Itsensä esittelyketju

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
No enemmän tai vähemmän: Nyt ei hetkeen ole sellaisia pelejä ollut , hiukan Doweja,Rotwkia jne mutta onhan noita monia muita tullut pelailtua ja tulee kanssa varmasti pelailtua :)
 
Hoi kaikki :)

Olen jo vähän aikuisempi (tai, miten sen nyt ottaa ;) ) 26-vuotias eukkonen, joka asustelee Suomi-neidon oikealla lanteella tasaisesti mukana keikkuen useamman koiran kanssa, mamman Kadonneet Pojat <3

Tolkien fani olen ollut ihan pienestä asti, äitini luki meille Sormusten Herran ja Hobitin ensimmäisen kerran ennen kuin olin edes eskarissa. Muistan käyneeni katsomassa ihan pienenä teatterissa Sormusten Herran, ja jossain 2000-luvun alussa kävimme katsomassa Hobitti baletin, oli upea <3

Luen paljon, ja myönnän, että en nyt ihan lähiaikoina ole enää Tolkienia lukenut, vaan kahminut ihan kaikkea mahdollista nuorten ja aikuisten fantasiaa enkeleistä perinteisempään. Lempikirjoja on ehkä miljoona, mutta Tolkienin lisäksi listalle kuuluu mm. Veljeni Leijonamieli, Jumalat juhlivat öisin, Divergent (kyllä, myönnän vaikka vähän hävettääkin ;) Pidän sarjan nimeä kantavan kirjan tavasta esitellä maailma ja sen ihmiset loppujen lopuksi hyvin yksinkertaisesti), Mahlaa suonissaan, Ajan pyörät, Ylpeys ja ennakkoluulo jne jne.. eli skaala on varsin laaja. Nautin lukea melkein mitä vain, riippuu ihan täysin fiiliksistä. Joskus kevyt hömppä tuntuu parhaalta, kun en kaipaa syvempiä pohdintoja, mutta kuten esim Divergentissä kävi ajatus todellakin jäi päälle, ja yhä usein leikittelen ja pohdin kirjan herättämiä ajatuksia. Joskus taas kaipaan vanhaa, perinteistä tavallista luettavaa ja silloin The wheel of times kirjat kaivetaan esille.

Eli tälläinen täällä, lisää saa kysellä kunhan on valmis ottamaan vastaan savolaisen suoran tai välillä vähän vähemmän suoran vastauksen, joka kuitenkin annetaan Dauntlessin rohkeudella ja Candorin rehellisyydellä, mitään en kaunistele, ketään en mollaa -paitsi itseäni ;) -, ja pyrin kuulemaan niitä, kenen ääni ei aina kuulu.

*pieni kumarrus*
 
Tervetuloa Firebender! Mieltymystesi perusteella sovit Käärmeeseen kuin hobitti koloonsa. Ja hobiteista puheenollen, sen muinaisen Hobitti-baletin Bombur oli minun serkkuni (pääsinpä kehuskelemaan) ;)
 
Buahaa, munkin serkku oli siellä danssaamassa, mehän ollaan suorastaan tosi kaukaista lähisukua Tolkienin kautta :D
 
Loistava juttu! Minkä roolin serkkusi tanssi? Minun serkkuni sai oman kertomansa mukaan Bomburin roolin, koska hän on tanssijamittapuulla läski (ts. jos oikein tarkkaan katsoo, hänellä saattaa olla vatsan tienoilla vähän rasvakerrostakin lihasten ja nahan välissä).

Hauskintahan tietty olisi ollut, jos olisi käynyt ilmi, että meillä on yhteinen serkku. Mutta läheltä liippaa näinkin ;)
 
Mä en muista enää mitä roolia se tanssi, mutta mäpä kysäisen ja infoan sit! Nyt mä alan lueskelemaan näitä teidän juttuja ja rohkaistun ehkä avaamaan suuni, jos keksin jotain järkevää sanottavaa..
 
Tsau! Itsensä esitteleminen on aina ollu mulle haaste, mutta ehkä mä jotenkuten selviän. Oon tosiaan 1995 vuonna syntynyt 18-vuotias ficcaajanhirmu Hämeenlinnasta, sieltä pimeämmältä puolelta jonne ei tiet kulje, eikä kompassillakaan löydä perille. Toisinsanoen asun metikössä keskellä ei mitään, oon myös salainen metsänpeikko ja siltä vähän ehkä näytänkin. Käytän vapaa-ajan lähes poikkeuksetta piirtämiseen, kirjoittamiseen, lukemiseen, kitaran ja basson soittamiseen ja eläinten paapomiseen.

Toisinkuin ihmiset ikinä laiskuuteni takia arvata saattoivat, opiskelen tällähetkellä ammattikoulussa vikaa vuotta teollista pintakäsittelyä, eli automaalariks pitäis valmistua tossa ensikeväänä. Rakastan kaikkia asioita joissa on moottori ja pyörät, itse omistan kevytmoottoripyörän jolla huruttelen aina kohti auringonlaskua.
Harrastan myös kaiken muun ohella armotonta kahvin litkimistä ilman punaista lankaa, MMORPG pelien päätöntä hakkaamista ja foorumipohjaisia roolipelejä. Kirjoina mieluiten uppoaa fantasia (esim. Charlaine Harrisin Sookie Stackhouse-romaanit). Torpassa asustaa seurana viis elukkaa jotka on yhtä kuin rakkaus.

Taisin törmätä Taru Sormusten Herrasta leffoihin ekan kerran kun olin alle kymmenen vanha. Siitä tuli melkein elämän kiintopiste, joka kuiteki hiipu sitten vuosien mittaan aika vahvasti. Ikinä mä en sitä elokuvaa unohtanut, kyllä se sisäinen fangirl juonta ja näyttelijäsuorituksia kohtaan siellä jossain aina kyti. Aiheesta puheenollen larppaamiseen en ole ikinä päässyt jyvälle, vaikka parhaan kaverini kanssa samottiin pentuina välitunneilla pitkin maita ja mantuja leikkien TSH, kun muut juoksi hippaa pitkin pihaa. Muistan ainakin sen, että olin aivan fall in love Legolasiin (koska Orlando Bloom on rakkaus) ja Haldiriin (nyt herää kysymys, että miksi?). Täytyy myöntää, oon heikkona haltioihin enkä voi sille mitään ja toivon, etten oo yksin tän asian kanssa. Kirjoihin mä oikeasti perehdyin vasta viimevuonna, kuvitelkaa joka lajin edustajat, tää on melkein noloa! Kaikki lähti siitä kun päätin haluavani Hobitin joululahjaksi, kesti melkein vuosi ennenkuin jaksoin oikeasti lukea sen loppuun ja nyt nurkissa pyörii sormiin lahoava kirjaston TSH trilogia. Saatan olla hieman jäljessä, mutta ei se tahtia haittaa, mä vielä etsin ne kaikki teokset käsiini ja sit voin kuolla joskus onnellisena.

Ihmisenä olen kuulemani mukaan outo, sanan kirjaimellisessa merkityksessä. En pelkää sanoa mitä mieltä olen, mutta liian usein sanon ennen kuin ajattelen, eikä täten draamalta voi enemmin tai myöhemin mun tuntien välttyä. Ikäisekseen aika... no miten sen nyt ottaa, lapsellinen kenties? Ylenpäätön hehkuttaminen leffoista ja kirjoista kuuluu myös mun päivittäiseen toimenkuvaan. Kuulemma oon vahvaluontoinen ja temperamenttinen persoona, muuta en oikein voi sanoa. Kuulemma kylän parhain tukipilari ja sitä rataa, rakastan asettaa itelleni tavoitteita. Tyhmä huumori ja sarkasmi on taide-alaani, ja tuun ihmisten kanssa hyvin toimeen. Ainiin, rakastan miittailla porukkaa, siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Löysin tänne googlen kautta, muista sitten mitä ikinä etsinkään. Näytti kiinnostavalta ja uskaltauduin liittymään.

