Open Canvasin maksulliset kakkos- ja kolmosversiot.
 
asi sanoi:
Onko tässä mitään vaarallista ladata tätä?
[offtopic] Vaaraa ei ole, kunhan mitään ladattavaa juttua ei mene avaamaan suoraan linkistä, vaan lataa sen ensin omalle koneelleen ja tarkastaa sen jollain päivitetyllä virusohjelmalla ennen sen suorittamista tai purkamista (ellei ohjelma tee tätä jo automaattisesti). Vaikka viruksia onkin liikkeellä huimia määriä, niin huolellisuudella, varoivaisuudella ja terveellä maalaisjärjellä pärjää. Ja yleensä myös siitä on hyötyä, jos tietää mitä on tekemässä. :) [/offtopic]
 
Itseasiassa vaaralliset ohjelmat ja tiedostot paljastuvat jo sillä, millaiselta sivustolta/sivulta niitä on hakemassa. Yleensä kotisivuntapaiset ovat varsin luetettavia, kun taas mainoksia täynnä vilisevät ja ties mitä sisältävät sivut ovat varsin todennäköisiä viruspesäkkeitä.

En ole miettinyt tarkkaa syytä siihen, miksi minun surffaustapani on turvallinen. Ei ole iskenyt ainutkaan virus itse käyttämääni koneeseen. Ehkä olen vain luonnostaan epäluuloinen oikeissa paikoissa.

Minulla ei ole virustutkaa. Palomuuri löytyy.
 
asi sanoi:
Jos se nyt tuhoutuu niin menen varmaan silalle ja hyppään alas.

Varmuuskopioita, anyone?

Jos tutkimus on tekstimuotoinen - printtaa. Tallenna vaikka aina parin päivän tai päivän välein eri disketille, tai vaikka käräytä rompulle.

Jos nuo varotoimet tuntuvat ylimitoitetuilta - ei se mikään tärkeä voi ollakaan.
 
Ylös