Joitko poikkeuksellisen paljon kahvia? Otitko rauhoittavia?

Merri

Ylläpitäjä
Vastuuhenkilö
Ylläpitäjä
Ei hätää. We're back on business.

Mitä pidempisanaisesti ilman täytesanoja osaat kertoa miten toimit ja millainen olo oli kun olit 30 tuntia kokonaan ilman Käärmettä, sitä parempi.
 
Yritä nyt hyvä mies selvitä. Kyllä se siitä. Pitääkö meidän järjestää peräti ryhmäterapiamiitti ihan vain että saadaan traumat selvitettyä etteivät ne enää pääse kiusaamaan? :wink:
 
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Niisk. Ky-ky-kyllä tämä :cry: :cry: :cry: :cry: tästä vähitellen. Ka-ka-kahvi ky-ky-kyllä auttoi vähän, vaan pakkaa silti hu-hu-huu-uhuu-huu-huuli väpättämään vähän väliä, vaan väliäkö tu-tu-tu-tuolla, Kä- :| -ärme toimii taas ja sehän tässä on tärkeää. Tuhannen kiitosta Merrille taas kerran, kun jaksoit taistella puolestamme.
 
Aluksi tarkistus kerran pari tunnissa toimiiko Käärme, silloin kun netti oli käsillä.

Tarkistusten aikavälin tihentyminen.

Epätoivoisten toimenpiteiden harkitseminen: huutaminen irc-gallerian Kontu-yhteisössä, yhteyden ottaminen Merriin, ja lopulta pään takominen seinään.

Jotakuinkin noin se meni :D

*muoks typot pois. sitä tämä Käärmeriippuvuus aiheuttaa, hätäisesti kirjoittamista. hyvin epäenttimäista.*
 
Kiitos Merri kun sait hommat skulaamaan! Meinasin jo ruveta irkkaamaan, kun ei Käärmeeseen päässyt, mutta onneksi ei lopulta tarvinnut niin epätoivoiseen ratkaisuun mennä. Yritin jo hiukan harjoittaa ns. oikeaa elämää, mikä ei kyllä osoittautunut yhtä kivaksi kuin Käärmeessä roikkuminen. Viime yönä sain kyllä normaalia paremmin nukuttua, kun Käärmeessä ei tullut oltua koko yötä.
 
Luuttuaja sanoi:
Yritin jo hiukan harjoittaa ns. oikeaa elämää.

You lost your faith, brother. Mutta saat anteeksi. Minä painoin nappia.
 
Minäkin painoin nappia koko illan, kunnes tyttöystävä tuli kotiin. Mutta sitä ennen olin lähinnä turhautunut ettei päässyt Kärmekseen. Irkissäkin kävin totta kai huutelemassa, mutta se nyt on vähän kuin huutaisi kuurolle liikenneruuhkassa. [22]

Muoks. AAAARGH! Olin saada slaagin kun yhtäkkiä back-nappulalla takaisinpäin rullaillessani olikin etusivulla se "Tämä keskustelualue ei ole käytössä..."-viesti. :wtf: Onneksi uudelleenlataus auttoi. :)
 
huh, onpa helpottunut olo. Olen ollut Käärmeestä erossa hieman 30 tuntia pidempään, sillä nettiliittymäni sanoi itsensä irti maanantaina. Kun viimein pääsin kotikotiin toimivan netin päähän, oli Kärmes sanonut itsensä irti.. Se jos mikä tuntui Murphyn lain ruumiillistumalta ja kohtalon ivalta. Olin niin järkyttynyt, etten tajunnut juoda edes kahvia! Join kyllä puolisen litraa teetä illalla, mutta se ei tainnut liittyä Käärmeeseen.
 
Töissä onneksi oli niin hervoton hoppu ennen sulun alkamista etten juuri ehtinyt murehtia outoa ilmoitusta sivuille pääsemisen sijasta. Toivoin silti mahdollisuutta tarkistaa tilanne joltain toiselta foorumilta. Miksei Kontu voisi tehdä YYA-sopimusta esimerkiksi Rising Shadowin kanssa? Aina kun toinen menee nurin, toiselle ilmestyy siitä ilmoitus ennusteineen kaikkineen. Ettei Merrille tule sadatta mailia että "Oletko huomannut, että Käärme on nurin?" eikä hänen tarvitse vastata jotta "Olen %¤#&?@€ huomannut!" Järjestelystä pitäisi vain olla tietoinen, koska ilmoitusta ei voi laittaa toimimattomalle foorumille.

Viestien katoaminen surettaa kuten ketä tahansa jolla on yli 800 lasta. Yhdestäkään ei haluaisi luopua.
 
Ei mitään lievää ärtymystä pahempaa. Ja puolisoni oli tyytyväinen, koska ehdin koneen ääressä jumittamisen sijaan paremmin vahtia lapsia jolloin päivittäinen sotku kodissamme ei ehtinyt niin pahaksi.

Mieleeni tuli tosin hetkittäin ajatus, että jos maksaisimme Merrille (edes jotain) tai siirtyisimme joskus harkittuun rekisteröity yhdistys- toimintamalliin, niin olisiko meillä varaa luotettavampiin systeemeihin?
 
Telimektar sanoi:
Mieleeni tuli tosin hetkittäin ajatus, että jos maksaisimme Merrille (edes jotain) tai siirtyisimme joskus harkittuun rekisteröity yhdistys- toimintamalliin, niin olisiko meillä varaa luotettavampiin systeemeihin?

Sinäpä sen sanoit. Olisiko niin? Meinaan nyt alkaa angsti iskeä tosissaan päälle kun Wiki ei wikise eikä käy pyydykseen. :eyepop:

Katsokaa nyt! Minähän alan käyttää hymiöitäkin. :kaulin: :urg:
 
Minä angstasin Haltin kanssa ja vannotin häntä ilmoittamaan heti kun Käärme toimii. Yritin tietenkin tahdonvoimalla saada foorumia nousemaan pystyyn, ja kun se ei onnistunut, aloin venyttää netin käytön rajojani ihan tosissaan. Istuin koneella yömyöhään, irccasin Konnun kanavalla, pohdin mitä kivaa keksin kun Kontu on taas pystyssä... Ja lupasin itselleni, että olen valmis maksamaan vaikka jäsenmaksua, jos se saa Käärmeen pysymään elossa vailla tällaisia sairasjaksoja. Iso kiitos Merrille. :)
 
Olisin saattanut kärsiä pahemmistakin vieroitusoireista, mutta onneksi oli kiireinen viikko ja ircissä sai korvaushoitoa. Jopa The Miitin järjestäjien kanavalla oli keskustelua ja sitä ei ole tapahtunut sitten heinäkuun! :grin:
 
Jaa... Täytyy tunnustaa, etten juuri ehtinyt surra Käärmeen kaatuilua. Eilen tuli tarkistettua kerran, onko se toiminnasta, ja silloin vasta huomasin kaatuilun. Ja kun tänään tulin Käärmeeseen, se toimi. Ei siis vieroitusoireita.

Aika kätevää. Voisikohan melkein sanoa, että mulla on Elämä? o.O
 
Sen pari tuntia, kun koneella ähelsin katoamisiltana, pidin takana sivua auki, ja päivitin sitä n. 5 min välein odottaen pikaista paluuta. Olin kuitenkin kuolemanväsynyt, kun viikkoa aiemmin nukuin pommiin, minkä jälkeen olen heräillyt moneen otteeseen yön aikana. Lopullinen herääminen on päivittäin tapahtunut ennen kuutta. Niinpä päätin vain ottaa ilon irti ja käydä ajoissa nukkumaan. Kumpanakin päivänä. Ajattelin tosin, että tämä päivä olisi saattanut muotoutua hieman tyhjäksi ilman Käärmettä. Tai olisihan noita tekemättömiä hommia...
 
olihan se ihan hirveätä kun oli tulossa lukemaan viestejä niin käärme ei toiminutkaan :cry:
jotn piti käydä vähän väliä tarkistamassa jokohan se toimisi. tosin vähän ajan kuluttua luovutin enkä enää viitsinyt käydä turhaan katsomassa.
ei kyllä tullut kahvia juotua mutta teetä join noin 5 litraa kun normaalisti juon vain 2-3 litraa
 
Kiitos, kun kaadoitte Käärmeen juuri kun en olisi muutenkaan päässyt tänne, kun piti olla pari päivää maaseudulla (virallisesti tosin kaupungissa), eikä maaseudulla koskaan pääse nettiin. :pipe:
Olin ihan pihalla kaikista asioista ja sitten aloin kuulla huhuja, että Käärme on kaatuneena jo toista päivää, ja sitten päätin ottaa rennosti, kun en menettänytkään tavallaan niin paljon. :p
 
Ylös