Mikäli jotakuta kiinnostaa, löytää mut samoilemasta mm.
finistä, we♥itista, facebookista & twitteristä.(näitä saa kysyä erikseen jos haluaa, en mä pure).
 
Tervetuloa Faellivrin! Outous on täälläpäin enempi suositus kuin haitta :D. Ja ei muuta kuin miitteihin tapaamaan muita outoja otuksia!
 
Tervetuloa kummallekin!
Ja uuh Firebender, on täällä muitakin umpikieroja savolaesia! Plus katsoin itse avasi ekana ja mietinkin, että se näyttää tutulta.
Itsekin olen lukenut Divergentin ja Insurgentin, pitäisi vaan vielä hommata Allegiant. Tosiaan, romanssihömppä kirjoissa on vähän meh,
mutta se koko yhteiskuntajärjestyssäätö on mielenkiintoinen. Plus Insurgentin loppu jäi kyllä tosi jännään paikkaan.
 
Tervetuloa Faelivrin! Seuraava miitti pidetään 2. - 5.1., ilmoittautuminen alkaa ensi maanantaina. Sinne mukaan!
 
Ah, olen siis löytänyt kotiin selvästi kun ei tartte edes hävetä ja savolaisiakin löytyy, melekein piähän sattuu ko naarattaa :D <3

Mä lopetin juuri about kolme minuuttia sitten Allegiantin (tein asian mitä en ikinä ikinä ikinä ikinä tee, mutta luin netistä sen..) ja nyt taas aika tyhjä fiilis, kun sarja loppui. Yleensä aina ehdottomasti haluan lukea kirjat kirjoina, haistaa ja tuntea paperin sormien alla <3 Noh, maaliskuussa sitten tulee lehva ni voi itkeä tai nauraa, riippuen siitä kuinka paljon on meikäläisen mielikuvitus ristennyt ohjaajan näkemyksestä :D

Ja kiitos tervetuloa-toivotuksista, ja tervetuloa toisena uutena Faelivrin :)
 
Mukava saada lisää hämäläisiä ja savolaisia. Hämäläisiä siksi että josko joskus saataisiin järjestettyä vaikka taas Hämeenlinnamiittiä tms. (ja seuraava miitti on muuten lisäksi kohtalaisen lähellä joten sinne vaan jos miittailu innostaa ;) ). Savolaisia taas on mukava saada siksi että tunnen jotain kummaa kiintymystä savolaisiin. Jään todella mielelläni kuuntelemaan kun ihminen puhuu savon murretta ja salainen kaipuu olisi vielä joskus asua pohjoissavossa. Suku on isän puolelta sieltä kotoisin, mutta en ole ikinä asunut lähelläkään niitä seutuja.
Tervetuloa molemmat :)
 
Kiitos ja kumarrus, ja meille saa kaikki aina tulla kuuntelemaan savoa ja saunomaan jos tänne suuntaan eksyy eikä pelkää koiria :D
 
Faelivrin sanoi:
Rakastan kaikkia asioita joissa on moottori ja pyörät, itse omistan kevytmoottoripyörän jolla huruttelen aina kohti auringonlaskua.


Saatan olla hieman jäljessä, mutta ei se tahtia haittaa, mä vielä etsin ne kaikki teokset käsiini ja sit voin kuolla joskus onnellisena.

Tulentaivuttaja tuossa nappasi kaiken mediahuomion, mutta en voi olla ihailematta näitä lievän liioittelun sävyttämiä huumoripläjäyksiä, jotka kuningas Orodrethin tytär tuosta vain heitti. Mainiota!
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös