Jääkiekko

Mikäs joukkue sen mestaruuden loppujen lopuksi vie? Oma suosikkini on Kärpät; niin vahvaa peliä joukkue on tällä kaudella esittänyt. IFK maan rakoon :twisted:


Merri muutti otsikon niin, että jääkiekosta voi keskustella ihan yleisesti
 
SM liigasta yleensä sanoisin että on liikaa pelejä vuodessa, katsomot ovat tyhjillään yms.
Omana suosikkinani on aina ollut Jokerit, mutta tämä kausi ei nyt ihan mennyt suunnitelman mukaan. Tämän vuoden mestarit taitavat olla (ikävä kyllä) TPS, koska heillä on liigan parhaat maalivahdit, ja peli muutenkin sujunu hyvin.
Ei nyt oikeen irtoa tekstiä, kirjoitan vähän täyttävämmin jossain vaiheessa
 
Minä olin Jokereiden puolella koko ajan, mutta kun ne menivät tippumaan, niin HIFKin puolella ollaan. SM-liigassa on tosiaan liikaa pelejä, sehän kausi alkaa jo joskus syksyn lopulla?
Aika myöhään teitte keskustelun, mutta. HIFK voittaa! :)
 
tästä voi tulla helposti väittelyä.. :roll:

mutta kärpät lienee suosikkini, voi kun eivät nyt häviäisi IFK:lle..
tai sama se, kuka mestaruuden vie, kunhan ei olisi helsingistä...
 
narbeleth sanoi:
tai sama se, kuka mestaruuden vie, kunhan ei olisi helsingistä...

Sanopa muuta. HIFK, Jokerit ja Blues on ällöttäviä rahaseuroja, ja iloitsin täysillä siitä että nuo kaksi jälkimmäistä putosivat. Mitä pienemmän budjetin joukkue, sen parempi. Oma suosikkini on ehdottomasti JYP, joka menestyy vain vähän vähemmän huonosti kuin rahatilanteesta voisi päätellä. Harmi, että köyhät seurat eivät koskaan pärjää.
 
IFK ei päässyt finaaliehin. VITTU! :evil:
Voi itkujen itku... :cry:
Ensi kaudella Pedot tulevat olemaan entistäkin vahvempia ja parempia!!!! :twisted:
 
Toivottavasti HIFK pääsee ensi vuonna loppuotteluun. Mutta sitä ennen pitäisi hankkia parempi maalivahti ja leveämpää materiaalia.
 
Minä olen sellainen outo tyyppi että kannatan kahta joukkuetta täysillä ja ne on TPS ja Kärpät. Eikö vois sopia että ne jakasivat mestaruuden. Ei oikein kiinnosta katsoa niitten välisiä otteluita kun on aivan sama kumpi voittaa. Mutta olen aina todella iloinen kun jokerit(huom. tarkoituksella pienellä) tippuu. Kaikkia kannustan jos jokerit on vastassa. TPS:sä on se hyvä puoli myös että se tuottaa eniten lahjakkaita pelaajia ja maalivahteja Suomessa
 
Täytyy sanoa, että olin eilen hieman pettynyt kun HIFK hävisi, mutta niin paljoa ei SM-liiga minua kiinnosta, että tämä pitkäksi aikaa jäisi raastaamaan herkkää mieltäni. Finaalijoukkueista en varsinaisesta kannata kumpaakaan, joten sikäli kun finaalipelejä innostun katsomaan, valitsen varmaan suosikkini peliesitysten perusteella. Varsinainen jääkiekkokärpänen yleensä puree vasta MM-kisojen alla, mutta voisihan sitä kerrankin alkaa virittäytymään jo hyvissä ajoin ja seurata nämä SM-karkelot loppuun asti.
 
Isältäni olen Kärppä-faniuden perinyt, en kyllä kovin voimakkaana. Tulee heidän potteluitansa katsottua, kun ehtii ja viitsii. Kärppiä siis olen jonkin aikaa kannustanut.
Pienempänä olin lähdössä katsomaankin ottelua, mutta sairastuin.

Sitten muuta lätkää.

Enemmän olen suraillut NHLää, se on vain jotenkin mielenkiintoisempaa, vaikka siitä vähemmän kuulee Suomessa. Tai ainakin pienenä keräilin kaikkia kortteja sun muuta sälää, lippiksiä, pinssejä...
Nyt on unohtunut kaikki jutut. Jonakin vuonna jopa muistin jonkin joukkueen pelaajat, näin ainakin muistan. En ole varma.


MM-kisat ne on jännimmät. Ne on sellaiset, jotka on pakko katsoa.
Jos Suomi vaikka voittaisikin. Odotan innolla. :)
Onkohan Suomella uutta kisabiisiä tänä vuonna?
 
SM-liigaa en juurikaan seuraa. Joskus ehkä tulee pari ottelua telkkarista katsottua. Mestistä seuraan, kun nuo Jukurit :1420: ovat sen verran hyvin kuitenkin menestyneet. Yritän ainakin pari peliä käydä paikanpäällä hallissa katsomassa. MM-kisat ovatkin ihan toinen juttu. Ihan hulluna riehun kun Suomi pelejä on menossa. Ja jos Suomi ei pärjää, niin Kanadan puolella yleensä olen. Nyt olen yrittänyt manipuloida isääni, että lähtisi katsomaan MM-kisoja joku vuosi. Se olisi ihan mahtavaa!
 
Itse olen Tappara -fani (en kai ainut täällä??), mutta kun tämä tippui suosikkiksi nousi HIFKi mutta kun sekin tippu niin siiryn nyt TPSn kannattajien riviin. Kärpät on ihan hyvä joukkue mutta jotenkin haluan olla aina eri puolilla kuin, kärppien kannattaja, äitini (saatan olla outo :oops: ).
 
Hathaldir sanoi:
narbeleth sanoi:
tai sama se, kuka mestaruuden vie, kunhan ei olisi helsingistä...

Sanopa muuta. HIFK, Jokerit ja Blues on ällöttäviä rahaseuroja, ja iloitsin täysillä siitä että nuo kaksi jälkimmäistä putosivat. Mitä pienemmän budjetin joukkue, sen parempi. Oma suosikkini on ehdottomasti JYP, joka menestyy vain vähän vähemmän huonosti kuin rahatilanteesta voisi päätellä. Harmi, että köyhät seurat eivät koskaan pärjää.

Uskaltaisin väittää että Kärpillä on liigan toiseksikovin budjetti, heti Narrien jälkeen.
Kärppiä kannatan ja käyn sellaiset pari matsia katsomassa kaudessa. Viimeksi kävin katsomassa playoffien ensimmäisen pelin jossa Kärpät voitti Jokerit 3-2.

Mutta siirrytäämpäs seuraamaan tuota ekaa finaalia...
 
Uuh, täällä on topikki jääkiekosta! Rokrokrok :>

Niin, jotkut teistä saattavat tietää, että silloin tällöin minä jääkiekkoa seuraan. En tietenkään mitenkään erityisen paljon, enhän minä nyt sentään mikään jääkiekkofriikki ole, pois sellainen minusta. Aika tylsä laji, isot miehet luistelevat kaukalossa ja yrittävät saada kiekkoa maaliin. Kuka sellaista muka jaksaa katsoa, ihan tyhmää. Onhan sitä paljon mielenkiintoisempiakin lajeja olemassa, kuten esimerkiksi golf. Jääkiekon MM-kisatkin ovat täysin yliarvostettu tapahtuma. Kuka hullu muka jaksaa katsoa kaikki Suomen pelit, ja vielä lisäksi monien muittenkin maiden pelejä? Jotkut idiootit vielä huutavat ja kiroavat kaikkien pelien aikana, haukkuvat tuomareita, heittävät tavaroita päin televisiota ja itkevät katkeran tappio tullessa vastaa. Lisäksi jotkut palvovat jääkiekkoilijoita kuin jumalia, ja näin keväisin seuraavat joka päivä urheilu-uutisia, koska haluavat heti tietää ketkä tulevat kisoihin ja ketkä eivät. Ja muutamat ovat vielä niin tyhmiä, että ovat laskeneet päiviä MM-kisoihin viime syksystä asti, ja odottavat kisoja enemmän kuin mitään muuta. Jotkut eivät keväisin osaa puhua mistään muusta kuin jääkiekosta. Ihme friikkejä sellaiset.

Ja jos joku nyt pitäisi veikata SM-liigan voittajaksi, niin sanoisin TPS. Eihän sillä tietysti mitään väliä ole, enkä minä sitäpaitsi koskaan ole oikein tepsistä pitänyt.



hihiii :>
 
VP sanoi:
Lunatic sanoi:
Onhan sitä paljon mielenkiintoisempiakin lajeja olemassa, kuten esimerkiksi golf.

Olen vahvasti eri mieltä.

Meitsin harrastus on golf. GOLF!!! Ja tasoitus on tällä hetkellä 35, ja saatte vielä nähdä että se laskee!!! Golf on todella hieno peli ja se on oikeasti yhtä mielenkiintoista kuin lätkäkin, ellei jopa mielenkiintoisempaa!!! Golfissa tarvitaan kovia hermoja ja itsekuria ja taitoa ja hitusen myös sitä kuuluisaa onneakin. Tämä ei ole mitään golfin ylistämistä ja jääkiekon alistamista, sillä jääkiekko on lempiurheilulajini golfin ja jalkapallon ohella. 8)
 
Khihii, onnistuin. :wink:

Joo, jääkiekko on oikeasti paras laji ikinä. Halusin vain nähdä uskooko joku oikeasti minun inhoavan sitä :> Jotkut nimittäin saattavat tietää minun olevan parantumaton jääkiekkofriikki.

Anteeksi, oli vain ihan pakko.
:twisted:

Edit/ VP: joo, en muistanut, että laitoin sen siihen. damn :>
 
Ylös