Kontu Se on hyvä paikka elää ja olla!

Jännittääkö?

Keskustelu huoneessa 'Pöytä', aloittanut eowynofmay, 10.09.2009.

1. Fairy tale

Fairy tale Lapinorava

Sidhiel, muistan vielä kun itse olin ensimmäistä kertaa lentokoneella liikenteessä. Eikös vain Kööpenhaminassa ja sen jälkeen kaikki oli yhtä pelkkää sählinkiä kun lakko alkoi ja liuta lentoja peruttiin ja matkatavarat tulivat pari päivää jälkijunassa perille jne.

Budapestissa on kaunis jokiranta ja nähtävää sen varrella. Minulla on myös hyvät muistot ravintola Lancelotista, sen ruoasta ja (ilta)ohjelmasta.

Sidhiel tykkää tästä.
  2. Círdan

Círdan Kontulainen Vastuuhenkilö Suomen Tolkien-seura

Perinteinen hammaslääkäripaniikki alkaa pikku hiljaa puskea päälle, 40 minuutin päästä pitäisi kavuta penkille suuta aukomaan. Miten tämä onkin aina näin hankalaa...

3. Isilmírë

Isilmírë Kuukivi Suomen Tolkien-seura

Esikoislapsi on parhaillaan lääkärillä juttelemassa siitä, mitä magneettikuvassa näkyy. Nilkka pyörähti koripalloillessa puolitoista viikkoa sitten vähän pahemmin, ja vaikka luut ovatkin röntgenkuvan mukaan ehjät, turvotus ja kipu olivat sen verran poikkeuksellista mittaluokkaa, että jotain vakavampaa kuin perustason nyrjähdys on todennäköisesti tapahtunut. Lapsi on könkännyt kepeillä jalka lastassa tähän asti, ja nyt pidetään peukkuja, ettei tänään julistettava tuomio ole leikkaus vaan tästä selvittäisiin kuitenkin levolla ja kuntotuksella.

4. Lindëalda

Lindëalda Hobiittinen

Viisitoista päivää, ja saan tietää, pääsenkö Siballe. Vaikka suoritukseni ei tänä vuonna olisi riittävä, minä riitän.
    Jännitättehän kanssani?

Ereine, eowynofmay, Brithil ja 6 muuta tykkäävät tästä.

Jaa somessa