Jos "näyttää väärältä", niin refresh

Merri

Ylläpitäjä
Vastuuhenkilö
Ylläpitäjä
Valitettavasti MyBB on vähän kökkö tyyliensä kanssa ja tekee vaikeaksi minulle säätää, että koska se pitäisi päivittyä saman tien.

Joten jos ylhäällä ei ole nättiä mustaa valikkopalkkia, vaan tekstiä näkyy keskellä ruutua ja muutenkin on asiat vinksallaan, niin päivitä sivu.

Pienensin myös juuri hieman fonttikokoa.
 
Kun refreshaa uudelleen, niin tuliko tekstistä luettavampaa?

Ehkä yritän löytää jostakin vähemmän uhkaavaa mustaa. Ehkä.
 
Okei, en edes refreshannut, koska palkki oli siellä missä pitikin. Nyt teksti on luettavampaa. Miksi palkin pitää olla musta? Miksi musta on must? Eikö vihreä olisi nätimpi?
 
Refreshailtu ja palkki näkyy! Mutta nyt esim. "Tämänpäiväiset viestit" -näkymässä lukemattomien ketjujen boldaus ei erotu ei-boldatuista (eli jo luetuista) kovinkaan hyvin / jos näytöllä näkyy vain boldattuja otsikoita (miniläppärin näytölle ei mahdu paljon mitään), niin niitä luulee ei-boldatuiksi. Luulin jo, ettei ole ollenkaan uusia viestejä, mutta onneksi olin väärässä :D
 
Jesh, much better! :)

(olin ensin silleen, et ei kyl näytä yhtään erilaiselta, mutta sitten tajusin, että Jos "näyttää väärältä", niin refresh. Heti toimi! :D ]
 
Koetan tässä tämän viikon aikana päästä siihen, että muutokset ei vaadi teiltä ylimääräistä vaivannäköä. Pitäisi päästä eroon siitä, että on tyylejä määritettynä kolmessa eri paikassa (Kontu/Kolo, Käärme, Kontuwiki)... viimeiset palttiarallaa neljä tai viisi vuotta vain ollut todella huonosti jaksamista korjata vikoja tai "vikoja". Käärmeessäkin ollut sama ulkoasu, minkä nopeasti väkersi oliko joskus 2011 kesällä.

Teen varmaan Käärmeen yläpalkille tässä jotain. Pitää saada siitä siistimmän näköinen. Taustakuva saattaa vaihtua samalla. Ja ehkä tulee lisättyä optio sille, että valtaako foorumi koko ruudunleveyden vai rajoittaako itsensä kaistaleeseen...
 
Minulla on nyt ongelmia lukemattomien ketjujen erottumisen kanssa. Jos listassa näkyy sekä lukemattomia että luettuja, niin ero vielä näkyy kun on vertailukohta vieressä. Mutta jos kaikki ovat luettuja tai lukemattomia, niin ei aavistustakaan kumpia ne ovat.
 
Säädin vähän fontteja lisää. Aiempi lihavoiduin fontti oli aivan liian vahva, minkä vuoksi välttelin sitä. Nyt se on kevyempi, mutta silti selvästi lihavoidumpi noissa lukemattomat viestit ilmoittavissa otsikoissa.
 
Ylös