Itsensä esittelyketju

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Terve vaan kaikille!
Liityin viimein itsekin tänne keskustelemaan, sivua uteliaana seurailtuani muutaman kuukauden ajan, ja paikan erinomaiseksi todettuani.

Olen Turun lähistöltä kotoisin oleva, peruskoulun viimeistä vuotta käyvä tyttö. Luen aivan valtavasti kaikenlaista, niin tieto- kuin kaunokirjallisuuttakin, ja olen aina lukenutkin. Pari vuotta sitten tutustuin Tolkienin teoksiin, ensimmäisenä muistaakseni Taruun Sormusten Herrasta, ja se osui ja upposi. Myöhemmin luin myös Hobitin, ja tällä hetkellä työn alla on Silmarillion. Myös TSH-elokuvat ovat lähellä sydäntäni, ja niitä on tullut kerran jos toisenkin katseltua, sekä niiden soundtrackeja läpi kuunneltua monen monta kertaa.

Pidän myös valtavasti kirjoittamisesta, ja pystyn ilmaisemaan itseäni mielestäni kaikkein parhaiten kynän ja paperin kautta. Nuorempana kirjoitin todella paljon, kirjat ja kannet täyteen kaikenlaisia fanficcejä ja omia fantasiatarinoitani, ja kirjoitan toki edelleen, mutta vähemmän. Kuuntelen paljon musiikkia, ja pääosin soittolistani koostuvat sinfonisesta metallista tai elokuvien taustoista, mutta mukaan mahtuu myös perinteistä, yleensä saksalaista, kansanmusiikkia ja 80-luvun suomalaista iskelmää.
Havaitsevaa tähtitiedettä minulla olisi kova hinku harrastaa, mutta laitteistojen puutteessa olen tyytynyt lukemaan aihetta käsitteleviä teoksia ja oppaita, jotta osaan sitten asiani kun oman putken/kiikarit saan. Haluaisin myös yliopistoon päästessäni opiskella tähtitiedettä ja fysiikkaa.

Tämä paikka vaikuttaa hurjan mukavalta, ja olen iloinen, että löysin Käärmeen kaltaisen keskustelualueen. Täällä vaikuttaa olevan tasokasta ja viksua keskustelua :)

~ Vulthur
 
Tervetuloa Vulthur, toivottavasti viihdyt. :)
Itse ficcien suurkuluttajana arvostan ihmisiä, jotka niitä osaavat kirjoittaa (no okei, ehkä itsekin osaisin mutta olen saamarin laiska).

[size=-5]Kerro ihmeessä, jos harrastat ylenpalttisesti shippaamista, meillä on täällä vertaistukiryhmä ihmisille, joiden OTP:t eivät
koskaan ole canonia. Eikunsiis...[/size]

Toisena somevastaavana voisin spämmiä vielä seuran Facebookin, Twitterin sekä Tumblrin, koska ne ovat eeppisiä ja voit sitten kivasti seurata niitä, jos satut olemaan kyseisten sivustojen jäsen.
 
Hei!

En ole käynyt täällä vuosiin. Olisikohan ollut viimeksi vuonna 2005? Esiinnyin silloin täällä nimellä Embla. Nyt tuli sellainen tunne, että haluan pistäytyä täällä taas, aina silloin tällöin. Paljon on samoja ihmisiä yhä mukana :)
 
Heippamoi! Oon pian 21-vuotias medianomiopiskelija, joka kasvoi Hobitin ja LOTR:n parissa :) Oon ollu pitkään foorumin "piilolukijana", mutta nyt vasta uskalsin tunnukset tehdä. Oon tosi käsi foorumien kanssa, navigointi on hankalaa :// ja kynnys kirjoittaa on tosi suuri.

Mainitsin jo että oon medianomiopiskelija. Opiskelen siis tv-alan videotuotantoa, mutta taidan kuitenkin tähdätä mainosalalle opintojen jälkeen. Teen siis kaikkea mahdollista leikkauksesta, videokuvaamisesta ja erikoistehosteita opettelen tällä hetkellä. Mä hullaannuin erikoistehosteista ekojen LOTR-elokuvien myötä, boksini extrat on kohta katsottu varmaan viidesti läpi kun imen sitä behind the scenes-ympäristöä sisääni ja saan hirveästi inspiraatiota niistä. Olen siis enemmän visuaalinen fani, hups..

Kirjoittaminen on kyllä myös mukavaa. En kyllä fiktioon ole siipiäni koittanut, mutta bloggaus ja faktapohjainen/mielipiteeseen perustuva kirjoittaminen on lähellä itseäni. Ehkä mie jotain tänne raapustan kritisoiden elokuvia, pahoittelut siitä..

Ehkä nyt muutaman vuoden stalkkauksen jälkeen on aika saapua keskuuteen. Hei vaan ^^
 
Tervetuloa Trivia ja heti kärkeen kiitokset lähettämästäsi linkistä :D!

Tervetuloa myös annie alaskalle, jonka runot ovat olleet koskettavia, vaikka olen kaikkea muuta kuin runoihminen. Etenkin ne eiliset isä-runot...
 
Cimorene ja eowynofmay, kiitos hurjasti! :) Musta siinä oli tosi ihanasti tehty erikoistehosteita, en olis kuvitellu et Suomessa joku osaa :'3
 
Tervetuloa Trivia! Täällä toinen medianomi, joskin alana verkkoviestintä. Olkoon menestyksesi media-alalla parempi kuin minun, joka päädyinkin lopulta vartijaksi erään firman respasta huolehtimaan ;)
 
Hmmm. Itsensä esittely on aina hankalaa, mutta jaah. Olen 18-vuotias taivaanrannanmaalari, entinen kasvissyöjä (rakastuin pekoniin), uppoudun kirjoihin turhankin antaumuksella; etenkin 1800-luvun goottilainen kirjallisuus on kaunista luettavaa. Ja tottakai Tolkien! :) Ala-asteella koitin opetella haltiakieltä, ei tullut mitään... Pelailen sillointällöin MMORPG-pelejä. Näytän joka päivä eri ihmiseltä, meikkaaminen (mun käyttämä sana naaman päivittäiselle maskeeraamiselle), siis tekee ihmeitä erilaisten piilolinssien kera.
Larppaus on kiinnostanut jo monenmonta vuotta mutten ole löytänyt larppiporukkaa Kymenlaaksosta :(
Pläh, jos nyt edes läheltä löytyy porukka niin kaikki hyvin.
 
No voihan kökkö. Itsekin olin joskus kiinnostunut Larppaamisesta (ja vähän vieläkin, mutta tuntuu ettei aikaa ole riittävästi) enkä löytänyt mitään kunnon porukkaa. Ja asuin vielä Luumäellä eli ihan Kymenlaakson kupeessa.

Tervetuloa minunkin puolestani :)
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös