Jacksonin elokuvatrilogia paloina: info, ohjeet, aikataulu

Hyvät uutiset: sain alustuksen tehtyä!

Huonot uutiset: aamulla kirjoitin viimeiset tekstit ja iltapäivällä kotona kannettava ei enää auennut. Koneen sisältä oli mennyt patteri. Se saatiin paikallisella ATK-asemalla pelittämään, mutta samalla nollautui entinen BIOS-salasana ja kone vaatii jotain varmaan seitsemän vuoden takaista aloitusBIOS-salasanaa. Great! Arvatkaa onko missään tallessa. Eli jos joku tietää miten IBM ThinkPadin BIOS hakkeroidaan, niin olisin kiitollinen tiedosta! Odotan vielä siipan pois töistä, jos muistaisi mistä moinen salasana löytyy. Jos ei auta, niin täytyy vaan kirjoittaa koko homma uudelleen (vaikerointia, kouristuksia...).
 
Kirjoitin sitten muistista uudelleen nuo tarinat. Onneksi niitä oli pyöritellyt mielessään pari päivää, joten aika sujuvasti tuo tuli. Aivan kaikki alkuperäisessä tekstissä olleet jutut eivät tulleet varmaan mukaan, mutta heitin toivoni siitä, että kannettava heräisi enää henkiin...
Ilmeisesti Nerwen sitten liittää ne jossain vaiheessa tuonne "etusivulle"? Vai pitääkö minun tehdä jotain?
 
Jatkan synkkää yksinpuhelua täällä. Koskapa se konekin saatiin taas pelittämään (IBM BIOS:iin voi muuten kokeilla esim. salasanaa merlin), niin vauhtiin päästyäni voin alustaa tuon tämänkin päivän version, eli The Great Riverin sekä Parth Galenin. Jos hyväksytte sen, että alustan sen parin päivän takaisten muistikuvien avulla...
 
Kiitän ja kumarran. Tämän vuoden puolella en palaa alustusten tekoon (kun ei niitä enempää enää ole vapaana :). Perheelle ei ole mitään jouluruokaa, joulusiivouksia ei ole tehty, mutta alustukset ovat nyt aikataulussa!

Varmaan arvaatte miten innokas tämä äiti on siivousten ja laatikoiden vääntämisen suhteen....
 
Pahoittelen kovasti kun tämän erän viimeistä alustusta ei ole toimitettu vielä, vaan joululoma on venynyt. Teloin oikean käteni, enkä ole kärsinyt oikein pitkästi näppäimiä käytellä, joten siitä viivästys. Tarkoitukseni on saada alustus tänne viikonlopun aikana. Nyt kun kärsii jo pienesti sormia koukistella.

Ajattelin vain ilmoitella niin ei tarvitse huolestua josko olen unohtanut.

:)
 
Hyvää tätä vuotta kotikatsomon väki!

Joko TTT:n aikataulutukset ovat hollilla? Vinkkaa Nerwen, jos voi jossain kohtaa auttaa.

Mai (Tallinnan matkan kunniaksi versio eesti keel) eli May eli eowynofmay
 
Dii, tässä olisi nyt varmaan syytä pohtia, että jatkammeko TTT:n kommentoimista vai siirrymmekö Lukutuvan puolelle välillä jonkin kirjaprojektin pariin? Edelleen olen sitä mieltä, että kun osallistujamäärät ovat näin vähäisiä, ei molempia kannata yrittää yhtä aikaa. Olisiko vuorottelu kiva juttu, vai vaivaako hobittien kohtalo muuten mieliä?
 
Rupesin vaan miettii että tultiinko tässä koskaan sitten mihinkään tulokseen. Että onko projekti TTT jäissä, vai muuten vaan unhoittunut? Ei mulla sen asian kanssa mikään kiire ole. Aika hiljaistahan tuo osallistuminen välillä oli, itseltäkin. Vaikka kivaa se sitten on kun siihen ryhtyy ja ehtii paneutua. Toivottavasti joskus kuiteski loppuun päästään.
 
Kotikatsomon herättelyä

Wii! En ole ennen huomannut tällaisen huoneen olemassaoloa, tai ainakin tarkkailen tätä lähempää vasta nyt.

Mitenkäs on? Pitäisiköhän, sitten joskus kun Belgarionin Taru on ruodittu puhtaaksi tuolla Lukutuvan puolella, aloittaa täällä jokin projekti? :)
 
Aika kahden tornin?

Hohoi arvon leffaväki.

Olisiko näin muutamaksi vuodeksi vierähtäneen tauon jälkeen riittävästi innokkaita jatkamana yhteistä seikkailuamme? Itse tuolla muussa yhteydessä jo asiaa sivusin ja sitten tuumin että tulenpa tänne asiaa potkimaan. Jos projektin vetämisessä apua tarvitsee niin olen Nerwenden käytettävissä. Tiedän että lukutuvan puolella on Fitzit menossa, mutta jos siellä taukoa olisi ennen kolmatta osaa, niin jos välillä TT ehdittäis katsella.

(-virittelee jo popparikattilaa liedelle-)
 
Jos intoa piisaa niin en näe mitään estettä. Itse en kyllä tähän hätään kerkeä tätä projektia vetämään tai alustuksia tekemään. Mutta jos tmdoob haluaa ottaa vetovastuun ja saa muitakin innostumaan alustamisesta niin mikä jottei. :)
 
Nyt on helpompi jatkaa keskustelua, kun aloitusviesti (info, ohjeet, aikataulu) kaikkine linkkeineen on päivitetty Uuden Käärmeen mukaiseksi. Tietysti joku ystävällinen sielu voisi vielä kokeilla, toimivatko nuo korjatut linkit. Yhden niistä ("lisää lyhenteitä") pitääkin viedä Vanhaan Käärmeeseen, koska ko. keskustelu ei tietääkseni ole siirtynyt (vai onko?) tänne.
 
Mites, aiotaanko tätä projektia jatkaa, vai onko TTT:ia ja ROTK:iä käsittelevät keskustelut jo olemassa jossain muualla?
 
Ylös