Itsekeksimää mangaa

Hermione

Hobitti
Tekeekö kukaan omaa manga sarjakuvaa? Minä teen! Se on ihan kivaa piirtää kaikkea eikä kukaan määrää mitä pitää tehdä! :x se on ärsyttävää! Näytä omia tekemiäsi sarjiksia niin kaikki saavat nähtävää!
Kaikkien iloksi ajattelin tehdä tämmöisen jutun! :D
 
Varmasti monikin Konnussa tekee tai ainakin yrittää tehdä omaa sarjakuvaa. Ne, jotka ovat jonnekin muualle sarjakuvansa laittaneet esille, ovat yleensä tehneet siitä oman topicinsa, ja siksi et ehkä ole saanut vastauksia tähän ketjuun. Kuvagalleriasta löytyy myös irtonaisempia strippejä, mikäli joku on niitä sinne laittanut, eli käy (ja käykää muutkin) katsomassa. Laita toki omia teoksiasi esille tänne, mikäli sinulla on mahdollisuus saada ne sähköiseen muotoon. Konnun kuvagalleriaan voi ladata töitään, jollei omia nettisivuja yms. ole käytettävissä. :)
 
Hermione sanoi:
Tekeekö kukaan omaa manga sarjakuvaa? Minä teen! Se on ihan kivaa piirtää kaikkea eikä kukaan määrää mitä pitää tehdä! :x se on ärsyttävää!
Kaikkien iloksi ajattelin tehdä tämmöisen jutun! :D
Eikö mangasta puhumisen voi siirtää manga/anime osastolle?
Vaikka manga (tyyli) on oma tekemää eikö se silti ole jonkin sortin mangaa?
 
Vegetto sanoi:
Eikö mangasta puhumisen voi siirtää manga/anime osastolle?
Vaikka manga (tyyli) on oma tekemää eikö se silti ole jonkin sortin mangaa?
Juu, manga kuin manga, ja sopisihan tämä topic varmasti myös Anime&Manga -osastoon. Toisaalta, oman taiteen tekeminen kuuluu myös luonnollisesti Tauluseinälle, joten tämä topic pysyköön täällä. Pääasissa kun Anime&Manga -puolella puhutaan enemmän alkuperäisestä japanilaisesta, julkaistusta mangasta. (Älkää kukaan omia sarjakuvia piirtelevät ottako neniinne tästä ilmaisusta. ^-^) Mikäli topicin kirjoittaja itse haluaa siirtää aiheensa ko. puolelle, ottakoon yhteyttä minuun, niin voin siirtää sen. Siihen asti tämä saa minun puolestani jäädä tänne. :)
 
Ihan mukavaa jälkeä. Käsin kun piirtää sarjakuvia, on joskus (ainakin minusta) vaikeaa saada jäljestä tarpeeksi siistiä, sillä useimmiten sarjakuvien rajaukset ja varjot yms. ovat hyvin tarkat ja terävät. Tyylejähän on tosin useita, mutta kehottaisin parantamaan silti kuvien tarkkuutta. Lyijykynällä voi varjostaa mielestäni aivan mainiosti mangaakin, kuten olet tehnyt, mutta jos haluat sarjakuvastasi aidon mangan tyylistä, kannattaa tosiaan tuohon jäljen siisteyteen kiinnittää huomiota.

Olet tuntunut nähneen vaivaa sarjakuvasi eteen, kun olet kunnon sivut ja hahmot sekä galleriatkin kasannut. Tosi hienoa. Itselläni projektit tuppaavat jäämään aina puolitiehen. :ouch: Toivottavasti jaksat jatkaa. :)
 
Kiitos, pidetään mielessä. :wink: Taidan jättää lyijykynän vähän vähemmälle :grin: Ja eiku tussi käteen :p
 
No juuh... Goru jäi tauolle ja aloitin uuden (nyt en sentäs aloittanut tyhjältä pöydältä xD) Jos jotakuta kiinnostaa voi käydä tutustumassa:

Brother´s Blood

Omaperäinen nimi sarjalle, nee? ;P
(Avassani oleva 'örkki' on tuosta mangasta, Darkmoon ^^)
 
Ylös