Huonot vitsit ja huornijalkat, sekä muuta täysin tarpeetonta muka-hauskaa

Merri

Ylläpitäjä
Vastuuhenkilö
Ylläpitäjä
Mitä saadaan kun Merri oppii sosiaalisuutta?
- Some


Keksin jotain mahdollisesti hauskempaa joskus toiste. Mutta kuten tästä aloituksesta näkee, niin kukapa sitä laatua kaipaisi, kun puolikkaalla hymähdyksellä pääsee jo pitkälle.
 
Miksi Kaijakka-nimisen ravintolan ei kannata laajentua Tiibetiin? Koska siellä on jo kai jakkia.

Ehdottoman tarpeellinen ketju!
 
Mitä sittemmin väärennösten saralla kunnostautuneen Jari-pojan äiti huusi valtavan kokoisen vauvansa ensi kertaa nähdessään?
- Hui, Jari!
 
Sanamuunnokset menevät mukahauskaan sarjaan.
Tyttäreni toi minulle eräänä päivänä kaksi kukkaa.
 
Kunnollinen tullimies + pennuille jaffaa. Siinä pari sanaväännösten kanssa samaan sarjaan menevää "hauskaa", väsymysnaurut aiheuttanutta typerää sanaparia.
 
Tykkäisin kyllä enempi uusista itsekeksityistä kuin samojen vanhojen uudelleentoisinnoista, jotka on jo kuullut krossiin kertaan :) #valtavirtakulttuurinvihollinen

(Ja näytän mallia sillä, etten tähän vängällä nyt keksi mitään, vaan panttaan siihen hetkeen, kun päässä välähtää ja muistan tämän ihanan topikin.)
 
Tässäpä vielä toinen omassa elämässäni spontaanisti vastaan tulleista sanamuunnoksista. Pasi-eno.

Miksi sanamuunnokset liittyvät niin usein alapään asioihin?
 
Tämä ei sitten ole minun keksintöäni, mutta:

Giljotiinin käyttö on aika päätöntä touhua. Se vaatii päättäväistä luonnetta. Käytön jälkeen on hartioilta pudonnut paino.
 
Kävelin Alkon ohi tänään ja siellä mainostettiin, että "ALE- Olut maistuu kesäiseltä" tjsp.
Mietin sitten että huehue, olut olut.
 
Yleensä ajatellaan lehmän olevan se turvallinen eläin, joka ammuu, ja kissan vain kehräävän ja sanovan: "Miau!" Oikeasti molemmat osaavat käyttää myös karkeaa kieltä, paljon karkeampaa kuin ihmiset. Sitä ne käyttävät syömiseen ja nuolemiseen.
 
  • Like
Reaktiot: Tik
Kuulin kerran lehmän sanovan: "Jollei kohta tule rehua niin minä ammun!" Karhu-ryhmä piiritti navetan.
 
"Voi helkkari", sanos talkkari, ku ratkes verkkari ja repes alkkari just kun ohi ajo volkkari.

Perään voisi lisätä vielä: Siinä hyvä syy korkata pullollinen valkkari.
 
Maailma muuttuu.

Ennen oli Leijonakuningas ja Hakuna Matata.

Nyt on Pokémon GO ja Kakuna Rattata.
 
Ylös