Isil digimaalailee

Isilmírë

Kuukivi
Koska olen intopiukkana opittuani koulukurssilla auttavasti käyttelemään joululahjaksi saamaani piirtolevyä, täytyy minun toki ladata tuotoksiani tännekin.
 
Aa piirtopöytä.. *palvontaa*

Minun silmiini mainioita kuvia, petronellan (ihana klassinen daavidkontraposto :D) ja järven valtiattaren asennot ovat sujuvat ja muutenkin digimaalaus tuntuu sopivan sinulle. Eniten pidän järven valtiatteresta koska se on selkeä ja vailla ylimääräistä kikkailua. Kummassakin on mukana tarinan tuntu.

Mitäs muuta..
Kivaa että hyödynnät tekstuureita etkä vetele pelkällä pehmosudilla. Tosin Petronellan taustapuun lehtitekstuurissa voisi olla ehkä enemmän vaihtelua, koon muutosta tms, muodostuu helposti tarkoitukseton kuvio joka varastaa huomiota. Mielestäni on hauskaa että työssä, mm. hevosessa näkyy siveltimen jälki (jonka tietenkin saa pois siirtymällä sivellintä pehmentämällä, mutta sen kyllä tiedätkin).
 
Luin ihan oikeasti että "isi digimaalailee". :D

Tiedän hyvin hyvin hyvin vähän digimaalauksesta, joten saatan esittää outoja/tyhmiä kommentteja. Pidän näistä kahdesta erityisesti tuosta vedenelävästä. Jäin vaan miettimään, että olisiko ollut mahdollista saada tuota tekstuuria jotenkin taipumaan kankaan mukana, nyt se on hiukan outo kun se "kulkee" koko ajan samaan suuntaan? Nainen on varsin luontevassa asennossa ja puku + hiukset ovat upeat.
 
Ylös