Itsensä esittelyketju

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Isilmírë sanoi:
Tervetuloa Nemorosa! Oletko vuokko vai jokin muu "metsässä kasvava"?

Heh, en nyt ihan metsän asukki, enkä kyllä vuokkokaan mutta anemone nemorosa sattuu olemaan mun lempikukka :D
 
Moikka :) Loin juuri oman profiilini eli oon siis ihan uusi täällä. Olen 13 w tyttö Helsingistä, ja oon tosi iso Tolkien-fani. Aina olen tykännyt Tolkienista ja Peter Jacksonin elokuvista, mutta kunnon fanitus alkoi vasta vajaat kaksi vuotta sitten. Olen lukenut koko Taru Sormusten Herrasta-trilogian, Silmarillionin ja Hobitin. Muita en vielä ole ehtinyt ahmia ;P Howard Shoren musiikkia rakastan myös soittaa ja kaikki soundtrackit on aktiivisessa käytössä :) Hobitista oon ihan sekasin, toinen osa vaikuttaa liian ihanalta <3 Sen jälkeen pitää vaan odottaa ne seuraavat 365 päivää viimestä osaa :D En oo koskaan tuntenut ketään mun ikästä Tolkien-fania, mut ois kiva tutustuu joten kaveripyyntöjä saa lähetellä hyvin mielin (siis tottakai vanhemmatkin saa :p ). Uskon että täältä löytyy mukavaa seuraa :) Tää vaikuttaa ihan parhaalta paikalta, onneks löysin!:heart:
 
Tervetuloa Tingilya! Täällä on vähän kaikenikäistä porukkaa, joten omaa ikäluokkaasikin kyllä löytyy, mutta eivätpä nuo ikäerotkaan ole yleensä keskustelua Käärmeessä haitanneet. Toivottavasti viihdyt!
 
Moikka! Tein tänne profiilin lähinnä sen takia jos joltain löytyisi Hurinin lasten tarina, mutta olisihan täällä ihanaa käydä ihan muutenkin :D olen 20-vuotias naisenalku Etelä-Suomesta mutta kohta toivottavasti pääsen vähän keskemmälle kouluun...
Näin Taru Sormusten Herrasta-elokuvat ensimmäisen kerran kun olin 10-11v, mutta enhän mä niistä silloin mitään tajunnut ja joskus 12-13-vuotiaana katsoin ne uudestaan (tajusin katsokaas että Orlando Bloom oli Legolas ja Will Turner oli silloin mun suurin rakkaus) ja voi että kun sillon rakastuin Legolasiin :D Elokuvat on siitä lähtien ollut ehdottomasti mun lempielokuvia, mutta kirjat sain luettua vasta tänä vuonna, ja samalla luin sitten myös Hobitin ja viikko sitten sain luettua Silmarillionin, joka oli mun mielestä paras noista mitä olen lukenut.
Yksin olin kova TSH-fani monta vuotta kunnes Odottamattoman matkan myötä sain kaverin innostumaan ja nyt hän haluaa kattoa lotrien extendedit jo toisen kerran maratonina vaikka äsken just katottiin, mutta iloinen olen kun vihdoinkin sain jonkun jonka kanssa hehkutella kaikesta eikä niitä elokuvia nyt edes voi katsella liikaa :D
Mutta joo eipä tässä enempää, terve vaan kaikille :D
 
Terve!
Pitkään olen täällä pyörinyt anonyymisti, joten päätin nyt vihdoin rekisteröityä tänne! :)
Olen opiskelija Jyväskylästä, vuosimallia 93. Lueskelen, piirtelen ja lenkkeilen. Tolkienin maailmaan tutustuin, joskus ala-asteikäisenä, kun ensimmäinen leffa ilmestyi.
Hirveästi en osannut siitä silloin innostua, mutta Kuninkaan paluu sitten herätti todellisen kiinnostuksen Tolkienin avaraan maailmaan.
Kaikki suomennetut teokset kyseiseltä herralta olen lukenut. Ja nälkä on vaan syödessä kasvanut.
Tulen varmaan viettämään täällä paljon aikaani ja Loftiksesta minut saattaa myös bongata.
Eipä tässä muuta, ensi-iltaa odotellen! :D
 
Sattuneesta syystä Jyväskylässä on aktiivista kontutoimintaa ja miitteihinkin pääsee kyydeissä vaivattomasti. Toivottavasti rohkaistut osallistumaan!
 
Oon 15- vuotias hesalainen tyttö, harrastan kung fua ja joogaan, ja tykkään piirtää ja maalata :) Hobitin luin ekaks 8-vuotiaana, sitten viel uudestaan 10-vuotiaana, mut varsinainen rakastuminen Tolkienin tuotantoon tapahtu viime tammikuussa :) nyt oon lukenu Hobitin kolme kertaa suomeks ja kerran englanniks, ja TSHn suomeks ja englanniks, sekä Silmarillionin ja Satujen valtakunnan:) omistan kans Sormuksen, Evenstarin ja Lorienin leaf broochin :p löysin tieni tänne kontuun vasta vähän aikaa sitten...
 
Tervetuloa joukkoon, Tauriel! Mitä joogalajia harrastat?

(En voi mitään sille, että nickisi takia näen sinut sieluni silmin polvipituisilla punaisilla hiuksilla varustettuna ;))
 
Isilmírë sanoi:
Tervetuloa joukkoon, Tauriel! Mitä joogalajia harrastat?

(En voi mitään sille, että nickisi takia näen sinut sieluni silmin polvipituisilla punaisilla hiuksilla varustettuna ;))

Len hannon mellon!:D Astangaa ja välillä hathaa, isosisko opettaa mua :) Ja mul on ollu kyl joskus punaset hiukset, väri on vaa haalistunu :p
 
Tervetuloa Sagitta, ja terveisiä Jyväskylästä. :) Pagban mainitsema aktiivinen kontutoiminta täällä on nyt ollut vähän horroksessa viime kuukaudet, mutta ehkä kohta taas jaksamme järjestää paikallismiitin. Sitä odotellessa pidä kivaa täällä foorumilla!
 
Täällä tällänen parikymppinen mies helsingistä,pakkohan tänne oli liittyä kun Tolkienin teoksista ja aiheesta aina pitänyt valtavasti,ihan 6-vuotiaasta lähtien :D Aika kuluu lueskellen,ystävien kanssa ns.maailmanparantamisesta huonon huumorin ja juttelun merkeissä,lenkkeillen sekä datailulla sen moninaisessa merkityksessä.

Paljon erinäisiä sarjojakin tulee katottua,leffoja yleisesti sekä musiikkia tulee tottakai kuunneltua paljon. Suurimpana haaveena olisi päästä Uuteen-seelantiin ns.pyhiinvaellusmatkalle kuten parin ystävän kanssa ollaan jo puhuttu vuosikausia ,syyn arvaattekin varmasti :)
 
Tervetuloa. Huono huumori on sydäntä lähellä. Sama pyhiinvaellusmatka on ollut täälläkin haaveena. Saa nähdä, toteutuuko ikinä. Pitänee ruveta lottoamaan.
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös