Kontu Se on hyvä paikka elää ja olla!

Jännittääkö?

Keskustelu huoneessa 'Pöytä', aloittanut eowynofmay, 10.09.2009.

1. Henane

Henane Raccoon (Little, but evil)

Jännitän tällä hetkellä työkuvioita. Laitoin hakemuksia menemään ja yksi niistä olisi vakipaikka todella hurjassa työympäristössä. Yritän nyt avoimin mielin katsoa vähän kaikenlaista työtä, mitä nyt vain olisi tarjolla.

Kävin eilen nyt juttelemassa pomolle ja hän otti asiat hyvin vastaan, koska on vielä väliaikaisesti rajoituksia käden kanssa. Sain jopa heti yhdeksi päiväksi töitä.

douv ja Jaamar tykkäävät tästä.
  2. Vampirelady

Vampirelady Vamperi, Queen of Sassgard Vastuuhenkilö Suomen Tolkien-seura

Ensi viikolla työhaastattelu oman alan kesätöihin, omg!

Henane, douv, Jaamar ja 14 muuta tykkäävät tästä.
  3. Ereine

Ereine Kontulainen

Minullakin on vähän jännittäviä työnhakuaikoja. Nykyinen työ loppuu kahden viikon päästä ja hakemukset on sisällä kahteen mielenkiintoiseen paikkaan. Vaikka niissä ei tärppäisikään (niin kuin varmaan käy) niin ainakin Helsingissä on ollut avoinna minun alani työpaikkoja kuukauden aikana varmaan yhtä paljon kuin Turussa parin vuoden aikana.

Henane, Steelsheen, eowynofmay ja 2 muuta tykkäävät tästä.
  4. Círdan

Círdan Kontulainen Vastuuhenkilö Suomen Tolkien-seura

Armoton Baahubali: The Conclusion -hypetys päällä. Vielä 10 päivää ja sitten sen näkee, ngghh...

Steelsheen, Otak, Isilmírë ja 2 muuta tykkäävät tästä.
  5. Kointähti

Kointähti Parannuksen tehnyt trolli

Olisi tänään sovittuna tapaaminen tulevaan asuntooni, jossa kävisimme kauppaa asunnon nykyisen asukkaan tavaroista. Olen perin kehno kaupantekijä, ei minusta huutokauppakeisariksi olisi. Ja mitenköhän maksupolitiikka pitäisi hoitaa, ettei tuli huijatuksi? Vaikeaa, vaikeaa...

6. Ankeuttaja

Ankeuttaja Ketjujenmanaaja

Eräs tosielämän konfliktitilanne heitti yllättäen häränpyllyä ja nyt näyttäisi siltä, että vastapuoli on nähnyt järjen valon. Huomenna näihin aikoihin se selviää. Yleensä olen tottunut siihen, että toivo on ensimmäinen askel tiellä pettymykseen, joten kunnes on mustaa valkoisella ja nimet alla, niin olen epäluuloinen, mutta silti jännittää niin maan perusteellisesti.

7. Kointähti

Kointähti Parannuksen tehnyt trolli

Olen menossa viimeistä kertaa saunomaan nykyisessä asunnossani. Huomenna muuttolaatikot tulevat, ja siitä helvetti repeää. Toivottavasti saan tartuttua toimeen heti alusta alkaen, enkä jää ahdistuksissa jumittamaan. Onneksi aikaa pitäisi olla riittävästi.

Henane, Isilmírë ja eowynofmay tykkäävät tästä.
  8. Kuulostaa jännittävältä projektilta.

9. Henane

Olen laittanut ihan älyttömän määrän työhakemuksia menemään ja sieläl on kaksi johon todella haluaisin päästä, johon minulla jopa olisi mahdollisuudet. Jännittää todella paljon, milloin sieltä aletaan ilmoittaa työhaastattelukutsuja.

10. Sidhiel

Sidhiel Rajatapaus

Pääsykokeiden alkuun sellaiset alle 10 päivää. Jännittää ja ahdistaa ja pelottaa.

Henane tykkää tästä.
  11. Sidhiel

Sidhiel Rajatapaus

Ensimpäiseen pääsykokeeseen on 20 minuuttia. Huh. Jaiks. :wtf:

Henane, douv, Isilmírë ja 4 muuta tykkäävät tästä.
  12. Hatanpään kaksiin eri pääsykokeisiini on 2h. En muistanut olevani näin järkyttävä pääsykoejännittäjä. Aarrgghh. Onnea Sidhielille!!!

Henane, Isilmírë, Vampirelady ja 3 muuta tykkäävät tästä.
  13. Henane

Työhaastattelu on huomenna. Minulla on pitkä aika siitä, kun olen viimeksi ollut työhaastattelussa, joten hieman ihmettelen tätä innostuksen, rauhallisuuden sekä pelonsekaista tunnetta :) Ja perusjännityksen aihe: "Mitä mie laitan päälle?!" :D

lindëalda tykkää tästä.

Jaa somessa