Iltatopic

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.

Backwoods

Kontulainen
Niin että tämmöisen mie laitoin pytyyn. Kun on aamu- ja yötopici, muttei iltatopicia.
Konnavahdeille: Tämän saa sitten poistaa tai laittaa lukkoon, jos se häiritsee, tai jotain vastaavaa.

Eli siis ideana on lörpötellä täällä ilta-aikaan, klo. 21.00-00.00 välisenä aikana.

Mie oon ihan kauheen väsyny... Aattelin yötopiciin kirjustella, mut siihen on viellä kaks tuntia... :yawn: *oikein iso haukotus*
Kokiskaan ei tunnu pitävän hereillä. Ja kahvia min en juo. Se on pahaa :yuck: En saa sitä edes kurkusta alas. Ja minä raukka olen se joka meillä keittää kahvit. Se tuoksu kyllä on aika hyvää...
Mikäköhän auttais mua pysymään hereillä?

Kenen mielestä toi blog-juttu on hauska? Käsi ylös vaan. *viittaa*
Kesti aikansa ennen kuin tajusin jutun juonen...

Toivottavasti porukka tulee höpöttää tännekkin jotain...
 
Jotenkin tuntuu ettei tämä ole kovin älykäs "keskustelu". Aamu- ja yötopicejen ideana on herättää keskustelua silloin, kun paikalla ei ole juuri ketään, kun taas ilta on konnun aktiivisinta aikaa. Tästä keskustelusta minun ennustukseni mukaan ei tule mitään muuta kuin kauhea kasa lisää viestejä. Ei aktiivisuutta tarvitse lisätä silloin, kun sitä on jo tarpeeksi. Jos jonkun korkea-arvoisemman kontulaisen mielestä tämä on tarpeellinen topic, niin ehkä nöyrryn mielipiteineni. Jos kyseessä olisi arkipäiväpäivä-topic, niin saattaisin olla eri kannalla.
 
Jooh. Eiköhän nuo aamu- ja yötopikit jo riitä, jos on ihan pakko purkaa tuntojaan Käärmeen hiljaisimpina hetkinä. Mutta pärjäämme varmaankin ilman iltatopikkia. Tai kohta Majatalossa on myös päivä-, iltapäivä-, alkuilta- ja varhaisaamutopikit. :grin:

Lukkoa siis.
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös