Jacksonin elokuvatrilogia paloina: info, ohjeet, aikataulu

Kiitoksia. Ei pienistä myöhästymisistä ole haittaa, varsinkaan jos niistä pystyy ilmoittamaan niin että ei tarvitse ihmetellä onko vuoro unohtunut kokonaan. :)
Nyt hei lisää vuoroja varaamaan! Siellä on useampi sellainen tarjolla jossa ei tarvitse edes olla SEE-versiota.
 
Kääk! Kuka alustaa huomisen ja perjantain? Itse en voi väittää tähän kykeneväni. Perjantai ainakin olisi taas sellainen että ei tarvitse olla pidennettyä versiota hallussa.

// Kiitos, Idril~! Olipa nopea vastaus. :)
 
Minulta voi onnistua huominen, jos minun vain annetaan alustaa :D Minkään laista suoraa kritiikkiä en saanut suuntaan enkä toiseen viime alustuksestani, eli en todellakaan tiedä, oliko alustukseni edes hyvään päin.
 
No hee-i. Mites nyt kävi? Jämähtikö taipaleemme suomutaan vai vieläkö tästä ponnistetaan? Voin rukata aikataulua uusiksi tai jos joku haluaa tehdä pika-alustuksia niin saadaan vielä kyllä alkuperäinenkin tahti kiinni.

++ Hienoa, tmdoob. Kiitos! Siirsin nyt suunniteltuja alustuksia yhdellä vuorolla eteenpäin, eiköhän tämä tästä taas. :)
 
Hmm. Tuli tauko alustuksiin, lienee ymmärrettävää kyllä.

Mutta, mutta..

Lieko siis aika kyhätä viime perjantain alustus. Teen sen huomenna, jos ei muita liene asian pakeilla.
 
Jaajaa, en voine luvata perjantaiksi alustusta kun on tanssikeikka niin myöhään, mutta jos nyt perjantaille ei alustajaa tule, minä lupaan tehdä seuraavan alustuksen lauantaina. Tai sitten voin tehdä sen jo torstaina, miten vain Nerwen sen paremmin tykkää.
 
Kappas, tuli aikataulun muutos alustuksiin. No ei haittaa, laitan omani vaikka e-mailin kautta Lontoosta tai jotain. Tiistaina ainakin jos maanantaina ei onnistu.
 
Tui, ei tämä niin millinnuukaa ole, voit toki postittaa alustuksesi aiemminkin niin ei tarvitse sitten matkalla stressata. :)
 
Huih, olen erittäin pahoillani, että sain alustuksen aikaiseksi vasta tänään. Minulla oli jo torstaina valmiudet tehdä se, mutta sitten ilmaantuikin muuta tekemistä ja saitte odottaa tänne asti :S
 
Pahoitteluni listan hitaasta päivittämisestä, olin pari päivää poissa Käärmeestä.

Lisäisin nyt aikataulua vuoden loppuun asti. Tiedän, että osaan alustuksista tuli aika isojakin paketteja (kolme kohtausta ja kaikki pidennettyjä) joten rutiskaa jos tuntuu liian isoilta annoksilta. Koitin vaan kasata niitä "teemoittain" yhteen ja myöskin vähän sillä ajatuksella että jos saisimme ekan leffan loppuun tänä vuonna.... mutta ei siitä tavoitteesta mikään pakko ole pitää kiinni.

Muuten, haluammeko käsitellä myös SEE-levyjen ekstroja jotenkin? Kenties IRCissä tapahtuvina keskusteluina? Ehkä? Katsommeko kaikki elokuvat ensin vai maistellaanko ekstraherkkuja välissä?

Nyt taas vuoroja varaamaan, olkaa hyvät! :)
 
MA 26.11. FOTR 27) The Council of Elrond** (xxn alustus) onkos joku tekemässä tuota tänään? Vai pitäisikö se nykäistä kasaan nyt?

Harmillisen vähän on porukkaa liikkeelle tämän projektin parissa. Minusta tämä kuitenkin on kivaa. Itseäni häiritsee kun en ehdi kunnolla osallistua keskusteluun kun on ollut niin kamalan kiirettä töissä että vaan vapaapäivinä on aikaa sukeltaa keskimaahan. Ja nyt vapaapäivätkin vähän kortilla, joten.. Mutta tänään on taas aikaa, joten ehkä sitten taas nykäisen tuon alustuksen jos kukaan ei ilmoittaudu, että olisi se jo valmiina..

