Itse Valtiaat

Kääk. No, sopii toivoa, että niitä DVD'lle julkaisemattomia jaksoja löytyy netistä tai jostakin. Migus tosin omana mielipiteenään sanoi sitä ehkä huonoimmaksi kaikista jaksoista, mutta kun noin sekalaisia melipiteitä tuppaa tulemaan, en pysty muodostamaan kuvaa jaksosta, ja koska en sitä myöskään nähnyt, en pysty muodostamaan mielipidettänikään.'
Kääk sentään.
 
Minusta sarja on parhaita nykyään tulevia sarjoja ja Lauantain parasta antia. Oma suosikkihahmoni sarjassa on Tarja. Hän on niin mahtavan huvittava Diiva ja varastaa shown joka jaksossa, jossa hän esiintyy.

:D
 
Tarja on kyllä aika mimmi :) Muistan sen tappajatomaatti-jakson, jossa Tarja on Vanhasen ja Maurin kanssa Eduskuntatalon katolla ja kertoo tarkastelevansa tilannetta - Tukholmasta käsin ! ja hyppää helikopteriin :D
 
Se mutanttitomaatit- jakso oli kyllä hupainen...minulla on se DVD'lläkin. :)
Ja siellä katolla ei ollut Maukkaa, vaan Sepi. :wink:
 
Meneehän tuo viihteenä vieläkin, mutta ei ole enää niin hauska kuin ennen. Vanhat jaksot olivat ehkä ihan pikkusen ilkeämpiä ja hauskempiä, nyt meno on vähän laimentunut. Siltikin tulee aina katsottua :) . Saulia on vaan vähän ikävä *kyynel*.
 
Legendejaksoista paras oli ehkä kun Aho palasi amerikasta.Siinä taisteli kaksi ahoa eduskunta-talon katolla valo-talikoilla.Meno oli vauhdikkaan näköistä.Se jakso tosin tuli joskus muinaisuudessa....

Leffasössököistä paras oli se eka.Ja eniten se venäläinen sukkula.Nykyjaksot ovat ehkä aika paljon saman tyylisiä.Jotain tapahtuu,vitsi väliin,menoksi ja loppuratkaisu.Onneksi vitsit ovat yleensä omaa luokkaansa :)
 
Onhan tuota täytynyt seurata jo alusta alkaen. Mielestäni parhaita ovat ehdottomasti nuo alkuaikojen jaksot ja avaruus-elokuva. Nykyään juttu alkaa jaksoissa olla välillä (minun mielestäni) ärsyttävää ja jopa ikävää. Onneksi vielä tulee hyviäkin jaksoja, koska tämän tyylinen ohjelma on kyllä kiva piristys viikolla.
Parhaita hahmoja on ehdottomasti Tarja, Tuomioja ja Paavo, suuttuessaan kuten joku jo sanoikin.
Ohjelman lopussa olevat "hurl-ukot" on katsottava aina, mitä ne käkättävät milläkin mikäkin kerta.
 
Hehhehhee. Hyvä sarja. Paha kyllä, ei kotona ole TV:tä ja katson sen kerran vuodessa, mutta silloin se ei kyllä ole vielä päässyt kertaakaan unohtumaan. Mutta eduskunnassa on jo muutenkin melkoisia pellejä ja tumpeloita ja torveloita ja ääliöitä joka lähtöön, niin että sarjaa varten ei ole paljoa tarvinut muuttaa. ( :D ) No, pellejä mitä pellejä.
 
Hyssykät! Telkkarista tuli juuri (yllättäen ja pyytämättä) Itse Valtiaat -jakso vuodelta 2001. Olipa nostalgista (ja hauskaa), kun vähitellen muisti, keitä ne olivat (Paavo Lipponen, Suvi-Anne Siimes, Seppo Kääriäinen, Anneli Jäätteenmäki, Esko Aho...) ja yllättävän monta sellaista, jotka pyristelevät yhä politiikassa, 20 vuoden jälkeen. Loppukohtaus oli edelleen se, jota odotti: Manu ja Mara penkillä. Ahtisaaren ääninäyttelijä oli todella hyvä. Peijoona.

P.S. Jos et lainkaan tiedä mistä on kysymys tai tiedät vallan hyvin ja haluat verestää muistoja, avaa Areena:

 
Last edited:
Ylös