Hyvä sinä (ent. Kehu kontulaista)

Amrothin sitkeys on ihailtavaa. Pienistä alkuvaikeuksista huolimatta hän on jaksanut yrittää ja sopeutunut todella hienosti joukkoomme :)

Minua jaksaa ilahduttaa Dracaenan (ja toki muidenkin) panos smial Juhlapuun asioiden hoidossa. Ilman tekeviä smialilaisia ei koko smialia olisi olemassakaan. Olen todella positiivisesti yllättynyt siitä miten toimiva ja elinvoimainen kyseinen smial edelleen on. Ja siitä että väki on edelleen motivoitunutta tekemään asioita. Viimeistää kun vähän potkii vauhtia ;)
 
Kiitos Jaamar, mukavaa huomata, että olen tervetullut Käärmeeseen. vaikka, en alku onkin ollut vähän kivikkoinen.:)

Jottei menisi ihan ohi aiheen, niin kehuttakoon Arwen Undomiel Iltatähteä hienosta tarinastaan, tarina vain on hieno, muuten en asiaani osaa ilmaista.:)
http://keskustelu.kontu.info/El%C3%A4m%C3%A4%C3%A4k%C3%B6_Arwenin_mietiskelyj%C3%A4_ja_raapustuksia?pid=96468#pid96468
 
Uuden ketjukuvauksen hengessä ylistän Shackleboltia hänen tämänpäiväisestä kiristään Lukupiirissä ja odotan jo innokkaasti viimeistä loppuvetoa, jossa Oikotie ja sieniä ilmestyy alustettuna keskusteltavaksemme.
 
Miittikuva-arkisto! Mikä kertakaikkiaan mahtava idea. Ja niin itsestäänselvää että noin asia olisi pitänyt toteuttaa jo aikapäiviä sitten. Idean isää/äitiä en tiedä, mutta hienoa Steel kun toteutit sen.
 
Minulla on tänään tosi kiitollinen olo Kontulaisista!
@Jaamar , olen edelleen tosi iloinen niistä keskusteluista joita miitissä käytiin. Ne ovat tuottaneet hedelmää. ^^ Ja @Incánus , on ollut mahtavaa tutustua sinuun kesän aikana!
Tästä voisi kirjoittaa myös pitkän viestin ilonaiheisiin, tai syvällisen analyysin musiikkitopicciin, mutta meillä on todella, todella taitava ja ahkera musiikintekijä. Hänen ahkeruutensa tulee viemään hänet pitkälle, ja antamaan iloa kaikille niille, jotka nuoren taiturin musiikkia kuuntelevat: @Arwen Undomiel Iltatähti , musikaalilaulusi olivat upeita, tekstisi särmikkäitä ja ajatuksia herättäviä, ja sävellykset loppuun asti hiottuja. Hyvä sinä, hyvä te! <3
 
Ylös