Muoks. Lisäys: Ei ole ketään ilmaantunut sitä tekemään. No, se on minulla tässä jo työn alla, mutta viimeistelen sen vielä huomenna töiden jälkeen, joten Elrondin neuvonpito tulee tänne ilmestymään tiistai-iltasella.

Muoks2. Kai keskiviikko aamuyökin käy kun ilta oli liian lyhyt - taas se loppui jo puolilta öin..
 
MA 3.12. alustuksen voisin hoidella. Huomisen alustusta en tyksi, Bilbon lahjoista on niin hankala keksiä mitään sanottavaa ja jätän sen siis suosiolla muille ;)

Muoksin 2.12.:Ehkäpä sittenkin hoidan perjantainkin alustuksen. Ja maanantain. Ei vain jäädä jälkeen ;) Niin ja kun nyt olen sopivasti koneella, hoitelen ne samantien.
 
Iso kiitos, Idril~!
Hei mihinkäs kaikki alustusinnokkuus on taas kaikonnut, varailkaapa loppuleffan vuoroja jo. :)
 
Minä sain vihdoin kuulokkeet! (Ei osaa kuunnella ilman [22]) Mulla ei ole tällä viikolla oikein mitään tekemistä (paitsi konsertteja) joten voisin viimeinkin lähteä tähänkin mukaan ja ottaa ainakin tuon 10.12. alustuksen hoitaakseni.
 
Nerwen sanoi:
Iso kiitos, Idril~!
Hei mihinkäs kaikki alustusinnokkuus on taas kaikonnut, varailkaapa loppuleffan vuoroja jo. :)

Eipä tämä mitään, oli kiva olla avuksi (varsinkin, kun siitä saa Ankalta kiitosta vielä jälkeenpäin!)

Tosin nyt taidan ihan uhalla pitää lomaa alustuksista jonkun aikaa, ettei ala ihan pakkopullalta maistumaan :roll: Ei vaan, kyllä minä voin niitä jatkossakin tehdä. En varaile mitään, mutta voin toimia ainakin osittaisena varahenkilönä juuri perjantain kaltaisten tilanteiden varalle (toki huomioon ottaen, että minullakin on harkkoja monena päivänä viikossa ja joskus tiheämminkin esitysten takia).
 
Taas täällä on hiljaista. Grr. Mutta mikäli kukaan ei ole tekemässä tänään tuota PE 7.12. FOTR 32) The Pass of Caradhras**, FOTR 33) Moria** ja FOTR 34) A Journey in the Dark, niin voin nykäistä sen tänne huomenillalla.

Ja sitten jos Nerwen haluaisi merkitä minulle tuon viimeisen pätkän eli FOTR 44-46, kun siinä on mun lempparikohtaukset FOTR:ssa. Mutta teen ne todennäköisesti siinä joulun pyhien aikaan, jos ketään ei haittaa? Kun jään jouluksi poikkeuksellisesti yksin, joten luulisin että vietän aikaa näiden näppäinten tienoilla.

(Ja tiedän jo että minulle kerran sanottiin ei, mutta olisi se silti helpompaa, jos olisi mahdollista itse muokata tuotakin aloitusviestiä, ja lisäillä kaikki sitä mukaan kun niitä saa tehtyä. Kun ei meitä täällä nyt ole niin hirvittävää sakkia ollut. Eipä rasittaisi tämä pelkästään Nerwenin hartioita. Vaikka toki hän hienosti hommansa hoitaakin. Kiitos siitä Nerwenille. Tämä nyt vaan on minun mielipiteeni.)
 
Minun kannaltani hommaa on vähemmän siinä että päivitän tätä yhtä viestiä kuin että lisäilen uusille alustajille oikeuksia ja poistelen niitä projektien loputtua. ;)
 
Ilmeisesti alustajia ei ollut noihin 14.12 ja 17.12 aiheisiin. Olen pari päivää Helsingissä ilman nettiyhteyttä, ilman televisiota ja ainoastaan kahden lapsen kanssa. Voisin tehdä noita niin pitkälle kun pystyn, mutta olen nettiyhteyden päässä vasta torstaina. Saatan pystyä lukemaan sähköpostin kirjastossa, joten laittakaa yksityisviestiä, jos joku muu on jo tekemässä noita!

May eli eowynofmay
 
Ylös